Audi A3 Sedan

1.4 TFSI 150CP Aut Ambition

Consum

4.0

Avem de-a face cu un motor pe benzină de 140 CP. Consumul oficial spune că este un motor căruia nu îi place să treacă pe la pompa de carburant. Astfel, Audi declară că un A3 Sedan va consuma în oraş 5.9 litri, iar extraurban 4.1 litri. Asta înseamnă o medie de 4.7 litri/100 km. În realitate, traficul de Bucureşti se impune şi computerul de bord a indicat un mult mai realist 7.8 litri/100 km în uz exclusiv urban. Dacă exagerăm cu mersul eco şi alegem să rulăm în modul Efficiency, pe care îl putem selecta din sistemul Audi Drive Select, consumul urban scade în jur de 7.3 litri/100 km. Acest mod modifică setările suspensiei, răspunsul motorului şi modul de schimbare a treptelor. Ba chiar decuplează transmisia atunci când este necesar prin funcţia Coasting pe autostradă. În plus, funcţia Cylinder on Demand face ca motorul cu patru cilindri să se transforme practic într-unul cu doi cilindri la viteze de croazieră. Ceea ce scade consumul. 

La drum întins, Audi A3 Sedan 1.4 TFSI se descurcă admirabil, consumul scăzând spre 6.0 litri/100 km. Dacă am fi ales un traseu mai lung, sunt sigur că ar fi scăzut şi mai mult. 

  • Scrooge, vineri, 08.11.2013 09:58

    In prima poza unghiul fotografiei il face sa para un A6 :)

  • Sak, vineri, 08.11.2013 11:20

    Cum e sa te dai cu visul altora?

  • Dacia Plant, vineri, 08.11.2013 13:56

    Mai bine dau 33.000 pe modelul testat de voi intr-o echipare mai slaba, dar cu motorul 1.8 + quattro, decat pe acest 1.4 si 36.000euro.

  • flavius, vineri, 08.11.2013 14:06

    Felicitari pentru implementarea tehnolgiei "Cylinder on Demand".Decat 3 cilindrii,arbore de echilibrare,etc....

  • audi si iar audi, vineri, 08.11.2013 15:24

    superba masina

  • razvanis, vineri, 08.11.2013 15:28

    Sistemul start stop nu ezita niciodata, functioneaza in functie de multi parametri, unul dintre ei spre exemplu e cuplarea centurilor de siguranta fata, nu mai zic, a/c, functionare, incalzire in scaune, dezaburire geamuri, luneta, oglinzi incalzite, etc ... deci documentati-va inainte sa dati verdicte pur tehnice.

  • vianu, duminică, 10.11.2013 14:21

    @razvanis...+ temperatura aer exterior sau temperatura motor. Pana si radioul deschis sau nu ori o singura treapta in + sau - la simpla ventilatie influenteaza sistemul S/S. Deci si eu cred ca "ezitarea" sistemului este doar o impresie. masinuta? frumoasa.... @flavius...de ce mai bine "Cylinder on Demand" decat 3 cilindrii? Ai informatii in acest sens sau e doar o parere personala?

  • sandu, luni, 11.11.2013 10:29

    f frumoasa masina si motorul este tot ce iti trebuie pentru drumurile noastre.

  • lumea a treia, luni, 11.11.2013 14:36

    jos palaria pt. aceasta masina, performanta si atmosfera premium la un pret decent. singurul lucru pt. care-mi pare rau e ca din anumite motive, mi-am jurat sa nu dau niciodata banii pe un produs nemtesc, fie el pasta de dinti sau automobil.