Motor / Transmisie
Sub capota lui Audi S7 se ascunde un motor cu două turbine V8 TFSI de 4.0 litri, 420 de cai putere şi 550 Nm (1400-5200 rpm) care reușește să strângă voturi din partea noastră atât la capitolul consum, cât mai ales la capitolele tehnologie și performanţe. Secretul din spatele său este tehnologia Cylinder on Demand, care dezactivează patru dintre cei 8 cilindri atunci când rulezi la viteză de croazieră și nu ai nevoie de aportul unui V8 pentru a menține viteza constantă. Evident, activarea și dezactivarea cilindrilor se face insesizabil, singurul element care-ți dă de veste că mașina lucrează inteligent fiind afișajul de pe bord. La fel de evident, atunci când ai nevoie de resurse, S7 lasă deoparte manierele și trece pe modul monstru. Ajutat de cutia S Tronic cu șapte trepte, motorul livrează rapid și manageriază inteligent resursele de care dispune. Nu vă gândiți însă la vreun spectacol incontrolabil la accelerația de pe loc: S7 urcă foarte rapid, dar liniar, lăsând abordările ultrasportive pentru tineri și, poate, pentru o viitoare versiune RS7.
Un review foarte bun, cu multe opinii personale pertinente. Nu mai sunt lucruri de adaugat. P.S.:@Mircea, ai aflat care este motivul pt care cei de la Audi au revenit la volanul cu sigla incadrata intr-un cerc si nu intr-un trapez? Personal mi se pare o alegere total neinspirata.