Interior
Chiar dacă vorbim de cel mai mic reprezentant al elitei din Ingolstadt, Audi nu a făcut compromisuri la nivel de calitate. A1 păstrează marca unui interior îngrijit, atent finisat, dar destul de simplist şi monoton. Lipsesc artificiile estetice şi explozia de imaginaţie din interiorul unui Mini. Trăsătura ar putea fi taxată dur de cei non-conformişti sau, dimpotrivă, apreciată de cei pragmatici.
Ergonomia şi caracterul intuitiv, inserţiile din aluminiu şi prizele de ventilaţie bine conturate caracterizează cel mai bine planşa de bord. Volanul, poziţia în scaunul sport, cu o bună susţinere laterală, şi mânerul schimbătorului păstrează un sentiment sportiv, ajutând şi mai mult la dezvoltarea unei interacţiuni perfecte între om şi maşină.
Chiar dacă materialele nu sunt atât de prietenoase pe cât s-ar aştepta unii, finisajele vor face tuturor ziua mai frumoasă. Spaţiul interior nu este unul extrem de generos, însă A1 se dovedeşte mai încăpător decât rivalul său britanic. Compartimentarea eficientă este subliniată şi de volumul portabagajului, care însumează 270 de litri şi reprezintă una din cele mai bune valori din segment.
-
eee, miercuri, 01.06.2011 14:19A1
nu are personalitatea unui mini, nici macar a unui ds3, nu are designul interior si exterior pe masura. Un interior VW un pic abtibilduit, un exterior la fel de sec, cu abtibilduri, ca sa para mai jucausa, insa sobritatea grupului vw se vede imediat. un client de Mini ar ramane la Mini fara sa stea pe ganduri
-
haudi, miercuri, 01.06.2011 14:40hmmm
interiorul nu e la acelasi nivel cu modificarile exterioare
-
bibi, miercuri, 01.06.2011 15:47c.c.
o panarama de masina, ca de fiecare data dati note mari masinilor din grupul vag, care nu merita bine inteles. cat consuma? acum nu dati nimic, doar "tensiune pedala de acceleraţie şi nu schimbaţi mereu la peste 6000 de rotaţii. În aceste situaţii, un 13% ar putea fi considerat mulţumitor."
-
poze triste.., miercuri, 01.06.2011 17:31
serios, sunt o gramada de fotografi talentati in tara asta, de ce nu gasiti unul? zici ca sunt niste poze editate de o pitipoanca cu bot roz.
-
dragos_thaci, miercuri, 01.06.2011 18:44...
Da' nu-ti trebuie niciun talent pentru niste poze normale, frate. Tot ce trebuie sa faca este sa nu-l mai chinuiasca talentul intr-un domeniu AUTO. Sunt reviste de profil pentru asta, pentru fotografi. Baietii nu inteleg ca un articol profesionist necesita poze cat mai reale si detaliate cu MASINA.Omul vrea sa-si dea seama cum arata masina in realitate. Omul nu vrea tot felul de efecte, bling bling si alte ipocrizii. Pentru asta este Top Gear. Oare in ce an o sa avem si noi o emisiune sau macar o revista ca cele germane, cu teste si masuratori clare si nu show-uri pline de subiectivism.
-
dragos_thaci, miercuri, 01.06.2011 18:47...
?
-
Andi, miercuri, 01.06.2011 19:12
@dragos Cand o revista/emisiune va avea suficiente venituri ca sa-si permita sa sustina acest efort financiar:)
-
Bogdan, miercuri, 01.06.2011 19:57De ce o faceti voi pe amatorii
"Pentru a ne pune rapid în mişcare ne-a fost oferit cel mai puternic motor pe benzină disponibil momentan în România, mai precis unitatea cu patru cilindri, de 1.4 litri." Mai bine scoteati fraza asta. Sau o rescriati in mod inteligent. Articolul este doar de show. Cuprinde prea putine observatii legate de comportamentul masinii, informatii care ar interesa pe cineva dornica sa afle mai multe despre aceasta masina. Nu stiu ... nu prea afisati seriozitatea si inteligenta necesare sa va ridice mai sus decat pe ceilalti.
-
rzn ozn, miercuri, 01.06.2011 22:00
nu-i inteleg pe astia de la audi de ce trebuie ei sa aibe denumirea de TFSI in loc de TSI? ce face F-ul ala mai bine la audi decat la restul grupului VAG?
-
victor, joi, 02.06.2011 00:37
"Pentru a ne pune rapid în mişcare ne-a fost oferit cel mai puternic motor pe benzină disponibil momentan în România, mai precis unitatea cu patru cilindri, de 1.4 litri.".... "TFSI-ul este capabil să livreze 122 de cai...." "Chilipirul se poate dovedi însă Alfa Romeo MiTO, care oferă cu aproape 15 cai putere în plus şi costă numai 18.569 de euro." nu mai vorbim de motorul de 1.4 de 170 de cai de pe Giulietta. Va contraziceti singuri si nu dati date exacte...dar daca grupul vag trebuie laudat.....asta e
-
@ozn, joi, 02.06.2011 08:49
pt ca folosesc fuel stratified injection?? sa fie asta oare? adica fix tehnologia pe care o foloseau in 2001 cand castigau Le Mans-ul
-
Beewhore, joi, 02.06.2011 10:16Ce-aveti ma cu pozaru'?
Fotografiile ilustreaza foarte bine ceea ce este Audi A1. Trebuie sa fii oligofren sau cel putin discromat, ca sa nu-ti dai seama ce culoare are masina. Multi carcotasi care n-au alta treaba decat sa critice munca altora. Compozitia, cromatica si efectele din fotografiile de prezentare sunt absolut de bun simt, nu sunt exagerate si ofera un nivel bun de detalii.
-
rzn ozn, joi, 02.06.2011 10:44@ @ozn
stiu ce inseamna FSI, TSI/TFSI, eu am intrebat altceva... de ce continua audi sa foloseasca F in denumirea motorului cand e acelasi motor, aceeasi tehnologie, aceeasi injectie directa, aceeasi supraalimentare... e chiar atat de greu sa scape de F ala. mai induce si clientii in eroare, o fi mai bun TFSI decat TSI ca are mai multe litere ?
-
dmd, joi, 02.06.2011 10:58
La banii astia iti iei Clio RS si-ti mai si raman vreo 2000 de euro pt benzina. De performante nu mai vorbim. Cunoscatorii stiu. RS-ul este o masina adevarata pe care eu fost posesor de Audi as cumparao oricand.
-
unckle, joi, 02.06.2011 11:34
@victor - cel mai rapid motor pe benzina disponibil pe A1 in romania... nu in toata piata auto..
-
LauCalin, joi, 02.06.2011 12:11@dmd
La banii stia iti iei si un Clasa S de 10 ani in stare impecabila, un Range Rover sau un Porsche Boxter. Cine vrea masina asta o cumpara. Mereu pot fi alternative la o masina noua... sa nu amintim de celebrele alternative la Logan. Scuze de off. Ce am inteles eu din testul asta e ca Mini ramane in continuare referinta segmentului, iar ca raport calitate/pret Citroen si Alfa stau mai bine. Evident, cui i se va pune pata pe A1 il va cumpara fara sa se gandeasca prea mult. Nu poate fi o alegerea rea, insa cred ca nu va fi cea mai buna. Mie mi-a placut masina de cand am vazut-o prima data. E adevarat ca nu prea imi plac masinile mari, poate pentru ca stau intr-un oras foarte mare iar masina mea e de clasa mini si este perfecta pentru oras. Insa nu mi-as cumpara A1, mai degraba noul Beetle. Cine stie, poate pentru ca nu mi-o permit si vad mai rational lucrurile. Automarket, acolo la "facuta pentru tineri si femei" cred ca e o grseala. Tineri era suficient (femeile nu pot fi tinere?! :p )
-
unu, joi, 02.06.2011 12:23
Sunt sofer de BMW e60 si parerea mea este ca daca vrei o masina excelenta de oras de performanta iti iei Clio RS, la banii aia este excelenta, as alege in locul Mini-ului fiindca pare mai agresiv, daca iti iei audi esti pitipoanca...mai bine iti iei MiTo si esti pitipoanca cu stil, iti raman si bani de o geanta "Hermes" =))
-
al, joi, 02.06.2011 13:28
Am vazut ca multa lume il critica in draci pe necajitul fotograf, care in curand va fi in pericol de a-si pierde postul. In cazul de fata mi se par cam nedrepte criticile pentru ca fotografiile chiar arata complet si potenteaza masina. E drept ca de multe ori criticii - doar nu vreti poze de autovit ?? - au dreptate: prea multe filtre, prea mult accent pe detalii in dauna ansamblului si ignorarea locurilor din spate (ca si acum).
-
paul, sâmbătă, 13.08.2011 16:01
o alta balarie pe 4 roti de la VAG, 20 de mii pt asa ceva? tre sa fi tare prost:))
-
paul, sâmbătă, 13.08.2011 16:04LauCalin
un clasa S de 10 ani?!!!!!!!!!!!!!!!, na poftim exemplu romanesc=))
Ce culoare este masina? Alba, argintie? Ala este rosu sau visiniu? Nu imi pot da seama... poze de wallpaper nu de prezentare a unei masini... parerea mea.