Tehnologie
Citroen a incercat sa inghesuie in interiorul lui C6 toata tehnologia de care dispune in laboratoarele sale. Poate si de aceea bordul apare noaptea luminat ca un pom de Craciun, cu luminite, verzi, albastre rosii. Fiindca vorbim de un model care pune un mare accent pe confort trebuie sa enumeram sistemul audio JBL, care impresioneaza prin fidelitate chiar si la un volum mai ridicat, de sistemul de climatizare pe trei zone, si de navigatia foarte utila atunci cand nu rulezi in Romania, pentru ca hartile pentru tara noastra sunt putin depasite. Confortul este imbunatatit si de scaunele imbracate in piele, cu reglare electrica si functie de memorare, comenzi pozitionate pe portiera. Incalzirea in scaune, cu trei trepte de selectare, se regaseste atat in cazul scaunelor din fata cat si in cazul celor din spate. Mai mult decat atat, pasagerii spate dispun de scaune individuale, doua la numar, ce pot fi si ele reglate electric. Pasagerul din dreapta, spate, are si posibilitatea de a regla scaunul pasagerului din dreapta soferului cu ajutorul unei comenzi pozitionate pe cotiera centrala. Aceasta functie a fost instalata de francezi pentru a permite personajului central din interiorul unui C6 sa gestioneze dupa bunul plac spatiul pentru picioare. Geamurile electrice fata si spate, cotierele centrale, oglinzile electrice, rabatabile cu functie de memorare, volanul imbracat in piele cu reglaj electric pe doua axe si aceeasi functie de memorare, suporturile pentru pahare ascunse discret in centrul bordului si inchiderea centralizata sunt doar cateva detalii care fac mai usoara viata pasagerilor de la bordul unui C6. Soferul va beneficia si de proiectoare de ceata, stergator pentru luneta, comenzi pentru Radio si CD pozitionate pe coloana volanului, head-up display, computer de bord si cruise control cu comenzi pe volan. Acest ultim element nu impresioneaza deloc atunci cand vine vorba de decelerare, raspunsul fiind foarte prompt doar in momentul accelerarii.
Ce scor mare...o masina frumoasa...dar ceva detalii despre motorizarile entry-level aveti ? ca nu toti ne permitem V6.