Interior
Primul lucru pe care-l observi în S7 este faptul că sunetul motorului este uşor neutralizat, iar răcnetele nervoase ale unui V8 sunt înlocuite de un soi de huruit concentrat. Nu e o întâmplare, pentru că Audi a dorit dinadins să controleze sunetul inventând un sistem de control al zgomotelor provenite de sub capotă (Active Noise Control pe numele lui de familie) prin care sunetele de o anumită amplitudine sunt neutralizate de sunete artificiale dezvoltate de patru microfoane amplasate în zona compartimentului motor. Mi-ar fi plăcut ceva mai multă "acţiune" sonoră, dar soluţia utilizată e foarte interesantă.
Dacă vorbim de calitate şi materiale în cazul lui S7, discuţia merge departe. În ultima perioadă, marca din Ingolstadt pune din ce în ce mai mult accent pe calitatea percepută, element subliniat şi de atenţia cu care jurnaliştilor le sunt prezentate diferite materiale noi care fac parte din universul de dotări disponibile. Unul dintre ele este lemnul ornamentelor de pe bord în care au fost introduse şi apoi presate baghete subţiri din aluminiu. A ieşit un material care pare desenat, dar care la atingere îţi dă impresia de calitate înaltă.
Tot în interiorul lui S7 veţi găsi scaune S profilate, un sistem MMI despre care am mai vorbit, care e foarte simplu de utilizat şi care implică şi internet (Google Earth, Google Street View, Audi Music Stream) dacă vrei o experienţă completă. Head-up Display-ul color e şi el unul dintre cele mai bine concepute astfel de sisteme, cu impresia că vezi 3D implicit ordinele sistemului de navigaţie.
E dificil să notezi interiorul unui astfel de model. Consider că, de la acest nivel în sus, nu mai putem vorbi de calitate diferită între marii constructori, ci pur şi simplu de preferinţele personale estetice şi tactile ale fiecărui client în parte. Dar în mod sigur vorbim de un interior care nu va dezamăgi pe nimeni.
Un review foarte bun, cu multe opinii personale pertinente. Nu mai sunt lucruri de adaugat. P.S.:@Mircea, ai aflat care este motivul pt care cei de la Audi au revenit la volanul cu sigla incadrata intr-un cerc si nu intr-un trapez? Personal mi se pare o alegere total neinspirata.