Audi A7 Sportback

Tehnologie

4.5

Audi A7 reprezintă o frântură din viitor. Chiar dacă a ajuns deja la mijlocul carierei, modelul rămâne unul extrem de tehnologizat. De la sistemul de climatizare pe patru zone, cu trei moduri de funcţionare (delicat, mediu, intensiv) şi până la sistemul audio semnat de Bose, cu 12 difuzoare şi cu o funcţie care ajustează sunetul în funcţie de zgomotul interior.

Deşi calitatea redării nu poate fi pusă la îndoială, lipseşte elementul SF pe care îl garantează sistemul celor de la Bang&Olufsen, regăsit şi el în lista de opţionale.

Revin şi asupra sistemului multimedia MMI, care păstrează oarecare mistere pentru mine, dar pe care îl apreciez pentru conectivitate. Sistemul de navigaţie nu se ridică la înălţimea celui oferit de BMW, dar vizualizarea 3D a hărţilor este utilă.

Era să uit de farurile cu tehnologie LED, inteligente. As spune mai degrabă semi-inteligente după ce am folosit noile matrix LED în testul meu cu Audi A8 facelift.

AM TESTAT: Audi A8 facelift - Matrix

Practic, după ce foloseşti apogeul tehnologiei de iluminare Audi, un set de faruri LED inteligente nu ţi se mai par aşa „WOW”. Sunt bune, îşi fac bine treaba, vizibilitatea pe timp de noapte este senzaţională, dar precizia fasciculului luminos este departe de ceea ce oferă Matrix LED.

  • Dacia Plant, vineri, 11.04.2014 12:07

    Nu inteleg cum sunt facute aceste teste ? Cand se testeaza o masina, toate siteurile auto testeaza respectiva masina. Voi, pro, 4..., buh..., etc. Imi puteti explica Automarket ?

  • bogdanm, vineri, 11.04.2014 12:13

    @Dacia Plant Este masina pe care o pun la dispozitie importatorii intregii prese auto din România. De cele mai multe ori, in parcul de presa un model este disponibil într-un singur exemplar, programat pe rand de toate publicatiile auto.

  • xxx, vineri, 11.04.2014 12:58

    @automarket Într-o mocirlă de pseudo-cunoscători auto, mai puţin de 10 secunde sunt suficiente pentru a decerna un premiu de frumuseţe sau pentru a aplica o etichetă a urâtului =>numai dupa niste poze si comentarii este complicat de digerat o parere, mai ales cand masina poate costa 93000€, nu cred ca 5 persoane care comenteaza pe aici au vazut masina in realitate.

  • ShelbyV8, vineri, 11.04.2014 13:07

    @ xxx Am vazut 3 A7 doar azi. E plin de ele in Romania. Majoritatea sunt cu motorul de 245cp, dar design-ul este identic. Personal, cred ca masina arata foarte bine.

  • Bibi, vineri, 11.04.2014 14:06

    Cred ca ati luat-o razna, A7 e una din putinele Audi care e chiar frumoasa...

  • Edi, vineri, 11.04.2014 14:16

    Nu inteleg; are acelasi nr. de capi putere ca si Bmw 3.0 640d Gran Coupe, are mai multi Nm, portbagaj mai mare, timpii 0-100 mai buni si totusi are o nota mai mare Bmw-ul. lnteleg ca sunteti fani ai marcii din Munchen, dar totusi nu puteti fi impartiali in testele voastre?

  • AST, vineri, 11.04.2014 14:56

    Vreu sa precizez ca acest exemplar are tractiune integrala Quattro, atunci trebuie comparat cu BMW 640d GranCoupe xDrive, care accelereaza de la 0 - 100 km/h tot in 5,3 secunde...

  • Beewhore, vineri, 11.04.2014 15:31

    Florile răului. Atât. :)

  • LauCalin, sâmbătă, 12.04.2014 12:47

    @Edi, poate si pentru ca au fost alte detalii care au facut diferenta. Poate ca performantele sunt sunt mai bune si portbagajul mai mare, insa poate ca asta nu a fost suficient. Si ca sa fiu on topic sa-i multumim primei generatii de BMW Seria 5 GT pentru existenta acestei clase si lui Mercedes CLS care a dus la aparitia acestei masini si a Seriei 6 Grand Coupe.

  • wld, sâmbătă, 12.04.2014 17:51

    nu poti sa spui ca e una dintre putinele audi frumoase. e vorba strict de gust. eu o consider uratica, dar nu mai urata ca generatia anterioara de seria 6. cea cu bot de peste.

  • xxx, miercuri, 16.04.2014 11:26

    @ShelbyV8 Eu nu am vazut-o si circul prin Bucuresti in fiecare zi. Eu nu pot sa-mi dau seama daca este frumoasa sau nu!