Infiniti G37 facelift

3.7 V6 GT Premium auto

Calitate / Pret

4.0
Atunci când ai 50.000 de euro şi îţi doreşti un sedan de clasă medie din segmentul premium, alegerea poate fi una foarte grea. Pentru a putea ispiti clienţii care se orientează de obicei spre mărcile germane dintr-un instinct naţional, Infiniti a căutat să îşi adapteze pretenţiile financiare unei pieţe destul de superficiale, cum este cea din România. Astfel, G37 sedan pleacă de la 44.000 de euro cu TVA, o valoare care poate părea piperată la prima vedere, dar complet justificată. Pentru aceşti bani clientul primeşte 320 de cai, o cutie manuală sport şi o echipare standard cu mult peste cea oferită de nemţi. Pentru versiunea cu tracţiune integrală, testată de noi, clientul român poate scoate din buzunar începând cu 50.100 de euro, preţ valabil pentru echiparea GT. Pentru nivelul de echipare superior, GT Premium, preţul urcă până la 54.400 de euro, dar este sinonim cu autosuficienţa. La nivelul lui G37x nu se pot ridica decât două modele din segment, BMW Seria 3 şi Mercedes C-Klasse, doar cele două sedanuri germane dispunând de motorizări pe măsura japonezului. Un Mercedes C350 4Matic fără elemente opţionale, pleacă de la 51.460 de euro, deci ceva mai mult decât G37x. De cealaltă parte, rivalul bavarez în versiunea 335i xDrive, care oferă 306 cai şi 400 de Nm, costă 48.918 euro, o valoare ceva mai mică decât a japonezului, dar care poate creşte direct proporţional cu lista opţionalelor. Nu este de neglijat nici alternativa germană din Ingolstadt, Audi A4, care, deşi oferă maxim 265 de cai putere în versiunea 3.2 FSI quattro, pleacă de la 46.252 de euro cu TVA. Bineînţeles, şi aici opţionalele vor creşte considerabil preţul final. În cele din urmă, trebuie să ne raportăm şi la conaţionalul Lexus IS, care oferă maxim 208 cai în versiunea de top 250 Luxury, cu transmisie automată, dar costă 50.550 de euro. Valoarea este apropiată de cea a lui G37X, dar versiunile nu se pot compara la capitolul putere.
  • my, joi, 06.01.2011 13:54
    rafinament

    Infiniti a fost si va fi o masina speciala, fiind o prezenta foarte rara pe strazile din Romania.Personal apreciez aceasta masina pentru exotismul ei si rafinamentul interiorului insa sunt dezamagit de motorizari.Consumul este mult prea mare pentru clasa in care se afla... per ansamblu este o incantare sa vezi unul pe strada.

  • titisnickers, joi, 06.01.2011 13:54
    Frumoasa dar...

    Draq o sa-si mai ia masina cu cilindree asa mare acum ca boii au marit taxele de inmatriculare.

  • Victor, joi, 06.01.2011 14:28
    In viitorul foarte apropiat, majoritatea modelelor Infiniti se vor baza pe modele Mercedes-Benz

    " Revelaţia s-a produs într-o parcare, lângă un Mercedes C-Klasse. Apropierea celor două model a produs un impact vizual izbitor. Ca atunci când ai aşeza în farfurie două bucăţele de sushi lângă un cârnat nemţesc. " In viitorul nu foarte indepartat, in baza aliantei dintre Renault-Nissan si Daimler AG, toate berlinele Infiniti si nu numai, vor fi dezvoltate pe platforme Mercedes-Benz, masinile Mercedes punand in continuare accent pe confort iar Infiniti se va ocupa de segmentul premium sportiv . Urmasul modelului Infiniti G va fi construit pe platforma noului C-Klasse ce va debuta in 2014 iar Infiniti M va prelua platforma noului E-Klasse ce va aparea pe piata in 2016 .

  • vxf, joi, 06.01.2011 14:45
    For US

    Masina gandita mai mult pentru US decat EU. Marca e fondata in 1989 , adica are aceeasi varsta cu democratia din Romania , iar in Europa nu prea ai sanse in fata Arienilor fara pedigree , zice piata . De asta e prezenta rara si exotica . Inca ceva , masina asta e mai mult Nissan decat este astazi Jaguarul Ford .

  • bebe_tractoristu, joi, 06.01.2011 14:53
    pe langa

    Bine ca nu ati facut referire la S4. Oricum e in alta liga. Iar comparati mere cu pere.

  • John, joi, 06.01.2011 16:32
    superba masina!

    Oricum Infiniti e renumit si pentru serviciile post-vanzare de prima mana. De exemplu, la revizia periodica preluarea masinii este facuta cu o platforma de la locul indicat de client, apoi este adusa inapoi in acelasi loc. In felul asta omul e relaxat si nu trebuie sa se deplaseze si sa stea prin service nici un moment. Serviciul e gratuit odata pe an. Mai e si serviciul VIP Road Assistance, unde mecanicii sosesc in maximum 2 ore si daca masina nu poate fi reparata pe loc, se pune la dispozitia clientului o masina de cel puţin acelasi nivel sau se asigura cheltuielile de TRANSPORT si CAZARE la un hotel de 5 stele din apropiere sau chiar continuarea calatoriei cu avionul la clasa business. Toate astea sunt platite de Infiniti pe toată durata de utilizare a masinii. Faza tare e ca serviciul asta nu e valabil numai pentru masina cumparata de la Infiniti, ci si pentru o alta masina, indiferent de marca, cu conditia să fie detinuta de familia celui care este posesor de Infiniti...

  • @vxf, joi, 06.01.2011 16:51
    @vxf

    Nu ai argumentat de ce masina asta ar fi pt americani. Infiniti are ambitii mari in Europa, in consecinta masina asta e gandita in special pentru europeni. Trebuie doar privita piata europeana si va veti da seama ca Infiniti vine cu o oferta extrem de competitiva menita sa atace direct concurenta germana. Infiniti e divizia de lux a celor de la Nissan. Si daca a fost vorba de inspiratie si transfer de tehnologie, fluxul a fost intotdeuna de la Infiniti la Nissan si nu invers. Deci paralela jaguar/ford nu-si are sensul.

  • tomita, joi, 06.01.2011 19:59

    @ automarket de ce este sistemul AWD de pe g37x inferior celui de la bmw sau audi? macar stiti cum se numeste acest sistem si de fapt ce reprezinta? sau e un copy - paste dizgratios @vxf - e bine sa te documentezi si mai mult ca vorbesti prea superficial. totusi iti voi confirma o situatie. infiniti este nissan. fiecare model infiniti este EXACT un model de nissan in japonia. infiniti este un brand de lux, cu o mentalitate aparte, mult peste "arieni". astia sunt de consum si trateaza clientul roman exact ca si restul europenilor. n-au o mentalitatea de firma sanatoasa. lexus in romania e distribuit de toyota, care de asemenea e o marca de masa, si nu stiu managementul lor cum are planurile si strategiile pregatite. acura nu are importator oficial. infiniti in romania este importat oficial, fara legaturi cu reteaua nissan. @Victor, ai sursa oficial pt afirmatia ta? avand in vedere ca nissan skyline a fost o masina cu propria ei istorie, cu mentalitatea ei, nu prea vad cum ar folosi platforma de mercedes. intr-adevar avem globalizarea la mijloc, dar au si oamenii nistre limite.

  • ion, joi, 06.01.2011 23:21
    @my

    ha! "Consumul este prea mare pentru clasa ei" amice consumul se raporteaza la capacitatea cilindrica si performante. Faptul ca e in clasa medie are mai putina relevanta. Infiniti G37x are cu 52 cp mai mult decat Mercedes C350 4 matic si vreo 15 in plus fata de BMW 335i xdrive, normal ca va consuma ceva mai mult. Cand poti avea cilindree mare si putere la bani mai putini decat ai da pe o nemtoaica, de ce sa refuzi?! ps: consumul dat de infiniti e 15,7% urban si 8,2 extraurban. Consider ca la un stil de condus normal in trafic fluent consumul e cel dat in carte.

  • al, vineri, 07.01.2011 09:36

    Gusturile sunt discutabile dar mie toate Infinitiurile si masinile japoneze in general imi par urate. Aici Toyota, cu formele ei feminin-rotunde asociate cu linii masculine-patratoase e cea mai socant si respingatoare.Vorba cu balaurul nu e neaparat deplasata. Da, se inspira din basmele lor violente si stupide! Eleganta are alte definitii in functie de continent dar eu ca european nu vad cum taranoii albi din fostele colonii engleze sau orientalii, mult prea inclinati spre stridenta si kitsch, ar putea sa reuseasca prea des sa multumeasca un european cu gust. Adica, pardon mai bine imi iau un jaguar daca tot sunt nemultumit de bmw ...

  • Marian, vineri, 07.01.2011 09:51
    Se gasira si astia sa fie premium

    Ziceau unii pe aici ca nu poti fi premium asa peste noapte, ca Hyundai nu are cum sa isi faca modele premium cum vor ei ca nu au "petegri", dar Infiniti a demonstrat ca in numai 20 ani a devenit o marca de luat in seama in acest segment si lumea vorbeste de bine modelele acestei marci. O sa vedeti ca si despre coreeni o sa se vorbeasca la fel de bine peste vreo 7-10 ani. E mai greu inceputul, dar vor reusii si altii nu doar "arienii" in acest segment.

  • io, vineri, 07.01.2011 10:54
    @al

    e diferenta mare intre culturi baiatule... nu inseamna ca gustul tau e mai rafinat decat al japonezilor... ca si gusturile tale pot fi rahat pe bat la japonezi... incearca sa fii deschis la minte si sa renunti la aprecierile tale legate de "kitsch-urile" japoneze pt ca nu-si au locul... sunt total deplasate si denota prostie @Marian nu poti compara Infiniti cu hyundai, pt ca infiniti a fost intentionat de la inceput gandit ca un brand premium. Profani ca tine am mai vazut eu...

  • vxf, vineri, 07.01.2011 11:06
    Infiniti

    @@@ "fluxul a fost intotdeuna de la Infiniti la Nissan" Dintotdeauna adica din 1989 de cand s-a nascut Infiniti nu ? Si pana atunci cum era fluxul ? @tomita Vorbim de masina nu de experientele tale de la service sau de mentalitati , ale cui tot n-am inteles , ale personalului din Romania care lucreaza la brandurile astea ? Stii care e problema ? Sunt angajati romani care se comporta romaneste , nu masina e de vina . Si cand vorbiti de traditie si istorie la Infiniti mi se pare fortat , pentru ca in Europa concureaza cu marci de 100 de ani care au pozitie puternica pe piata , in schimb in state se judeca altfel . De ce spun ca e mai mult pentru US ? pai hai sa vedem cat vinde Infiniti in Us si cat vinde in europa .

  • io, vineri, 07.01.2011 12:18
    @vxf - parca erai fan vag, nu?

    Arunci rahat in ventilator degeaba. Traim totusi in secolul 21, lasa istoria istoricilor, "fluxul a fost intotdeuna de la Infiniti la Nissan" se refera la istoria moderna a marcilor. Infiniti e un brand autonom capabil sa dezvolte noi tehnologii. Daca pornesti de la premisa ca angajatii romani sunt lenesi, impertinenti etc. sunt toti la fel gresesti in mod profund. Si atunci tu ce cauti sa scrii? Sau tu esti angajatul perfect si nu stim noi? Sigur, Infiniti nu are traditia unor producatori cum sunt Mercedes si BMW , insa nu s-a nascut nici ieri... Insa cine isi cumpara un infiniti intelege ca-i o masina construita in jurul soferului, o masina pt placerea de a conduce. Acel client doreste sa guste din rafinamentul japonez, sa "guste" o civilizatie aparte cu care el este in rezonanta. Putin ii pasa ca marca a aparut in 1989 sau 1889. Se vinde mai mult in US? Da, dar piata americana a cazut, iar in Europa sunt in crestere. De ce crezi ca si-au stabilit cartierul general in ELVETIA??? doar asa de dorul lelii?? Oricum au la fel de mare succes si in tarile arabe... arabii sunt innebuniti dupa infiniti

  • vxf, sâmbătă, 08.01.2011 12:01
    nu

    Nici pe departe fac VAG, nu poti fi fan pentru un produs de consum , esti fanul masinii de spalat , sau a frigiderului ? Trebuie sa recunosc insa ca prefer ofertele germane sau britanice in fata francezilor sau japonezilor , si am motivele mele , cred ca nu este ilegal nu ?

  • io, sâmbătă, 08.01.2011 13:02
    @vxf

    Sigur, fiecare e liber sa aiba propriile preferinte, insa de aici pana la arunca cu noroi nejustificat in marci care nu intra in preferintele tale , e cale lunga... tocmai de aia mai sus rationamentul tau a fost demontat , iar tu ai cazut de prost

  • my, duminică, 09.01.2011 01:42
    @ion

    vorbesti prostii BMW 335 xi demareaza cu 0,5 sec mai repede si are consum de 14,1 cu 7,1 si are vreo 14 cp in minus....eu te inteleg ca esti contra nemtoaicelor,nici eu nu ma dau dau in vant dupa ele dar hai sa fim obiectivi si sa recunoastem realitatea. Unicul mare avantaj al asiaticului este ca la aceiasi bani au maai multe optiuni decat bmw dar totusi bavarezul are capacitate mai mica consum mai bun si si performante mai bune asa ca sa dam cezarului ce e al cezarului....repet : ma incanta un infiniti cand il vad pe strada...

  • japan, duminică, 09.01.2011 08:52
    @vxf

    daca pt tine produsele companiilor de electrocasnice sunt acelasi lucru cu produsele companiilor auto, atunci ne-am lamurit asupra nivelului de cunostinte pe care le-ai acumulat... in cocluzie: lasa-neeee!! lasa-neeeeeeeeeee