Performante
Versiunea testată de noi nu a excelat la capitolul sportivitate. Cei 143 de cai sunt însă suficienţi pentru a obţine performanţe decente, potrivite pentru un familist.
Sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 9.2 secunde, iar viteza maximă urcă dincolo de suficienţa autostrăzilor româneşti, adică până la 216 km/h. BMW Seria 3 este o idee mai rapid, însă pierde la capitolul viteză maximă.
Mercedes C-Klasse e pe picior de egalitate cu A4, însă viteza maximă este ceva mai mare. Lexus IS nici nu îşi permite să intre în calcule, deşi este cel mai puternic dintre toţi.
-
C-G-C, vineri, 13.04.2012 16:34...
"sistemul multimedia MMI ţi-o complică. Este ceva mai dificil de folosit decât banalul iDrive de la BMW" Sunteti prima publicatie din lume unde am citit treaba asta.
-
Excomunicatorul, vineri, 13.04.2012 16:37:)
Ce familistul lui sfantu' petru isi permite o masina noua de 46000 de EURO ? Mi se pare mie sau familisti din astia nu prea intalnesti in Romania.Sau na,prea des. Unu la cateva zeci de mii de persoane . Ceea ce nu prea defineste un familist. Sau nu ziceati de Romania ?Imi retrag toate acuzatiile atunci.
-
CM, vineri, 13.04.2012 16:44Mda
Mai bine dkt exeo iei sandule un audi a4 modelu anterior si e mai bun... si mai ieftin.
-
ScorpyonVAG, vineri, 13.04.2012 17:38@
Da de seria 3 2.0 diesel care este 80.000euro nu zice nimeni nimic ? Si sa fim seriosi, cine da 45.000euro pe un 2.0TDi de 143cp ? =)) Cu 45.000euro ai de unde alege, si de pe piata sh masini de 1 an cu max 20.000km.
-
sandman, vineri, 13.04.2012 17:47audi
f frumoasa masina. dar sincer as da 24.000euro pe un exeo full si de restul as baga bani de benzina/motorina sau as face altceva cu ei.
-
Ionut.M, vineri, 13.04.2012 17:49
Care este motivul pentru care la plusuri avem "portbagaj generos"? Pentru 45.000 si chiar pentru 30.000 mi se pare un portbagaj destul de jalnic. Cel putin nu trebuia pus la plusuri. Oricum, intr-o astfel de masina nu conteaza volumul portbagajului sau practicalitatea...conteaza sa aiba multa electronica inutila care sa atraga clientela fraiera care considera un sedan la suprapret alegerea ideala.
-
dan_grc, vineri, 13.04.2012 18:06
@ScorpyonVAG Aberezi, era 60.000 de euro, dar avea aproape toate optiunile posibile, un A4 echivalent e vreo 57-58.000 de euro
-
@ Automarket, vineri, 13.04.2012 18:10VW Group detine de azi 73 % din MAN SE
Constructorul german de camioane si motoare diesel MAN SE va deveni foarte curand o divizie 100 % VW Group . Azi MAN SE a anuntat ca VW Group si-a marit participatia in cadrul MAN SE detinand in prezent 73 % din actiunile cu drept de vot si 71.08 % din capitalul MAN SE ( http://www.reuters.com/article/2012/04/13/us-man-volkswagen-idUSBRE83C0XW20120413 ) . Prin aceasta mutare, VW Goup doreste o mai stransa colaborare intre MAN si Scania .
-
AndreiRN, vineri, 13.04.2012 18:28Poleiala sau technologie?
Frumos si colorat dar ce garantie ofera Audi acestui tren de rulare? Daca nu se apropie de Hyundai si GM atunci sunt masini de papagali.
-
sandman, vineri, 13.04.2012 19:04garantie
4 ani
-
@excomunicatorul, vineri, 13.04.2012 19:06:)))))))))
Daca tu nu cunosti pe nimeni care castiga sufucient, asta nu inseamna ca ei nu exista. In Constanta sint inregsitrati 50 de mii de marinari la Capitenia Portului iar salariul mediu la un ofiter este de 2500 de euro/luna. Sint sefi mecanici sau comandanti care castiga si 18 mii de euro pe luna. Astia sint familistii care pot lua un A4 nou, ai inteles?
-
@@excomunicatoru, vineri, 13.04.2012 19:17:))))))))
D'aia muriti voi de foame peste iarna..
-
@mai sus, vineri, 13.04.2012 19:45:))))))))
De unde si pana unde ai scos-o pe asta, prietene? :))))) Sau te roade invidia ? :)))))
-
AndreiRN, vineri, 13.04.2012 20:54Real
Daca 4 ani e garnatia atunci masina expira in 5 ani si apoi se vinde in romania ca acolo e la moda. Daca criminali platiti in romania fac atat cat zici tu atunci e vai de fundul omului de rand care munceste pana pica sa plateasca salariul lor.
-
@cei de sus, vineri, 13.04.2012 21:05:)))
Marinarii, 99.9% din ei lucreaza la firme straine, pe vapoare straine cu pavilion strain. Sau voi inca nu stiti ca Romania nu mai are flota. Asa ca NU voi platiti salariul marinarilor, sau celor plecati sa munceasca pe afara.
-
antonny, vineri, 13.04.2012 22:07*****
sump la banii astia cumpar un suv care consum la fel in oras ....
-
kim_vl, vineri, 13.04.2012 22:35Cuplu "generos" de 320 Nm ?
Nissan scoate cuplul asta dintr-un motor de 1.6.
-
MADALIN, vineri, 13.04.2012 22:38
45 de mii ... si arata mai jalnic (banal) decat passat-ul . in banii astia daca imi doresc o berlina noua care sa rupa gura targului gasim sub 40 de mii o insignia opc sau biturbo sau un volvo s 60 . audi-ul asta nu merita mai mult de 25.000 in opinia si nu pt ca nu as da o suma mai mare pe o masina din aceasta clasa, nu din cauza ideilor preconcepute ci pur si simplu arata incredibil de ..neinteresant ... pana si passat arata mai bine in conditiile in care passat se vrea o versiune mai low cost a a4-ului.
-
Adi, vineri, 13.04.2012 22:44Hai sa lamurin situatia....
Pretul lui A4 este nejustificat de mare in comparatie cu alte masini dar nu mai conteaza...prost e cine da nu cine cere. @Excomunicatorul In tara mai mult de 1 milion de persoane care isi pot cumpara o masina de 50 de mii de euro (nu neaparat cash). Au firme mici si mijlocii, altii sunt notari, altii avocati, oameni care lucreaza in sistemul bancar etc. nu mai spun de primii 10 mii de bogati care au o avere de peste 500 de mii de euro. Daca tu nu iti permiti, asta nu inseamna ca nimeni nu isi permite...sunt destui prietene !!!
-
unckle, sâmbătă, 14.04.2012 01:24
45 ... o suma frumusica ... patruzeci de mii de litri de motrina ... un milion de kilometri condusi cu "prudenta" ... dar oare se vor simti toti acei un milion de kilometri ca intr-un BMW sau Mercedes? -- raspunsul la aceasta diferenta este si factorul determinant in alegerea dintre cele trei, nimic altceva. Sa terminam cu banii si sa coboram pe pamant langa A4 vs. 3 vs. C. Spuneti ca "diferenţa dintre A4 şi Seria 3 este infimă" ... si ca Mercedes C este "codasa" dar... Seria 3 are un consum declarat (doar declarat) cu 0,1% mai mic ... C are 0,3% mai mult ... MB nici macar nu da o valoare fixa, ei declara 4.8-5.3%, ceva mai cinstit as spune. ... cam fortata clasificarea de "codaș", parerea mea. Diferentele astea de "zero virgula" sunt un pic irelevante ... cand un om are de dat pe o masina atatia bani (si probabil o poate si intretine .. ca te mai costa 20000 in urmatorii 5 ani) diferenta de consum este probabil nesemnificativa. De unde ar veni diferentele ... Design - A4 este un Audi, dar dintre toate mi se pare a avea cea mai puternica personalitate (A6 si A8 sunt un fel de ... no comment), seria 3 a "scapat" si ea de linia impusa gamei BMW ... C facelift insa... desi ar trebui sa fiu "fan" ... i-au facut un facelift de satisfacere a plozilor impo@#$! (sa nu intram in amanunte). Motoare - la nivelul asta de "putere" as zice ca MB sta cel mai bine ... dar spun asta pentru ca sunt fanul unei acceleratii liniare ... nu zmucituri pe reprize mai scurte ca timpul necesar soferului sa schimbe treptele. Tehnic vorbind MB are cuplu mai mare pe o plaja de turatii mai generoasa ca cei doi ... BMW are cifre identice cu AUDI ... probabil diferenta de 40Nm in favoarea MB vine de la cilindree. Etajarea cutiei probabil da avantajul de 0,2s celor de la BMW ... din nou treburi nesemnificative in "economia" discutiei. ... foarte interesant cum sa bat pumni in piepturile unora pe tema "ce pot sa-mi iau mai bun de banii astia" ... dar cine te-a pus prietene sa dai banii pe altceva decat vrei tu? .. sa nu mai vorbesc de faptul ca toti cei trei au in oferta, la banii astia (45k) masini cu motoare de ultima generatie pe benzina, turbo, cu 200 de cai si cutii automate mai destepte decat "soferul mediu" :)
-
jake, sâmbătă, 14.04.2012 01:52
Ich bin froh, in Deutschland leben zu dürfen. Ma bucur ca pot sa locuiesc in Germania!
-
edi80, sâmbătă, 14.04.2012 10:54waw ce pret!
45 de mii si peste 2 ani o vinzi cu 10 mii superb! astea sunt masinile germane si nu numai...oricum sa dai 45 de mii pe un tdi de 145 cai si o masina din segmentul asta mi se pare o prostie enorma! nu o sa aiba prea mare succes cel putin la noi in tara...stau si ma intreb cat ajunge un a6 sau un a7 si mie frica sa intreb!
-
CCC, sâmbătă, 14.04.2012 11:23@edi80 A6 poate pe la un 60 de mii iar A7 la 75-80 de mii.
Cu banii aia cumperi un ML nou mai chel si e ML...
-
Gulf, sâmbătă, 14.04.2012 11:27
ar trebuie sa luati exemple de la altii si sa fiti mai variati ca de audi ne-am saturat maxim. de nu ati testat toate motorizarile dupa toate modelele . a1 are 10 mii de teste ... nu v-ati plictisit ? http://www.promotor.ro/teste-auto/test-drive/am-condus-e-250-cdi-4matic-adio-suv-uri-9508560 http://www.promotor.ro/teste-auto/test-drive/am-condus-mercedes-benz-s-500-4matic-acum-cu-435-cp-9519086 Observ ca la altii se poate !
-
dan_grc, sâmbătă, 14.04.2012 13:26
@edi80 Daca peste 2 ani e doar 10 mii eu mi-l cumpar. Ai vrea tu sa fie doar atat dupa 2 ani, dar in realitate dupa doar 2 ani sub 25 de mii nu te apropii de el, chiar 30 de mii, dupa vreo 6-7 ani ajunge la 10 mii, uitati-va la preturi mai bine inainte sa exagerati
-
ducu, sâmbătă, 14.04.2012 17:15@DAN_GRC
Nu e 10k, e 12k http://www.autovit.ro/audi-a4-C23419140.html si exemple sunt destule
-
jiji cocalaru, sâmbătă, 14.04.2012 18:07@dan
trebuie sa il intelegem pe edy el e obisnuit cu renou
-
dan_grc, sâmbătă, 14.04.2012 18:10
@ducu Am spus 10 mii asa minim, cele mai multe sunt intre 11-13 mii, ca si seria 3 sau clasa c
-
Coni_D, sâmbătă, 14.04.2012 18:56@unckle
Ms. ca m-ai scutit de un comentariu cel putin la fel de lung :). Subscriu! Trebuie sa recunosc, totusi, ca acest A4 arata tare bine in realitate, iar desisgn-ul, de obicei, este pe primul plan in ceea ce priveste alegerea unei masini. Asteptam noul C-Class, ca acesta de acum este destul de vechi, dupa parerea mea, pt. a-l putea introduce intr-o comparatie.
-
marinaru, sâmbătă, 14.04.2012 20:21
Pt noul C-Clas,in port la constanta,se fac deja liste.
-
Bau-Bau, sâmbătă, 14.04.2012 20:21Audi A4
Cine are bani poate da ! Eu personal zic ca nu merita banii astia. Masina asta nu are ceva special ,motorul 2.0 Tdi 140 Cp este invechit nu are un cuplu generos dupa 3000 de rotatii devine sufocat,portbagajul 480 nimic spectaculos. In ziua de astazi sunt marci care scot cuplul asta din motoare de 1,6 mult mai economice la motorina si cu taxe mai mici. Ce este un lucru bun este garantia 4 ani. Si grupul wv a ajuns la concluzia ca era ridicoli cu garantia de 2 ani pentru un produs asa zis premium.
-
ducu, sâmbătă, 14.04.2012 20:34@DAN_GRC
de la 11-12-3k pana la 25-30 cat ziceai tu , e distanta mare
-
@marinari, sâmbătă, 14.04.2012 21:09
banii se fac pe pamant nu pe luna.
-
Coni_D, sâmbătă, 14.04.2012 22:44@marinaru
Mda, asa e cand fundul tau n-a vazut alta masina decat 1310 sau Logan si traiesti/vorbesti doar din reviste. Realitatea te-ar baga in depresie.
-
dan_grc, duminică, 15.04.2012 02:50
@ducu Tu vorbesti serios? Ai citit tot ce-am scris? 25-30 de mii dupa 2 ani si dupa 6-7 ani de abia 10 mii minim
-
unckle, duminică, 15.04.2012 12:20
@ducu ... daca-i asa ieftina nu ai fi si tu tentat sa o cumperi? .. ignorand faptul ca masina aia aratata de tine a fost alergata 150000km in doi ani... Cred ca Dan se referea la masini care merita a fi cumparate la SH nu la joarse obosite cu 75000km pe an ...
-
Alt marinar, duminică, 15.04.2012 14:27@Coni_D
De unde aversiunea asta fata de marinari? Si noi plecam ca toti ceilalti romani sa facem bani afara. Dar ne intoarcem si ii cheltuim in tara. Banii s-or face ei pe uscat dar nici nu 14.6 mii $ nu mi-e rusine si ma descurc. Nu stiu de ceilalti marinari, dar eu sint la a treia masina: am inceput cu Nova (normal zic eu), am trecut la o Ibiza si acum am o Mazda 6, asa ca treaba aia cu "fundu" e deplasata rau si nu te defineste decat pe tine, prietene.
-
LauCalin, duminică, 15.04.2012 19:40mda:))
Doamne, ce discutii... de la a4 la marinari... :)) In fine, este o masina scumpa, nimic de zis DAR vorbim de segmentul premium, unde pretul nu e neaparat un criteriu decisiv in alegerea unei masini. Masina asta e scumpa, dar Seria 3, Clasa C, S60, Lexus IS etc care sunt cam la acelsasi nivel de pret? Nici eu nu zic ca nu e o masina scumpa, dar faptul ca nu mi-o permit si dau exemple gen Exeo se merita mai mult (desi probabil nici pe ala nu ti-l permiti) nu inseamna ca nu se merita. Masina asta este considerata una din cele mai bune din lume la clasa medie premium. ;)
-
Dorin, duminică, 15.04.2012 23:51@LauCalin
Adevarat graiesti batrane. Noi inca avem mentalitatea de oameni saraci si vedem in fiecare moft (pe care multi si-l permit cu foarte mare usurinta) un semn de snobism. Am uitat ca pana acum 10 ani si o masina de 10 mii ni se parea exorbitant de scumpa.
-
bibi, miercuri, 18.04.2012 09:03....
ista nu este jetta?
-
luca30, duminică, 06.05.2012 22:10audi A4
Vreau sa va spun ca in poze A4 nu mi-a placut deloc la design, insa am este un exemplar expus la dealerul din Iasi si in realitate arata ff bine....Cat despre pret sunt sigur ca varianta de drivetest pun cam toate optionalele posibile astfel incat sa atraga clientul......E foarte usor sa captezi un client sa iti cumpere din ce in ce mai multe optionale atunci cand le foloseste decat sa i le prezinti pe foaie.....Pun pariu ca daca esti hotarat sa nu iti iei scaune cu masaj ....la un drive test daca le folosesti ai sanse sa iti doresti optiunea........ Decat sa comentezi de pretul mare mai bine faceti o configurare la cel mai apropiat dealer si vedeti un pret cat de cat real,,.....
Pai nu mai bine iti iei un Exeo la jumtate de pret? Si emblema e mult mai discreta :)))