Audi A5 Sportback facelift

2.0 TDI 150CP Man

Interior

4.5

Deşi avem de-a face cu un exemplar în echiparea de bază, interiorul modelului Audi A5 Sportback este un loc plăcut. Există, ce-i drept, mult plastic negru, dar acesta este de bună calitate, iar atmosfera este înveselită de o serii de inserţii din aluminiu plus accente cromate. Pentru cel de la volan, dar şi pentru pasageri, spaţiul este la limită, Audi A5 nefiind una dintre cele mai spaţioase maşini la interior. Avantajul acestui model este hayonul extrem de amplu, acţionat manual în cazul modelului testat de noi, care permite accesul la portbagajul de 480 litri. Această valoare pare că este un reper în clasa medie premium, aproape toate modelele concurente oferind portbagaje de 480 litri. 

Avantajul versiunii Sportback este şi perechea suplimentară de portiere ce face accesul la locurile din spate mult mai accesibile pentru pasageri faţă de coupe-ul A5.

  • gigi_frana, marţi, 29.07.2014 14:21

    mda...foarte interesant...bagi 9000 euro in optionale, si tot entry-level ramane... scazand 2000 pachetul optic S-Line, raman cam 7000 euro pentru "cateva dotari esentiale"... o nimica toata pentru niste dotari extraterestre ca "scaune incalzite" , "oglinda retrovizoare heliomata" si nu in ultimul rand varful tehnologiei moderne "senzori de parcare" :) Wow!

  • vianu, marţi, 29.07.2014 15:28

    patrus'sapte de mii de euroi...fara numar...fara valoare... imi aduc aminte cand a aparut A8....am ramas mut de admiratie, formele originale complet diferite de ale lui Mercedes si BMW reprezentau o alternativa extrem de interesanta...dar odata cu trecerea timpului cocalarismul a capatat un echivalent auto si am inceput sa privesc cele 4 cerculete cu amaraciune. cum spunea colegu'...senzori, oglinda heliomata si scaune incalzite...cateva optionale pe care le gasesti la o zecime de pret la kia sau ford. denumirea de "sportsback" te baga usor in ceata....A1 si A3 au un breack iar aici e un fel de....cocosatu' din Notre Dame.

  • Andy, marţi, 29.07.2014 21:09

    E normal ca la o masina premium optionalele sa coste proportional cu pretul masinii. Daca la un producator de volum primesti multe in 1000-1500 de euro nu e cazul unui producator gen Audi. La urma urmelor nu trebuie sa avem toti premium nu? Pentru cineva care isi pemite sa dea 30-50.000 de euro pe o masina, 9000 de euro sunt vax (nu mai zic de cei cu bolizi de peste 100.000). Mai ales ca vorbim de bogatani ca-si innoiesc masina pe praful actual.

  • dan_grc, marţi, 29.07.2014 22:18

    @vianu Audi e chiar ieftin, pai seria 4 GC testata de AM era 69 de mii.

  • jiji, miercuri, 30.07.2014 10:45

    A8 totusi nu toti ghiorlanii au, cum este prezent X6 sau X5 de exemplu. Acelasi lucru pot spune si de noul S. Desi mici exceptii de la regula exista!Oricum ca natie am ramas ciuca si rasu curului din EU suntem vai de noi(nu ne spalam, nu avem apa si canal, etc), dar masini scumpe avem. Cred ca suntem de fapt niste rusi adevarati numai ca ne numim altfel.

  • jiji, miercuri, 30.07.2014 10:47

    *statistic vorbind. Dar si practic, cine vrea sa incerce sa ia metroul de la un capat la altul si altul si daca coboara intreg fara sa isi dea ficatul peste cap inseamna ca am progresat.

  • Vabis, miercuri, 30.07.2014 11:52

    Pe A5 trevuie minim 2.0 TFSI, 2.8 FSI sau 3.0 TDI pt ca e masina lifestyle cu trasaturi sportive.Fara quattro nu mi-as lua, tractiune fata pe A5 nu se potrivste.Pe un A4 un 2.0 TDI merge mai ales pt o firma sau cei preocupati de consum dintr-un oras mare dar A5 cu 2.0 TDI e ca nuca in perete.Aceeasi poveste si cu 420D.Mai bine ati fi testat altceva

  • Scorpionul.negru, miercuri, 30.07.2014 22:27

    Slabut fata de seria 4 grand_coupe....

  • Vabis, miercuri, 30.07.2014 22:57

    @scorpionu.negru Bai omule, A5 a aparut in al treilea trimestru al lui 2007 iar seria 4 pe la sfarsitul lui 2013.Inca îi face fata cu brio la ce diferenta de aproape o generatie(6 ani) e intre ele.Macar nu confunzi 5 sportback cu A4, daca e murdar seria 4 GC sau daca e la vreo 20 de m il confunzi usor cu seria 3

  • Vabis, miercuri, 30.07.2014 22:59

    @scorpionu.negru Bai omule, A5 a aparut in al treilea trimestru al lui 2007 iar seria 4 pe la sfarsitul lui 2013.Inca îi face fata cu brio la ce diferenta de aproape o generatie(6 ani) e intre ele.Macar nu confunzi 5 sportback cu A4, daca e murdar seria 4 GC sau daca e la vreo 20 de m il confunzi usor cu seria 3

  • sandu, joi, 31.07.2014 16:22

    @jiji: dar sensibilicos mai esti...:)) masina e f frumoasa. in locul dotarilor exterioare as fi pus navigatie, si alte chestii care tin de confort, nu de look exterior.

  • Unul, luni, 15.09.2014 11:16

    Bancul cu vulpea si strugurii!!!Pentru toti cei anti-Audi A5.