Audi A3 Sedan

1.4 TFSI 150CP Aut Ambition

Interior

5.0

La fiecare reîntâlnire cu modelul A3 mă ataşez mai mult de interiorul său minimalist. Cel mai greu este să faci un lucru simplu, dar elegant şi funcţional. Inginerii şi designerii Audi au reuşit acest lucru. A3 Sedan are unul dintre cele mai curate şi simple interioare din acest segment. Butoane puţine, dar foarte bine plasate, materiale plăcute la atingere, display retractabil care dispare complet în bord atunci când oprim maşina şi indicatoare perfect lizibile. Totul este acolo unde te aştepţi să fie, singurul element aparent anapoda fiind plasarea butonului de volum pe consola centrală, lângă schimbătorul de viteze. Dar, după ce îl foloseşti de câteva ori, ajungi să te întrebi de ce nu îl pun şi alţi constructori acolo. Pentru că îl acţionezi natural şi nu stai să îl cauţi printre alte zeci de butoane rotative de pe consolă.

Echiparea Ambition şi pachetul de inserţii argintii plus plafonul interior de culoare deschisă fac din interiorul lui A3 Sedan un loc foarte plăcut în care să te afli. Singurul lucru pe care aş putea să îl critic este lumina albă rece de la plafonierele LED. Pasagerii au loc suficient în spate, iar portbagajul este semnificativ mai spaţios decât cel al versiuni hatchback. Un A3 Sedan are un volum al portbagajului de 425 litri, suficient pentru a satisface şi o familie numeroasă şi notabil mai mare decât al oricărui alt model premium compact.

  • Scrooge, vineri, 08.11.2013 09:58

    In prima poza unghiul fotografiei il face sa para un A6 :)

  • Sak, vineri, 08.11.2013 11:20

    Cum e sa te dai cu visul altora?

  • Dacia Plant, vineri, 08.11.2013 13:56

    Mai bine dau 33.000 pe modelul testat de voi intr-o echipare mai slaba, dar cu motorul 1.8 + quattro, decat pe acest 1.4 si 36.000euro.

  • flavius, vineri, 08.11.2013 14:06

    Felicitari pentru implementarea tehnolgiei "Cylinder on Demand".Decat 3 cilindrii,arbore de echilibrare,etc....

  • audi si iar audi, vineri, 08.11.2013 15:24

    superba masina

  • razvanis, vineri, 08.11.2013 15:28

    Sistemul start stop nu ezita niciodata, functioneaza in functie de multi parametri, unul dintre ei spre exemplu e cuplarea centurilor de siguranta fata, nu mai zic, a/c, functionare, incalzire in scaune, dezaburire geamuri, luneta, oglinzi incalzite, etc ... deci documentati-va inainte sa dati verdicte pur tehnice.

  • vianu, duminică, 10.11.2013 14:21

    @razvanis...+ temperatura aer exterior sau temperatura motor. Pana si radioul deschis sau nu ori o singura treapta in + sau - la simpla ventilatie influenteaza sistemul S/S. Deci si eu cred ca "ezitarea" sistemului este doar o impresie. masinuta? frumoasa.... @flavius...de ce mai bine "Cylinder on Demand" decat 3 cilindrii? Ai informatii in acest sens sau e doar o parere personala?

  • sandu, luni, 11.11.2013 10:29

    f frumoasa masina si motorul este tot ce iti trebuie pentru drumurile noastre.

  • lumea a treia, luni, 11.11.2013 14:36

    jos palaria pt. aceasta masina, performanta si atmosfera premium la un pret decent. singurul lucru pt. care-mi pare rau e ca din anumite motive, mi-am jurat sa nu dau niciodata banii pe un produs nemtesc, fie el pasta de dinti sau automobil.