Alfa Romeo MiTo

Tinuta de drum

5.0
Posesorul unui MiTo poate seta suspensia dupa gust prin pachetul ADN, caracterul adaptiv al modelului devenind astfel un avantaj enorm la notarea tinutei de drum. Asta pentru ca, in segmentul subcompact, un sistem care adapteaxza suspensiile in functie de stilul de rulare este regasit doar la Alfa Romeo. In aceste conditii, daca prin orase poti sa treci bazandu-te pe un confort relativ peste sinele de tramvai setand suspensia pe Normal, modul Dynamic trebuie sa fie prietenul tau la drum lung, pentru ca sentimentul pe care il simti in viraje sa se apropie de ceea ce inseamna spiritul Alfa. Mai mult, al treilea mod de rulare, All Weather, iti adapteaza masina la rulare pe timp ploios sau pe zapada. Per total, inginerii Alfa au proiectat masina astfel incat aceasta sa multumeasca toate categoriile de clienti si toate tipurile si stilurile de rulare. Iar virajele dintre Brasov si Sighisoara au fost mediul propice pentru a simti cu adevarat ce poate o masina sportiva din acest segment.
  • bvean, miercuri, 07.10.2009 22:10
    concurenta

    Ati uitat la concurenta de Seat Ibiza FR (150 CP) si Cupra (180CP) ambele TSi tot de 1.4

  • jiji, miercuri, 07.10.2009 22:15

    ibiza fr are 50 kg in + , 5 hp in minus si o acceleratie ceva mai buna 1.4 TSI 150 hp / DSG Acceleration 0-100 km/h (s) 7.8(4 usi) // 7.7(2 usi) deci modelul italian NU are sanse reale la prima pozitie

  • tot jiji, miercuri, 07.10.2009 22:21

    "o jucarie care place tuturor, indiferent de sex sau pozitie sociala." nu zau!!! pentru mine este un "imo car" si stiu sigur ca acest model nu a fost placut de un numar insemnat de tifosi.

  • Ionut, miercuri, 07.10.2009 22:23
    ibiza

    da, jiji, dar ibiza aia n-o cumpara nimeni.

  • alex, miercuri, 07.10.2009 22:39

    tinuta de drum si siguranta 10? performante 9?

  • schumi, miercuri, 07.10.2009 23:41
    MiTo

    Asteptam MultiAir-ul :)

  • ReVoLuTiOn, miercuri, 07.10.2009 23:54
    -

    Acest MiTo a trecut cumva prin Militari ? Ca ieri (parca) am vazut`o pe strada mea si avea un nr. de inmatriculare similar + ca exista un dealer cunoscut pe Iuliu Maniu ... Deci imi joaca mie imaginatia feste ? Feed my curiosity :)

  • mircea, miercuri, 07.10.2009 23:58
    @alex

    Trebuie doar sa urci la volan si sa te joci putin, in functie de suprafata de rulare, cu sistemul ADN. Si o sa vezi ca masina se tine excelent pe sosea daca nimeresti setarile :) @ReVoLuTiOn Sediul importatorului oficial e in zona, deci sunt mari sanse sa fi vazut masina in Militari :)

  • Automarket, joi, 08.10.2009 02:22

    cam asta e diferenta intre mito si ibiza, mito cand trece pe langa tine nu trece neobservata, o vezi, iti place, iti aduci aminte si peste cateva zile ca ai vazut una, cand trece o ibiza, trece o cutie de polo cu alta caroserie vanduta scump, nimic interesant.

  • shtou, joi, 08.10.2009 08:32
    ahaa..

    imi place masina.as vrea-o..daca nu ar fi costat cat un Clio RS..asa exista Clio RS la banii astia care-i mai rocket..nu are design-ul lui alfa,clar,nu atrage privirile ca si alfa..dar in schimb am sportivitate pura(motor aspirat,turatii mari si..portbagaj mai mare :))..si scaune recaro &frane brembo ;)-o bulina mare lus pt Clio rs).Diferenta aia de 0.2-0.3 sec comparativ cu Seat ibiza la sprintul 0-100 este irelevanta;alea 0.2 sec deja ii soferul..eu aleg totusi clio RS si pe urma alfa..datorita raportului pret/performante.daca as alege design-ul clar alfa.

  • http://adrian-popa.blogspot.co, joi, 08.10.2009 09:08
    germanii!!!

    niciunu pana acum care sa zica ca italienele sunt de rahat? ca germanele sunt za best? ma mir!

  • crick, joi, 08.10.2009 09:23
    Nota la consum

    Nu inteleg cum de ati dat nota 5/10 la consum. E un motor ce foloseste benzina si mai e si turbo care face 0-100 in 8s...cat ati fi vrut sa fie consumul in oras? Un consum de 11l/100km in oras mi se pare mai mult decat corect si mai ales daca ati mers in ritm alert cum scrie in articol. Apropo, cine isi ia o asemena masina ca sa scoata consumuri mici? :) Din cauza pretului nu o sa vedem prea multe pe strazi si asta o va face si mai exclusivista. O bila alba pentru Alfa pentru performante si design.

  • TSI - VW, SEAT, joi, 08.10.2009 09:24
    ACCELERATIE 0 -100 KM/H

    Nu uitati ca motorul TSI, de la 140 in sus, are si COMPRESOR pe langa turbo - de acolo tind sa cred ca vine diferenta.

  • crick, joi, 08.10.2009 09:29
    pentru shto si clio RS

    Te-ai interesat vreodata cat costa o revizie la Clio RS cu franele lui Brembo? :) Vei fi surprins ce preturi vei vedea pe factura la finalul operatiilor simple si de rutina. Legat de reviziile italiencelor pot sa spun ca am un Bravo 1.4 T-Jet si revizia costa cat la un Logan. Intretienrea unei masini e un capitol important pentru ca daca sari revizii e ca si cum dai cu ranga in ea de fiecare data cand pui contactul si apoi ajungi sa o vinzi cu putini km si motorul vaza.

  • Costi, joi, 08.10.2009 09:41
    @Crick - consum mixt!!!

    Mai citeste o data cu atentie: "cifrele oficiale nu coincid cu cele reale. In testul nostru, hatchback-ul a consumat 11 litri/100 de km in regim mixt." Deci 11 litri la 100 km in regim MIXT -> e cam mult...

  • schumi, joi, 08.10.2009 10:46
    @Costi

    11% in regim de condus dinamic=high rpm :) nu e mult deloc, e super bine.

  • adi, joi, 08.10.2009 11:39
    foto

    Pentru Redactie: De aceasta data pozele sunt la inaltime! keep up! :)

  • Andrei.P, joi, 08.10.2009 12:00

    Treaba e ca dupa cum vedeti masina are pana in 7000 km, nu si0a dat drumu calumea motorul. Am avut ocazia sa stau si eu in MiTo cel din test, la o intalnire alfa club. Materialele mi s-au parut foarte ok pentru clasa din care face parte, exista totusi si plastice mai fiat-ish care m0au deranjat. Astept testul cu MultiAir

  • Carlos, joi, 08.10.2009 12:30
    Cu ergonomia cum ramane ?!

    Scaunele nu par sa aiba cine stie ce suport lateral comparativ cu RS

  • Andrei.P, joi, 08.10.2009 12:36

    Clio RS e varf de gama. Exista si Quadrifoglio Verde, dabea a aparut si are scaune mai ok. Comparatiile cu RS se fac cand apare si varianta GTA de la mito

  • Carlos, joi, 08.10.2009 13:01
    @Andrei.P

    Comparatiile sunt inevitabile pt ca pretul il apropie cu siguranta de RS

  • Andrei.P, joi, 08.10.2009 13:13

    Mito este premium. Clio Rs are plastice de matiz in el asa se explica pretul mai mic raportat la performante.

  • shtou, joi, 08.10.2009 14:29
    ...

    daca clio Rs are plastice varza,atunci inseamna ca porcu zboara..Ai urcat vreodata in clio asta nou?care a batut la calitatea materialelor si pe polo(nu asta nou)?mah ce va stiti..se vede ca ati condus la viata voastra masini nu gluma.....legat de revizie.nu contest ca ar fi ieftine placutele brembo,daar,revizia nu as face-o in Romania,sau daca as face-o,m-as intelege cu baietii din service-fara factura,fara alea alea..si crede-ma ca nu as lesina la final..pe incercate..totul se rezolva..ce-i mai greu ii stampila autorizata ca sa nu ai prb cu garantia.in rest as respecta cu strictete reviziiile..de fapt asa fac cu toate masinile mele.piese originale se rezolva nu numai de la reprezentante,si la bani incomparabili mai putini.(iti dau un simplu exemplu si asta ii pe oficial:un accesoriu de la o marca japoneza,in ro ii ~330E,in ungaria ii ~300E,in germania ii 280 E si in austria ii ~250E.ce zici?~100E diferenta intre ro si alta tara?si asta ii la oficial,cu acte..deci se poate si accesibil)

  • shtou, joi, 08.10.2009 14:34
    ..

    cand va apare Mito GTA,va avea si un pret pe masura..adica mult mai mare ca si un Clio RS..fac pariu ca se apropie fulgerator de Megane RS sau Civic Type R...si sunt curios daca va bate vreuna din ele..si astea deja is clasa superioara..pana la urma banii dicteaza.

  • n, joi, 08.10.2009 14:35
    AndreiP...enal

    Aberezi amice, esti paralel complet. Ori esti prost (informat) ori rauvoitor. La subiect acum... cam scumpa masina.

  • masinile alfa romeo sunt slabe, joi, 08.10.2009 14:39
    neinteresant

    alfa romeo n-are nici o treaba cu motoarele..au pe 156 159 brera motoare de 1.9 jtd sau 2.2 jts(185 cai) sau 2.4 jtd(200 cai) sau 2.4 jtdm (210 cai) ...si nici una dar nici una nu scoate suta sub 8 secunde...versiunea 2.4 jtdm 210 cp diesel o scoate in cam 8.3 deci jalnic...singura mai competitiva e cea cu motoru de 3.2 parca care scoate sprintul pana la o suta cam in 6.6 sec deci ...in concluzie masinile alfa romeo sunt foarte slabe ca performante ... cine nu e de acord cu mine sa se uite pe la performante mai intai si apoi sa ma contrazica

  • masinile alfa romeo sunt slabe, joi, 08.10.2009 14:42
    shtou

    shtou dupa mintea ta te duci sa faci revizia in austria ca e cu 100 euro mai ieftin...dar ca ii bagi pe aia 100 euro in benzina no mai pui :)) hahaha...plus ca mai faci si kilmometri degeaba deci uzezi masina cu 1000 km ca as faci revizia ...du-te tare cu exemplul tau..alfa romeo nu sunt masini atat de bune pe cat isi doresc ei

  • shtou, joi, 08.10.2009 14:45

    draga amice..faza ii ca am drumuri dese prin zona..asa ca....nu sari

  • shtou, joi, 08.10.2009 14:46

    in sus cu costurile..pentru ca mie unul mi se renteaza..si la toti care stau pe langa granita cu ungaria.

  • gum, joi, 08.10.2009 15:36
    pert

    chiar asa slab e alfa la acceleratie?! nu-mi vine sa cred!! 210 cai si suta in 8,3?! golf gt sport, de 170 de cai scoate suta in 7,7! si la motorul de 3,2 (brera), suta in 6,6?!?! golf r32 scoate in 6,0! hmmm...sincer nu m-as fi asteptat...

  • e praf, joi, 08.10.2009 16:03
    da

    asta pentru ca probabil celelalte marci stiu ce sa faca cu caii aia.."unde sa-i puna cum sa-i puna" si da alfa e praf la acceleratie Acceleratie 0-100 km/h s 8.6 pentru 2.2 jts 185cp 8.3 pt 2.4 jtdm 210 cp 8.3 pt 2.4 jtd 200 cai si doar 6.8 pentru 3.2 260 cai 4x4

  • Andrei.P, joi, 08.10.2009 16:29

    Compari un golf cu un 159. 159 2.4 q4 are aproape 1800 kg. 3.2 are si el 1700 kg.

  • gum, joi, 08.10.2009 17:38
    pert

    Andrei, ok, hai sa zicem, golf gt sport are 1400 de kg, 400 in minus fata de alfa...dar si 40 de cai putere mai putin...dar hai sa zicem ca e ok, privind in mare, avantajele si dezavantajele se anihileaza reciproc... dar golf r32 are 1600 si vreo 50 de kile parca, 250 de cai, si face suta in 6 secunde...pe cand alfa brera, la 1615 kg, si 260 de cai, si mai usoara si mai puternica, face suta in 7, sau dupa unele surse, in 6,8...deci aici nu prea mai sunt multe de spus... in fine, nu e important...doar ca ma mira, credeam ca alfa e mai sportiva...

  • YOYO, joi, 08.10.2009 18:04

    poate ne spune andrei de ce a4 2.0 tdi are Fuel Delivery Turbo BHP 168.0 Torque (lbs feet) 258.2 RPM to which the Torque refers 2150 Maximum Speed 143 Acceleration (0-60) 8.3 (ADICA LA FEL CA 2.4 DE 210 HP DE PE 159) 40 HP IN PLUS SI ARE ACELEASI PERFORMANTE UUUUUHHHH RUSINOSSS poate ne spune andrei de ce audi a4 cu motor de 2.7 (inca 300 cmc in +) dar cu 187 hp (deci 23 in -) face suta in 7.7 LASA-NE LASA-NE

  • @yoyo, joi, 08.10.2009 18:42

    :)) 159 de 210 hp si motor de 2.4 are aceleasi performante cu un a4 2.0 de 170 hp uaaaaaa sa nu va mai aud ba de core sportivo si tampenii de genul asta :)) p.s golful de 2.0 170 hp ii da rusini cu 8.2 ...

  • rares, joi, 08.10.2009 23:17
    adevarul despre mito

    Salut prieteni. Am avut ocazia sa conduc Fabia RS 1.9 tdi, 140 cp dar am condus intr-un drive test si Mito 120 cp motorina. Ce pot sa spun este ca epoca masinilor nemtesti nu a apus dar masinile italiene au ceva deosebit ce te face sa le doresti cu orice pret si mai ales te fac sa traiesti. In primul rand nu se compara suspensia de la Fabia cu ce a de la Mito. La fabia era foarte rigida iar la mito este mult mai buna . De fapt motol ma mito ma fascinat. sunt nu mare fan al sistemelor audio bose, dar credeti ca am avut timp sa ascult intro masina care se schimba de la drive la all road printro apasare de buton. am ramas profund impresionat de puterea acestei masinute si nu pot sa-mi exprim decat admiratia pentru acest brand. In sfarsit mi-amk dat seama ca exista si altceva in afara de francezi si nemti. EXISTA ALFA ROMEO. asa ca va rog sa spuneti ceva exact nu sa mai aduceti aminte de ibiza sau alte prostii de genul asta. hai sa vorbim doar de mito nu de mini s sau de alte variante de acest gen super sport. este forba doar de un model normal dar care este bine gandit. pana sa conduc mito imi doream o masina de origine germana dar acuma m-am schimbat. Vreau mito si nu numai. vreau orice este fiat (pentru ca pasiunea italienilor pentru masini este mult mai mare decat orice pasiune a altor popoare pentru masini). In trafic am intalnit un om care conducea un Lancia Delta noi, l-am intrat ce parere are si mi-a spus ca nu se compara cu orice masina, al face sa traiasca, da nu este o nemtoaica, nu este perfecta, dar tocmai acel scartait de bord sau orice nu este perfect te face sa traiesti. Iar in privinta motoarelor nu inteleg de ce va faceti griji. italieni stiu ce fac.

  • pt cel de mai sus, vineri, 09.10.2009 00:09
    ....

    auzi pasta..ca scartaitu de bord te face sa traiesti ....ia-ti ma atunci o dacie si iti scartaie si rotile sa vezi atunci ce mai traiesti senzatii..ce dreaq numa prostii spui

  • schumi, vineri, 09.10.2009 13:15
    @rares

    Inca unu' care s-a virusat :D.

  • rares, vineri, 09.10.2009 19:37
    asa este

    Ai dreptate schumi - sunt virusat. Iar pentru nenea care nici nu stie sa se semneze ce pot sa-i zic decat succes in lumea lui perfecta in care totul este exact acolo unde trebuie sa fie. Daca ai fi avut un pic de creier ti-ai fi dat seama ca este vorba de o metafora (si aprope am condus de ma masini cu carburator, (stii .... masinile acelea care au soc) pana la masini mai noi) sa stii ca si la Toyota Auris varinat cea mai scumpa scartaia bordul si asta nu este o metafora. Prietene daca nu intelegi despre ce se forbeste aici te rog citeste de 3 ori inainte sa spui o prostie. Succese eterne.

  • Fiat Bravo, vineri, 09.10.2009 22:51
    My Fiat is fantastic!

    frumoase cuvinte rares, bravo ca ai descoperit si tu alte marci in afara de masinile nemtesti, de fapt stereotipurile masini nemtesti (vw, audi, opel) ca adevaratele masini nemtesti sunt Mercedes si Bmw. Si daca ai sti cate marci mai sunt de descoperit, care au ceva special, care iti creeaza o legatura intre tine si masina....dar pe parcurs o sa mai descoperi tu mai multe, oricum frumoase cuvinte.

  • www.dimphoto.blogspot.com, sâmbătă, 10.10.2009 09:40
    Alfa Romeo MiTo 1.4 Turbo Subcompactele placeri ale vietii

    Stiu ca e criza si ca e mai dificil cu banii, dar voi trebuie sa intelegeti ca si la un site den genul asta va trebuie pozele facute cum trebuie, editate, gandite. pozele astea arata de parca a venit un baiat cu un iphone si a facut niste poze. acum, desigur, daca nu sunt importante pozele, daca nu va considerati profesionisti, atunci inteleg si nu mai zic nimic. Masina asta, MITO, imi place foarte mult si ma deranjeaza sa o vad nepusa in valoare de niste poze facute cu telefeonul.

  • lucianul, duminică, 11.10.2009 11:41
    off topic

    "Prietenul" nostru rares cu " r " mic nu stie sa se exprime corect, coerent, se spune " il " si nu " al " ! Pun pariu ca esti unul din cei multi care a fost plecat 3 luni prin Italica " la munca " si cand s-a intors acasa a uitat, brusc, limba romana :))) Make us all a favor si lasa-ne ! ;)

  • LR, luni, 12.10.2009 12:09

    . Nu sunt de acord cu ideea ca MiTo ar fi un fel de 8C mai mic. 8C este cu totul alta masina. Alta conceptie, alta mecanica, alt feeling. Doar cateva elemente de design imprumutate de la 8C nu-i dau dreptul lui MiTo sa se compare cu aceasta.

  • alexthebuldog, luni, 12.10.2009 13:33
    alfa prosteo

    daca si astea au ajuns masini inseamna ca lumea a luato razna.auzi fiat sau ficat, ce draq mai oameni buni astea sunt numai cazane cu roti.stiu ca o sa spuneti de istorie bla bla bla.prezentul vb.toata lumea sare pe noi astia posesori de nemtoaice,ce sa facem daca sunt number one in toate domeniile,nu este vina noastra.dar de aici si pana la a spune ca si italieni fack masini este cale lunga tati.din cati posesori de italience stiu numai probleme au cu ele .aveti grija cum conduceti

  • Alfa Romeo, luni, 12.10.2009 18:56
    159

    bine ma, atunci o sa imi cumpar vw tdi sa stau cu uleiul (penibil, penibil) dupa mine sa completez la fiecare 1000 de km, sa zica cocalarii ca sunt baiat destept si oamenii inteligenti ca sunt taran tipic. Cel mai bine asa!

  • alexthebuldog, luni, 12.10.2009 20:03
    m power

    ba eu vb de masini nu de vw.ex bmw...etc

  • schumi, marţi, 13.10.2009 12:05
    @alexthebuldog

    Cum spuneam si altadata: Genuine Cocalar.

  • schumi, marţi, 13.10.2009 12:10
    @alexthebuldog

    ... care vine de la latinul Originalus Cocalarius :D.

  • rares, joi, 15.10.2009 00:46
    lucianul - ce nu nume de balaur

    lucianul - esti ca marea majoritate ABSURD. Nu te gandesti si tu un pic ca poate m-am grabit cand am scris. AAAAAAAAAAAAA Da acuma am observat sigla BMW si tu esti un perfectionist. NU? Oricum prietene te inseli. In Italia nu am fost niciodata dar in schimb am fost in Bulgaria in concediu daca te intereseaza asa mult. Succese eterne si tie, Data viitoare poate spui ceva de masini nu balari - balari la Mircea Badea in emisiune.

  • cbo, sâmbătă, 28.08.2010 14:08
    golf

    @yoyo ai dreptate dar golfuri au toti taranii manelisti cu coji de seminte in rit si de aia poate ca unii prefera alfa , nu crezi?

  • marian, miercuri, 13.07.2011 17:16
    mito

    saaac! conduc Mito o am de 7 luni si va rog sa ma credeti adrenalna la maxim urmariti prin Bucuresti 64 chr

  • anamaria, sâmbătă, 15.12.2012 17:52

    buna daca nu va place alfa vedetiva de treaba voastra dar nu vorbiti aiurea este o masina buna costurile de intretinere sunt mici da consuma mult dar este o masina sport dar auziti aici tot taranu are wv sau reno ma rog asa ca ia lasatio mai moale cu aceste comentarii stupide

  • dan T, joi, 24.01.2013 11:43

    Grupul FIAT este o putere in domeniul auto si are o istorie indelungata.. A cumparat recent Chrysler,Dodge,Jeep. Mai detine alfa romeo,lancia,maserati,ferari. Masinile italiene sunt foarte fiabile si au un design spectaculos iar cand le conduci ai un mare zambet pe fata. Nu sunt pt tot poporul. Sunt deosebite,sunt conduse de cunoscatori in domeniul auto,de pasionati. Motoarele Fiat de ultima generatie(Multijet,Tjet,Multiair) sunt cu un pas inaintea concurentei.Nu mai intru in detalii tehnice...cunoscatorii stiu.

  • real value, duminică, 01.09.2013 11:03

    Eu as completa cu: 1 sunetul benzinarelor italiene de performanta este deosebit insa le lipseste frecventa inalta a vtec-urilor honda. 2 sunetului vtec ii lipseste insa melodicitatea super benzinarelor italience 3 v8 urile americane au un sound iarasi deosebit :)

  • yo2311, sâmbătă, 07.06.2014 11:59

    si ce pret are aceasta masina?

  • Marius, luni, 17.07.2017 20:32

    Am o astfel de Mito,fabricatie 2009,inmatriculata in 2011.Eu sunt primul propietar in Ro,adusa in 2016 din Belgia la 93.000 km,cu carte service si km trecuti pe factura de achizitie. Masina este dementiala,sunetul motorului se aude sublim,trage excelent in Dinamic,iar iarna trecuta pe zapada,cu anvelope All Seasons Hankook,am mers foarte bine.Directia ferma,stabilitate f buna,interior de f buna calitate.In oras,cu A/C pornit,sta in jur de 11-11.5 % in Bucuresti...insa repet,e senzatie. Ca piese : Uleiul e 240 lei Selenia 4 litri,discuti TRW fata 160 lei bucata,spate am pus ATE,170 lei bucata.Preturi ok ,zic eu.