Interior
O uşă fără ramă te conduce într-un interior care stă sub semnul literei S. Ea vine de la pachetul S-line, care modifică tocmai acele detalii esenţiale din habitaclu, menite să ofere personalitate.
Plasticul, printre puţinele locuri în care mai poate fi observat, este moale şi de calitate. Locul lui a fost luat însă de piele, care îmbracă feţele de uşi, şi de mult aluminiu. Un material rece, care sporeşte percepţia premium. Sunt şi alte detalii care ţi se par naturale şi pe care nu le observi, cum ar fi cusăturile gri de la nivelul volanului şi al preşurilor, personalizate şi ele cu logo-ul S-line.
Şi fiindcă tot am ajuns la scaune, îmbrăcate în piele şi o alcantara ispititoare, trebuie să precizăm că ele sunt foarte confortabile şi oferă o susţinere laterală bună. Spaţiile de depozitare sunt numeroase, însă lipseşte unul dedicat exclusiv telefonului mobil. E drept că se găsesc şi alte soluţii de compromis.
În ceea ce priveşte spaţiul pentru pasageri, pe locurile din spate pot călători confortabil doar doi adulţi. Spaţiul pentru picioare este generos, însă tunelul central din podea nu favorizează transportul a trei pasageri.
Spaţiul la nivelul capului este şi el decent, cu condiţia să nu fii foarte înalt. În fond, e o trăsătură a coupe-urilor. Portbagajul însumează 535 de litri, cu mult mai mult decât ceea ce oferă BMW Seria 6 Gran Coupe şi chiar peste Panamera şi CLS.
Nu inteleg cum sunt facute aceste teste ? Cand se testeaza o masina, toate siteurile auto testeaza respectiva masina. Voi, pro, 4..., buh..., etc. Imi puteti explica Automarket ?