Audi S7 Sportback

4.0 TFSI quattro Stronic Sportback

Interior

5.0

Primul lucru pe care-l observi în S7 este faptul că sunetul motorului este uşor neutralizat, iar răcnetele nervoase ale unui V8 sunt înlocuite de un soi de huruit concentrat. Nu e o întâmplare, pentru că Audi a dorit dinadins să controleze sunetul inventând un sistem de control al zgomotelor provenite de sub capotă (Active Noise Control pe numele lui de familie) prin care sunetele de o anumită amplitudine sunt neutralizate de sunete artificiale dezvoltate de patru microfoane amplasate în zona compartimentului motor. Mi-ar fi plăcut ceva mai multă "acţiune" sonoră, dar soluţia utilizată e foarte interesantă.

Dacă vorbim de calitate şi materiale în cazul lui S7, discuţia merge departe. În ultima perioadă, marca din Ingolstadt pune din ce în ce mai mult accent pe calitatea percepută, element subliniat şi de atenţia cu care jurnaliştilor le sunt prezentate diferite materiale noi care fac parte din universul de dotări disponibile. Unul dintre ele este lemnul ornamentelor de pe bord în care au fost introduse şi apoi presate baghete subţiri din aluminiu. A ieşit un material care pare desenat, dar care la atingere îţi dă impresia de calitate înaltă.

Tot în interiorul lui S7 veţi găsi scaune S profilate, un sistem MMI despre care am mai vorbit, care e foarte simplu de utilizat şi care implică şi internet (Google Earth, Google Street View, Audi Music Stream) dacă vrei o experienţă completă. Head-up Display-ul color e şi el unul dintre cele mai bine concepute astfel de sisteme, cu impresia că vezi 3D implicit ordinele sistemului de navigaţie.

E dificil să notezi interiorul unui astfel de model. Consider că, de la acest nivel în sus, nu mai putem vorbi de calitate diferită între marii constructori, ci pur şi simplu de preferinţele personale estetice şi tactile ale fiecărui client în parte. Dar în mod sigur vorbim de un interior care nu va dezamăgi pe nimeni.

  • C-G-C, joi, 26.04.2012 14:53
    TEST DRIVE

    Un review foarte bun, cu multe opinii personale pertinente. Nu mai sunt lucruri de adaugat. P.S.:@Mircea, ai aflat care este motivul pt care cei de la Audi au revenit la volanul cu sigla incadrata intr-un cerc si nu intr-un trapez? Personal mi se pare o alegere total neinspirata.

  • Adi, joi, 26.04.2012 15:12
    volan

    masina este fantastica...nu mi-o voi permite vreodata, asa ca nu-mi ramane decat s-o admir intoata splendoarea ei :) Legat de volan, ce spune colegul CGC, eu sunt de parere ca cercul este adevarata incadratura pentru un S/RS. De la S2/RS2 incoace toate au avut parte de cerc, nu de trapez. trapezul a fost introdus cred ca in 2005 si era pe modele non RS (cred ca doar pe cateva S-uri) . Sincer m-as bucura ca toate modelele Audi sa aiba parte de cerc. Desi eu am trapez in volan...tare mult mi-ar placea un volan cu cerc, asa cum am avut pe S3 :)

  • mircea, joi, 26.04.2012 15:12
    @C-G-C

    Nu, va trebui să prind un designer interior la unul dintre evenimentele viitoare. Revin cu informaţia după ce o voi avea.

  • Domnul X, joi, 26.04.2012 16:01

    Mircea Meşter, vreau sa joc si eu rolul jurnalistului si sa te intreb ceva. Daca ai avea 87.260 euro ( atat cat costa modelul testat de dvs) ti-ai cumpara acest Audi S7 sau alta varianta?

  • edi80, joi, 26.04.2012 16:07
    waw

    Masina e superba! un lucuru nu imi place:are spatele ca fundul une femei grase careia i s-au lasat pantalonii in jos can sta pe vine si se vede jumate de ....asta e parerea mea in rest arataa f bine! mi-a placut remarca lu nea miercea "Feeling sport diluat"..pai cum se poate asa ceva ca doar este un audi si nu orice audi un S cu 420 de cai putere si motor de 4.0 benzina care sincer cred ca in bucuresti se duce in 20 lejer..sa nu mai vorbim de taxe..in rest e superb!

  • mircea, joi, 26.04.2012 16:09
    @Domnul X

    Foarte bună întrebarea. Îţi răspund cu o mică poveste. La un moment dat, în corpul textului, acolo unde apare zona "Cui se adresează?" ar fi trebuit să apară şi o zonă cu "Mi-aş cumpăra-o?" în care ar fi apărut opinia celui care a testat maşina. Ei bine, problema e că redacţia Automarket nu e formată din tipi de diferite vârste şi profesii. Altfel spus, e foarte probabil ca maşinile care nu mă atrag pe mine să fie unele foarte bune şi excepţionale petru clienţii pentru care au fost făcute. Pe scurt, o astfel de rubrică e irelevantă. Pentru că nu contează dacă mi-aş cumpăra-o sau nu eu, contează dacă şi-o cumpără sau nu cei cărora maşina li se adresează :) Tot ce pot eu să fac e să relatez cum se comportă şi ce face realizâdn o un echilibru între opinii şi date. Deci mă întrebi dacă mi-aş lua-o? Nu, nu mă atrage pe mine. Dar nu mi-aş lua niciunul dintre modelele din segmentul ăsta. :)

  • dumy78, joi, 26.04.2012 16:36
    frumoasa dar ......

    O masina frumoasa si impunatoare, dar nu va egala niciodata supletea, eleganta si charisma CLS-ului

  • AndreiRN, joi, 26.04.2012 18:21
    Garantia

    Si cat e garantia trenului de rulare? 7 sau 10 ani?

  • Excomunicatorul, joi, 26.04.2012 18:56
    :)

    La un pret pe masura primesti o masina intr-adevar exceptionala.

  • unckle, joi, 26.04.2012 22:50

    in general microfoanele nu emit sunete ... in rest este ok :) ... tot CLS este primul, chiar daca Audi s-au straduit sa ofere "cifre".

  • chuck norris, duminică, 03.06.2012 16:06
    @edi80

    daca asta are spatele asa reno laguna cum il are? ca un logan tunat?