Audi A7 Sportback

Tinuta de drum

4.5

O parte din adevăratul caracter al lui A7 se află ascuns şi sub caroserie. Acolo unde regăsim o suspensie cu perne de aer, Adaptive Air Suspension, pentru care plătiţi 1800 de euro. Ce face suspensia? Reglează automat garda la sol şi amortizoarele, în funcţie de modul de rulare. Efectele sale pot fi comandate simplu, prin intermediul sistemului Audi Drive Select, inclus în sistemul multimedia.

Mai exact, în funcţie de preferinţe, puteţi opta între mai multe moduri, printre care Comfort, Efficiency şi Dynamic. Extremele se caracterizează simplu: Dynamic rigidizează totul, inclusiv direcţia, iar Comfort relaxează comenzile. Totuşi, parcă relaxarea nu este deplină, existând situaţii în care gropile nu sunt tratate cu aşa mult tact.

Pe sectoare de drum virajat există un uşor ruliu, însă el este estompat perfect în modul Dynamic. Aderenţa se păstrează exemplar cu ajutorul sistemului de tracţiune integrală quattro, care împrăştie perfect cei 650 Nm pe fiecare roată. E nevoie de mult curaj şi de o doză de nebunie pentru a rupe acest echilibru.

Direcţia păstrează un sentiment intens de asistare, feedback-ul fiind aproape inexistent. Ea devine însă foarte precisă în modul dinamic, trasând cu o naturaleţe debordantă traiectoria perfectă.

  • Dacia Plant, vineri, 11.04.2014 12:07

    Nu inteleg cum sunt facute aceste teste ? Cand se testeaza o masina, toate siteurile auto testeaza respectiva masina. Voi, pro, 4..., buh..., etc. Imi puteti explica Automarket ?

  • bogdanm, vineri, 11.04.2014 12:13

    @Dacia Plant Este masina pe care o pun la dispozitie importatorii intregii prese auto din România. De cele mai multe ori, in parcul de presa un model este disponibil într-un singur exemplar, programat pe rand de toate publicatiile auto.

  • xxx, vineri, 11.04.2014 12:58

    @automarket Într-o mocirlă de pseudo-cunoscători auto, mai puţin de 10 secunde sunt suficiente pentru a decerna un premiu de frumuseţe sau pentru a aplica o etichetă a urâtului =>numai dupa niste poze si comentarii este complicat de digerat o parere, mai ales cand masina poate costa 93000€, nu cred ca 5 persoane care comenteaza pe aici au vazut masina in realitate.

  • ShelbyV8, vineri, 11.04.2014 13:07

    @ xxx Am vazut 3 A7 doar azi. E plin de ele in Romania. Majoritatea sunt cu motorul de 245cp, dar design-ul este identic. Personal, cred ca masina arata foarte bine.

  • Bibi, vineri, 11.04.2014 14:06

    Cred ca ati luat-o razna, A7 e una din putinele Audi care e chiar frumoasa...

  • Edi, vineri, 11.04.2014 14:16

    Nu inteleg; are acelasi nr. de capi putere ca si Bmw 3.0 640d Gran Coupe, are mai multi Nm, portbagaj mai mare, timpii 0-100 mai buni si totusi are o nota mai mare Bmw-ul. lnteleg ca sunteti fani ai marcii din Munchen, dar totusi nu puteti fi impartiali in testele voastre?

  • AST, vineri, 11.04.2014 14:56

    Vreu sa precizez ca acest exemplar are tractiune integrala Quattro, atunci trebuie comparat cu BMW 640d GranCoupe xDrive, care accelereaza de la 0 - 100 km/h tot in 5,3 secunde...

  • Beewhore, vineri, 11.04.2014 15:31

    Florile răului. Atât. :)

  • LauCalin, sâmbătă, 12.04.2014 12:47

    @Edi, poate si pentru ca au fost alte detalii care au facut diferenta. Poate ca performantele sunt sunt mai bune si portbagajul mai mare, insa poate ca asta nu a fost suficient. Si ca sa fiu on topic sa-i multumim primei generatii de BMW Seria 5 GT pentru existenta acestei clase si lui Mercedes CLS care a dus la aparitia acestei masini si a Seriei 6 Grand Coupe.

  • wld, sâmbătă, 12.04.2014 17:51

    nu poti sa spui ca e una dintre putinele audi frumoase. e vorba strict de gust. eu o consider uratica, dar nu mai urata ca generatia anterioara de seria 6. cea cu bot de peste.

  • xxx, miercuri, 16.04.2014 11:26

    @ShelbyV8 Eu nu am vazut-o si circul prin Bucuresti in fiecare zi. Eu nu pot sa-mi dau seama daca este frumoasa sau nu!