Audi A5 Coupe facelift

Calitate / Pret

3.5

Ajungem şi la preţ, un subiect extrem de disputat, mai ales de pe margine. Audi A5 pleacă de la 37.000 de euro, un preţ destul de abordabil, însă versiunea testată de noi, 2.0 TFSI cu transmisie automată, strică puţin socotelile. Asta pentru că preţul de pornire este de 47.000 de euro, cu mult peste cel iniţial şi cu mult peste ceea ce percep rivalii Seria 4 şi C-Klasse.

Bavarezul cere aproape 46.000 de euro pentru versiuna 428i, asistată de o transmisie automată cu opt trepe.

Aflat spre finalul carierei, Mercedes C-Klasse Coupe şi versiunea sa 250 BluEfficiency este cea mai accesibilă soluţie, la cei numai 43.500 de euro percepuţi pentru un motor, ce-i drept, mai modest decât cel al rivalului.

  • unckle, miercuri, 18.06.2014 11:12

    "În mediul urban, am reuşit să obţinem un consum de 10.8 litri la sută" "Chiar şi în trafic mai aglomerat, consumul lui 328i nu a trecut de 12 litri la sută în Bucureşti, o realizare pentru o berlină de clasă medie pe benzină cu aproape 250 CP sub capotă." As zice ca motorul Audi este cu un pas in spatele motorului concurent de la BMW ... mai putini cai, consum mai mare .. masini similare (bmw-ul mentionat mai sus avea si 4x4.. deci un consum mai mare decat unul fara, ca acest audi). Probabil are un motor excelent, dar trebuie totusi mentionat ca trage mai greu si consuma mai mult ca cel de la BMW .. ca sa fim corecti :) Probabil cel mai atractiv model al Audi ... parerea mea, cred.

  • mog, miercuri, 18.06.2014 11:19

    consumul ala de maxim 12% de pe 328i mi se pare genial. greu de crezut ca poti obtine mai bun, cu un motor comparabil.

  • Lucian, miercuri, 18.06.2014 13:10

    A devenit dea dreptul deranjant marketingul mincinos practicat de Audi, BMW si Mercedes. Diferenta de consum de 5 litri / 100 km in mediul urban (de la 7.5 declarat de producator, la 12,5 obtinut in test) dovedeste din plin nesimtirea de care dau dovada producatorii. La o asemenea masina si motor, daca declarau 11 l consum urban, le scadeau dramatic vanzarile ? Eu cred ca nu. Dar ar fi dat dovada de seriozitate, o calitate mult mai apreciata la o marca premium.

  • mog, miercuri, 18.06.2014 14:46

    Lucian, la toti producatorii e aceasta problema. la mine de ex, diferenta e de 4l la consumul mediu - declarat fata de real, 3l urban si 2.5l extraurban :)

  • DanG, miercuri, 18.06.2014 16:11

    Se poate sa fi imbatranit eu dar am fost cu un A5 si la fiecare groapa sau denivelare imi venea sa plang. Eu nu as numi tinuta asta "sportiva" pentru ca se poate ca o tinuta sportiva sa iti ofere si confort la nevoie, eu as numi-o tinuta slaba de drum mai ales pentru drumurile noastre. Asa nu, stai incordat la fiecare denivelare. Si am impresia ca tot mai multi producatori ofera suspensii din acestea.

  • Alin, miercuri, 18.06.2014 16:11

    Masina din pozele voastre nu cred ca are nici o treaba cu masina testata de voi...cea din poze este quattro (4x4), iar voi ati facut review la una cu tractiune fata..unde acceleratia la cea cu quattro e de 6.4 mult mai apropiata de cea declarata la bmw..documentati-va mai bine, facand abstractie ca sunteti fani bmw.

  • Florin, miercuri, 18.06.2014 16:37

    Diferenta de consum este mare deoarece producatorii fac testele de consum in conditii ideale, fara trafic, opriri la semafor, accelerari bruste etc. In traficul real este aproape imposibil sa obtinem acele conditii, mai ales la noi in tara unde franezi sa eviti o caruta, o groapa, accelerezi mai puternic sa depasesti un tir pentru ca avem putine autostrazi etc

  • P&T, miercuri, 18.06.2014 17:34

    Ce nu intelege lumea este ca romanica sau manelarica apartine lumii a 3-a cel putin suntem asa de inapoiati incat nici Jean Luc Picard nu nava lui care prinde viteza luminii nu ne mai paote alinia la standardele lumilor civilizate si este imposibil de testat o masina la adevarata ei valoare.Aici in afara de melteneala cu gipurile nu exista nimic.

  • mog, miercuri, 18.06.2014 18:29

    Alin, au facut review la una quattro, dar n`au mentionat asta in test, ci langa. pacat, pt ca e un sistem 4x4 f reusit, ar fi meritat mai multa atentie.

  • Vabis, joi, 19.06.2014 00:10

    A5 e un model lansat la sfarsitul lui 2007 cu facelift in 2012 care arata ca masina din poze.Bmw seria 4 este lansat in 2013, de unde si diferenta de aspect, consum, performante etc.Pana la sfarsitul acestui an, maxim inceputul anului viitor va fi lansata noua generatie si atunci vor putea fi comparate

  • unckle, joi, 19.06.2014 00:36

    @Automarket - Nu credeti ca ar fi timpul pentru un articol in care sa detaliati cum se fac testele de consum conform cu directivele CE ? ... asa m-am saturat sa ii vad pe aceiasi imbecili comentand la fiecare test suparati pe diferentele dintre "realitate" si "marketing". Nu uitati de vorba aia din filme: "With great power comes great responsability". Este responsabilitatea voastra sa educati publicul ... ca degeaba le scriu eu ca o masina intr-a 5-a la 1000rpm are 60km/h si la 2000rpm are 120km/h ... imi iau "manute rosii peste ochi" de dispar din peisaj mai repede decat Audi asta calcat blană :) [/refulare] ps. va mai aduceti aminte de testul ala cu clio unde MAJORITATEA comentatorilor nu intelegeau ca intre roata si motor nu exista variatie de turatie in afara de cele 5-6-7-8-9 rapoarte ale cutiei ... si aia "castigau" ca aveau manute verzi, ca intr-o democratie adevarata [/sfarsit de refulare]

  • alehandro69, joi, 19.06.2014 02:12

    Audi nu mai e marca de glorie a anilor "90,care fabrica caroserii galvanizate si motoare fiabile,pt 500 mii de km... Singurul motor de consum redus si performante satisfacatoare,asemanatoare e cel de 2.0TDI si dus la 187 cp cu 4.4 l/100 km extraurban http://skiddmark.com/2014/02/2-0-tdi-class-war-hots-audis-a6-ultra/

  • daniel.popescu, joi, 19.06.2014 09:16

    @uncke: Exista deja un articol pe acest subiect: http://www.automarket.ro/stiri/constructorii-fura-in-medie-cu-25-la-cifrele-de-consum-51291.html

  • unckle, joi, 19.06.2014 10:58

    mai faceti unu' ... si inca unu' ... pana oamenii baga la cap ca legea este intr-un fel si realitatea ... realitate :)

  • noname00, vineri, 20.06.2014 00:57

    Puterea maxima a motorului nu este la 4500 rpm, din cate stiu eu puterea maxima este realizata pe o plaja de turatii destul de mare, de la 4500 la 6000 rpm. Iar asta este foarte important.

  • noname00, vineri, 20.06.2014 00:59

    La fel si cuplul, este de la 1500 rpm pana la 4500.

  • arogantul, vineri, 20.06.2014 22:10

    pe cand un test cu un model volvo echipat cu noul motor de 2 litri 306 cp / 350 Nm benzina si AT8?

  • ignorantul, vineri, 27.06.2014 00:09

    mda...ma-ntreb daca e corect sau nu sa afirmi (chiar si la un coupe) ca: Ne-a placut: Ergonomia Nu (prea) ne-a placut: Accesul pe locurile din spate Spaţiul pasagerilor spate pentru picioare, monopost ... nu e, limuzina...nu e, e ergonomic, da' nu prea, al' dreacu' A5