Interior
Interiorul lui MiTo trădează legături de rudenie cu Grande Punto, de la care subsidiarul premium a preluat comenzile pentru instalaţia de aer condiţionat, dar vine în acelaşi timp cu o abordare sportivă, care va fi pe placul multora. Materialele de calitate sunt "acompaniate" pe alocuri de un plastic dur, cu aspect ieftin. Din fericire, pielea care îmbracă volanul, ornamentul sistemului DNA şi inserţia de pe mânerul schimbătorului dau impresia unui model individualist, cu trăsături aparte. Peisajul unui interior reuşit este completat de logo-ul Alfa brodat pe umerii scaunelor faţă, de sistemul de navigaţie generos, poziţionat în centrul planşei de bord, şi de instrumentele traduse în italiană, pentru o apropiere emoţională de fanii mărcii. Scaunele aduc şi ele un plus de emoţie în interiorul modelului, alături de pragurile cu inserţii din aluminiu. Ca orice coupe, MiTo face compromisuri în ceea ce priveşte spaţiul oferit pasagerilor de pe bancheta spate. Pentru picioare lucrurile se încadrează într-o limită permisivă, însă linia caroseriei poate crea probleme serioase pentru cei mai înalţi. Din fericire, portbagajul este suficient de mare pentru a compensa acest dezavantaj, capacitatea acestuia fiind de 270 de litri.
Copiii de la Alfa au gresit cand nu l-au lasa pe Giugiaro sa deseneze noile generatii.Am citit chiar pe site la Giugiaro ca erau socati cum de concernul Fiat nu mai doreste colaborarea cu eu.