Alfa Romeo Giulietta

1.8 T 235HP Quadrifoglio Verde

Interior

4.0

Giulietta vine cu un interior special. Dacă v-a plăcut interiorul lui Bravo, dar simţeaţi că lipsea ceva, Alfa Romeo a adăugat acel ceva. De la comenzile sistemului de climatizare, la maneta schimbătorului de viteze sau la scaune, finsajele sunt deosebite. Din păcate, celor de la Alfa Romeo le-au scăpat câteva aspecte. Unul dintre aceste aspecte este plasticul amplasat în partea superioară a feţelor de uşi, acest material având o calitate vizibil inferioară celei oferite de restul texturilor de la interior. Suprafaţa respectivă va fi atinsă de şofer din greşeală, atunci când va căuta mânerul cromat de deschidere al portierei. În schimb, italienii au îmbrăcat mijlocul feţei portierei în piele, în zona unde este amplasată cotiera stângă. Să spunem că ar compensa, dar este păcat de interiorul lui Giulietta că s-a făcut o asemenea concesie. Volanul este îmbrăcat în piele de calitate şi are cusături foarte atrăgătoare, dar partea centrală este destul de masivă şi trece peste suprafaţa pe care o atinge şoferul atunci când manevrează volanul. De data aceasta, italienii nu au uitat să monteze suporturile de pahar, dar cotiera are dimensiuni destul de reduse, la fel ca la fraţii Fiat Bravo şi Lancia Delta. Mai mult decât atât, are acelaşi mecanism de deschidere al compatimentului superior - cu un magnet în formă de capsă. Scaunele oferă suport lateral potrivit şi au un design sportiv, foarte atrăgător, deşi exemplarul testat nu era echipat cu scaune sport. Acestea par să fie orientate spre confort şi eleganţă, nu înspre sportivitate dusă la extrem, dar asta este un lucru rău doar dacă cauți cu totul altceva. Locurile din spate pot fi folosite de trei adulţi concomitent, dar pentru confort maxim la drum lung ar fi indicat ca doar doi pasageri să stea în spate. Portbagajul oferă un volum de 350 de litri, valoare identică cu oferta lui Golf GTI, liderul segmentului. Cel mai mic portbagaj din segment îl are Volvo C30, cu ai săi 251 de litri.

  • Vasi, vineri, 24.12.2010 01:25
    @Sebastian Toma

    Hai da-o naibii de treaba!! Masina asta n-are nici pe sfert din dramatismul unui Megane RS si totusi o punctezi mai bine la tinuta de drum?!! Mai aveti pretentia ca sunteti "formatori de opinie" :)) ce gluma! ma mut pe alte site-uri mai competente

  • thenuts, vineri, 24.12.2010 02:59
    Poze

    Superbe pozele...singurul regret e ca nu ati pus mai multe :D

  • Lamborghini, vineri, 24.12.2010 04:17

    Great engine !

  • bernd, vineri, 24.12.2010 07:51
    Teste...

    N-aveti nicio treaba cu testarea profesionista a masinii. Pur si simplu ati mers cu ea 2-300km si v-ati format o opinie.Faceti masuratori independente(sprint 0-100km/h, 0-160, 0-402m, Franare de la 100km/h-cald/rece, testul elanului, slalom, etc) si abia apoi veniti cu aprecieri pertinente

  • rolf, vineri, 24.12.2010 09:21
    Corectie

    Cuplul motor maxim este de 340 Nm la 1900 r/min si nu 300 Nm la 4500 r/min. asa cum l-ati dat voi cei de la Automarket. Stiu ca aceste valori se obtin in regim "Dynamic" dar totusi valoarea maxima este cea de 340 Nm, consider ca cine isi achizioneaza o AR Giulietta "Quadrifoglio Verde" nu prea va tine selectorul DNA in pozitiile "Normal" sau "All Weather".

  • @vasi, vineri, 24.12.2010 09:50

    nu ai observat pana acum ca automarket are o afinitate fata de aceasta marca??

  • men, vineri, 24.12.2010 10:00

    de ce nu ati comparat la performante cu g6 (6.9s/100 si are 25hp in -) sau cu golf R

  • dany, vineri, 24.12.2010 10:42

    tineti-o tot asa! sa aveti icontinuare o afinitate pt ALFA ROMEO!

  • thenuts, vineri, 24.12.2010 13:16
    @TDI-stii

    Sincer astia care o dau cu afinitatea sunteti niste frustrati. Daca omului i-a placut chestia care un golf nu o sa o aiba niciodata ce va tot agitati atat ? Nu inteleg. A mai spus-o si un om celebru. Nu intotdeauna castiga cea mai buna masina. Salut

  • rcs, vineri, 24.12.2010 19:27
    mda am incercat-o

    Nu-mi place ca inca mai are plastice ieftine de la Fiat. Oricum versiunea testata nu-i o editie speciala a unei divizii de performanta a constructorului, deci alaturarea de hothach-urile consacrate e putin fortata... Bine macar ca Sebastian Toma a modificat fantasmagoria de la "Tinuta de drum" . Chiar nu merita 5 stele , in conditiile in care exista hothatch-uri mult mai smechere.

  • andrey11, vineri, 24.12.2010 20:25
    Alfa

    nu inteleg ce sariti asa... Giulieta e o super compacta, baietii au comparat'o cu variantele sportive din segment, GTi, RS, ST, FR, ceea ce nu e chiar corect.Ar trebui comparata cu motorizarile puternice ale fiecarui model, dar nu cu cele de performanta,dar chiar si asa Giulieta face fata. Pentru a o compara cu RS sau ST trebuie sa asteptati varianta GTA, care cu siguranta va face ravagii. Cineva mai sus spunea ca nu faceti testele cum trebuie. Cred ca ii dau dreptate. Poate nu va permiteti , inca, dar n'ar fi rau daca pe viitor ati face singuri masuratorile... Sa comoaram niste date oficiale suntem si noi in stare. Asa ca... asteptam imbunatatiri. Pana una alta, Craciun fericit!!

  • andrey11, vineri, 24.12.2010 20:34
    Alfa

    Superbe pozele

  • balanel, sâmbătă, 25.12.2010 00:36
    intrebare suspensie

    Dragi redactori Automarket, as vrea sa stiu mai multe date despre modificarea setarii suspensiei in functie de pozitia DNA. Stiu ca la variantele 1.4 benzina, 1.6 si 2.0 diesel, nu se modifica acest aspect, ci doar raspuns motor, presiune turbina, harta ECU - cuplu maxim, directie, grad asistare ESP, Q2 activ sau nu, mod schimb viteze cutie automata cu dublu ambreiaj TCT. Ce tip de suspensie are varianta aceasta QV? Cum se realizeaza diversele setari: magnetic, hidraulic, pneumatic? Multumesc.

  • cressus_66, sâmbătă, 25.12.2010 04:15
    pozele

    Foarte , foarte bune pozele ! In fine, niste poze care reflecta personalitatea unica a unei masini deosebite. La mai mare! Craciun fericit!

  • schumi, sâmbătă, 25.12.2010 16:31
    Giulietta QV

    @Automarket Frumos scris articolul. Se vede ca ati testat o Alfa :) . @ Pt ofticosii de mai sus: - Giulietta QV nu se vrea a fi un rival pt RS-uri. Vedeti numai ce cilindree are motorul TBI. Pt RS-uri va veni GTA. Scopul Giuliettei QV este sa fure din clientii lui Golf GTI, oferind in plus performante mai bune si un stil/farmec inconfundabil.

  • schumi, sâmbătă, 25.12.2010 16:32
    ...

    SARBATORI FERICITE!

  • mda, duminică, 26.12.2010 00:36

    gay car

  • Andrei, duminică, 26.12.2010 09:37
    Angajatii Alfa Romeo sustin vanzarea marcii catre VW Group

    http://www.thetruthaboutcars.com/2010/12/only-in-italy-unions-demand-alfa-romance-with-volkswagen/

  • ztele, duminică, 26.12.2010 20:34
    @Andrei

    Alfa Romeo Giulietta - cea mai sigura compacta din istorie: http://www.caradvice.com.au/69721/alfa-romeo-giulietta-safest-compact-car-in-euro-ncap-history/

  • @ ztele, duminică, 26.12.2010 22:23
    Cele mai sigure masini comercializate in SUA sunt cele din gama VW

    http://germancarscene.com/2010/12/22/volkswagen-leads-industry-with-six-top-safety-pick-awards/

  • ztele, luni, 27.12.2010 00:18
    @@ztele

    VW face recall de 380.000 de masini "A potential fire problem in some Volkswagen car models has led to a recall of over 380,000 cars" http://axbuss.net/volkswagen-recall-2010-jetta-beetle-golf-rabbit-models-affected.htm Cea mai sigura masina comercializata in SUA in 2010 e Buick Lacrosse "According to Insurance Institute for Highway Safety, for 2010 the safest car is the Buick LaCrosse for Large cars, Audi A3 ( MidSize cars ), Honda Civic 4-door model (Small Cars)." http://www.inautonews.com/safest-cars-2010

  • Ginel, luni, 27.12.2010 09:43
    30 de cai in plus

    din cate stiu eu focusul are 225 cp nu are cu 30 de cai in plus

  • schumi, luni, 27.12.2010 10:04
    @Ginel

    Ford Focus ST are 225CP din 2500cc turbo.

  • Radu, joi, 30.12.2010 18:41
    fiabilitate proasta

    Predecesoarea ei, Alfa 147 a avut probleme majore de fiabilitate, de la interior pana la partea de electrica si mecanica. Foarte probabil Giulietta e o afacere la fel de paguboasa.

  • schumi, joi, 30.12.2010 23:09
    @Radu

    Bati campii.

  • Radu, vineri, 31.12.2010 01:26
    @schumi

    Nu trebuie sa-mi dai tu dreptate... problemele de fiabilitate ale Alfei sunt renumite si recunoascute in lumea auto

  • schumi, vineri, 31.12.2010 18:59
    @Radu

    Problemele de care vorbesti tu au devenit deja legende. Dar probabil tie iti place sa traiesti in trecut.

  • Zed, luni, 03.01.2011 12:19
    Opinii

    @ thenuts, cressus_66 Pozele sunt "fotosopate" la greu baieti, stati flexati. @ schumi E adevarat ca grupul FIAT a facut progrese importante la capitolul calitate/fiabilitate, dar Alfa nu e (inca) in aceeasi liga cu Audi sau Lexus. @ Automarket Oameni buni, abordarea asta "batoasa" a testelor, a la AMS si Autobild, chiar nu va prinde. Nu detineti nici bagajul de cunostinte necesar, nici mijloacele de masurare a diverselor caracteristici dinamice. In plus, jumatate din capitolele fiecarui test sunt de umplutura, iar de note nu mai zic. Ba zic - le dati aiurea. Nu mai bine faceti voi un efort in directia beletristicii, din care sa rezulte un story pe care chiar sa-l citeasca lumea? Parerea mea...

  • schumi, luni, 03.01.2011 15:49
    @Zed

    Ai dreptate. Dar nici la pret nu este in aceeasi liga cu Audi/Lexus. Mereu se uita acest mic AMANUNT.

  • Zed, miercuri, 05.01.2011 14:10

    @schumi Diferentele de pret nu sunt chiar atat de mari. Si, oricum, prefer o usoara crestere de pret decat sa stiu ca un bord de Alfa putea fi mai bine finisat, doar ca nu s-a "putut".

  • schumi, miercuri, 05.01.2011 23:10
    @Zed

    Diferentele de pret sunt mai mari decat crezi daca iei in considerare dotarile care intra in aceste preturi. Asta pe de o parte, pe de alta parte diferentele dintre finasaje s-au redus f mult. Am facut un drivetest cu Alfa 159 TBI MY2010 si am ramas foarte placut impresionat de calitatea si finisarea materialelor din interior.

  • goro, miercuri, 13.04.2011 23:14
    ceck this

    http://www.youtube.com/watch?v=iL4-i8yJZiI

  • zalesyxm, vineri, 03.02.2012 18:06
    parere Alfa Romeo

    sunt interesat de o alfa romeo,model 2010,2011,dar nu stiu ce capacitate cilindrica sa fie.1.4/1.6/1.7./consumul urban cat este la aceste variante...astept o parere avizata

  • italian job, vineri, 16.05.2014 19:09

    Cum de a fost condusa un facelift 2014 in 2010?