Performante
Cei 150 CP oferiţi de motorul turbodiesel de pe noul Audi A3 Sportback fac din acest model cel mai performant model din clasa şi segmentul său. 150 CP la 3.500 rpm şi 320 Nm la 1.750 rpm sunt suficienţi pentru ca A3 Sportback să accelereze de la 0 la 100 km/oră în 8.7 secunde, iar viteza de top atinsă să fie de 216 km/oră.
În segment sunt cele mai bune cifre. Doar BMW 118d mai are un timp de accelerare sub 9 secunde, restul concurenţilor fiind mai lenţi. Acelaşi lucru este valabil şi pentru viteza maximă, BMW-ul fiind cel mai apropiat concurent, cu o viteză maximă de 212 km/oră.
-
horea1979, marţi, 19.03.2013 13:29
Ca sa inteleaga si cei care-mi dau puncte cu "minus", la a class , spun cei de la AM, design irezistibil si are tot 4,5 stele , atunci cum facem departajarea, sincer nu contesc calitatea "noului" sau "vechiului" A3, dar arata ca un break cioplit.
-
Dynamic, marţi, 19.03.2013 13:35
In my heart: 1. Mercedes-Benz 2. BMW 3. Infiniti 5.Alfa Romeo 4. Lexus Premium, dar detestabile: 6. Audi 7.Volvo (premium la limita)
-
SHAME, marţi, 19.03.2013 13:44
interiorul nu merita nici 2 stele pentru clasa din care face parte..e pur si simplu bataie de joc ce au facut cu interiorul acestui model...mi se pare un concurent serios pentru megane 2 la ce anost si spartan este interiorul acestui model....fapt pentru care nu voi mai lua in considerare a3-ul ca viitoare masina posibila...
-
horea1979, marţi, 19.03.2013 13:46
si eu am crescut cu mercedes in suflet, recunosc ca BMW e mai tare ca performante si mai am un regret ca Mercedes a ales Ungaria in detrimentul Romaniei.
-
slVW_83, marţi, 19.03.2013 14:31
Masina ideala, cel putin pentru mine insa mai trebuie ceva: sistemul quattro!
-
Nae, marţi, 19.03.2013 14:57
Cum dati 5 stele pentru un consum cu 70% mai mare decat cel declarat?
-
zarnesteanu, marţi, 19.03.2013 15:15
Nae, cu consumul treaba sta cam asa. Prinzi o zi friguroasa si un trafic bara la bara si masina iti ia cat in articol sau mai mult. A doua zi se face cald, traficul e super lejer si te apropii aproape la coincidenta cu consumul declarat de producator. Deci unde e adevarul? Traficul din Bucuresti, sa zicem, nu e identic cu traficul din conditiile standard la care se fac masuratorile de validare. Pe langa asta Automarket au regulile lor de notare, intre care si faptul ca punctajul se acorda in functie de concurentii directi, la cilindree apropiata. Mie imi place masinuta asta. Are tot ce-i trebuie iar daca vrei tractiune optima pe orice vreme, ai quattro la dispozitie. Si tinand cont de vanzarile din trecut, nu cred c-or s-o duca prea rau.
-
mircea, marţi, 19.03.2013 15:16
@Nae Nota de la capitolul consum este acordată după compararea consumurilor oficiale ale concurenţei directe. Sunt singurele repere obiective pe care le putem lua în considerare, iar specificarea consumului realizat de noi în test (unul care poate varia în funcţie de autor, situaţie, trafic, mediul testului sau vreme) este realizată pur orientativ.
-
Paul, marţi, 19.03.2013 15:27
@Automarket De ce ati ales sa comparati motorizarea 2l de pe A3 cu 118d, cand exista si 120d, care da clasa de exemplu acestui motor (7.1 s pana la 100 kmh).
-
Marian, marţi, 19.03.2013 16:02
@Dynamic, gama DS de la Citroen nu o pui in lista? Ex DS5>superba masina.
-
eee, marţi, 19.03.2013 16:07
@Paul: pentru ca 118d are tot 2l, la un nivel apropiat de putere.
-
@Marian, marţi, 19.03.2013 16:23
DS5 e superb, dar Citroen NU e premium. Cand vor crea un brand distinct in genul Infiniti sau Lexus, atunci mai vorbim.
-
Bau-Bau, marţi, 19.03.2013 17:31
O masina buna din punct de vedere calitativ si al sigurantei dar arata in buna traditie VW anosta atat la interior cat si la exterior. Motorul este galagios bine de tot am condus masina cu acest tip de motor si care se cam taie pe la 3500 de turatii. Demareaza bine cuplul este la 1750 de r/min, consumul este acceptabil dar nu senzational ,este o masina in ansamblu OK !
-
Naie, marţi, 19.03.2013 18:04
E....eu am unul si este absolut genial....Sportback 2.0 TDI. ... legat de exterior... nu va crede nimeni ca un audi cu pachet xenon+leduri nu atrage atentia.
-
Adrian, marţi, 19.03.2013 18:21
Un Golf mai rafinat. Parerea mea ca A class e mai bun si mai frumos ca A3. Seria 3 e undeva la mijloc.
-
19.03.2013, marţi, 19.03.2013 19:53
E frumos modelul asta nou.
-
Sa fim realisti:, miercuri, 20.03.2013 09:38
Singurul motiv pentu care masina asta primeste calificativul de "frumos" , este sigla de pe calandru. Fara sigla, pe multi ar lasa indiferenti aspectul acestei ciori anonime, expusa mai sus.
-
GTI, miercuri, 20.03.2013 09:40
banal
-
Andre, miercuri, 20.03.2013 10:39
Designul este anonim pt ca asta este si intentia celor de la Audi,un design conservator,ceea ce este esential nu se vede se simte la condus,comfort,stabilitate,izolare fonica,progres nu revolutie!Nu ai sa vezi niciodata un Audi cu design "chinezes"
-
@Andre, miercuri, 20.03.2013 11:54
Gresit ! Opusul designului anost practicat de Audi, NU este designul chinezesc, ci designul pasional al unui A-Class sau chiar originalul Seria 1. Aceste modele prezinta tot ce ai scris tu mai sus (placere la condus, confort, stabilitate, izolare fonica,progres) , cat si design creativ. Audi poate lua lectii si de la viitoarea compacta de la Infiniti , Etherea, sau de la Lexus cu al lor CT.
-
C-G-C, miercuri, 20.03.2013 16:41
Cam tarziu, dar imi dau si eu cu parerea. Le-am vazut pe toate 3 pe viu (adica 1, A si A3), insa din pacate nu am condus niciuna. In ceea ce priveste aspectul nici una nu merita banii. Seria 1 este cea mai rea dintre toate la aspectul exterior, insa are cel mai misto interior (surprinzator pentru un BMW). Per ansamblu neinteresanta. A3-ul este conservator, prea conservator. Adica inafara de un design subtilizat finut si un interior mai chel nu au venit cu nimic nou. Eu personal nu as da banii pe asa ceva. Cat despre A-Class... masina pe care mi-am dorit sa o vad pe viu cel mai mult dintre cele 3, nu pot sa spun decat ca "nu este Mercedes". Masina nu se identifica cu Mercedes inafara de sigla de pe capota. Arata de parca ar fi o masina Kia, iar interiorul nu este chiar la cel mai inalt nivel calitativ. In schimb, in cazul A-ului, fata de celelalte doua modele, exista posibilitatea sa starneasca pasiuni printre unii, in conditiile in care nu este chiar o prezenta pe care sa o treci cu vederea. Din punctul meu de vedere niciuna nu merita banii. Adica poti comanda un G7/Leon in loc de A3, un Focus in loc de A-Klass, sau un Astra in loc de BMW si sa ramai cu 10k in buzunar lejer. Dar... nu mai mor vecinii ca ti-ai luat Audi, BMW sau Mercedes.
-
Adrian, miercuri, 20.03.2013 22:02
@C-G-C Asa este....mai bine un Fiat Punto full zic eu. Daca vrei Audi, BMW Mercedes, acelea sa fie clase superioare. Cele mici nu merita...scumpe si nu se ridica la nivelul siglei pe care le poarta.
-
@Adrian, joi, 21.03.2013 11:49
Fiat Punto ? Vechitura aia de 8 ani ? Ne lasi !!
-
MarchenM, vineri, 22.03.2013 09:13
@Andre: cauta E-Tron pe net si vezi ce inseamna conservatorismul la Audi. Daca nici aia nu mai e revolutie de design, atunci ce e?
-
R8 sau ce inseamna uratenia, vineri, 22.03.2013 14:49
E-Tron este exact ceea ce-i spune numele: un capac de WC aplatizat infect
-
A M_C, luni, 25.03.2013 21:11
Masinile astea vor ajunge sa produca petrol nu sa consume combustibil.2litri si 4.3 mediu anuntat de producator dar noi am reusit sa obtinem un apreciabil 8,5.Super tare!!!Eu am o benzinara omologata cu 167 grame de CO2 adica un mediu de 6,8L/100km si sa "moara masa" daca scot peste 5,1L/100 pe 3000km medie folosita la serviciu(adica si DN1A si drum forestier si oras si scoala si gradinita la copiii si mers de pensionar d-al tatei .
-
M788, joi, 28.03.2013 12:46
Cel mai urat volan conceput vreodata.
-
M788, joi, 28.03.2013 12:51
@Horea1979: i-au dat asa multe puncte la design pentru ca e Audi, si indiferent de model trebuie sa aiba un punctaj peste 4.3...Ordine de la directiune!
Daca designul e anonim dece i-ati dat asa multe puncte de ce nu i-ati dat 3 stele atunci ??!?!?! Deci sa va hotarati ori va place si ii dati 4,5 stele ori ... Despre motor de ce nu spuneti ca moare dupa 3500 rpm ?!?!