Honda Accord

Calitate / Pret

3.0
Honda a incercat sa gaseasca o solutie de compromis in ceea ce priveste pretul modelului, incercand sa ofere publicului o masina accesibila ca pret dar nu ieftina. Accord porneste in versiunea de baza de la 21.396 de euro, dar dispune de o multime de dotari standard si de un motor pe benzina de 156 de cai. In celelalte tabere avem de a face cu un Mondeo care pretinde 19.445 de euro pentru o versiune de 110 cai, cu un Passat care este estimat la 20.172 de euro pentru motorul de 102 cai putere si in cele din urma cu o Mazda 6 care porneste de la 19.990 de euro, pret valabil pentru entry-level-ul de 120 de cai. Daca luam in calcul versiunile diesel, i-DTEC-ul testat de noi pe Accord va scoate din buzunarul viitorilor sai clienti 27.346 de euro in echiparea de baza, foarte bogata de altfel. In acelasi timp, un exemplar Mazda6 echipat cu unitatea de 163 de cai putere, poate porni de la 25.990 de euro, cu TVA in timp ce un Mondeo de 143 de cai percepe doar 23.455 de euro. Sa nu uitam nici de VW Passat, care pleaca de la 23.424 de euro, din nou un pret sub cel anuntat de Honda. Pentru a putea concura cu rivalii din segmentul sau, reprezentantii brandului japonez pe piata din Romania au anuntat o promotie pentru modelul Accord, care reduce preturile cu pana la 3000 de euro. Unii dealeri ofera chiar si combustibil in valoare de 4000 de ron sau sisteme audio si multimedia noi.
  • Fraierul Reloaded, miercuri, 02.12.2009 19:26

    Mult mai buna decat un Daewoo Espero!

  • Alex, miercuri, 02.12.2009 19:44

    Singura problema ce am intampinat-o la Accord a fost faptul ca nu am putut sa ies "cu deminitate" din spate, usile sunt mici si dai de fiecare data cu piciorul in montantul central cand incerci sa cobori. Pe langa aceasta, spatiul in portbagaj, pe langa faptul ca este mai mic ca la concurenta, suprafata nu este plana, fiind plina de denivelari, fapt ce te cam impedica sa folosesti si putinul spatiu la maxim. Personal mi se pare o masina OK, daca tinem cont de renumele marcii, dotari standard si pret; cu toate ca un Mondeo ar fi mai recomandat, doar ca in timp te va usca de bani la piese si consumabile.

  • MCD, miercuri, 02.12.2009 20:40
    1000 de euro

    as alege oricand accord in defavoarea mondeo, passat, o masina excelenta, mai ales motorul pe benzina PS acum la un accord cumparat primesti si un voucher de 1000 de euro pt 1 tona de combustibil

  • InflatableNinja, miercuri, 02.12.2009 20:45
    Lumini

    Ca o parere personala... odata ce s-a "descoperit" avantajul unui blitz bine pozitionat nu trebuie abuzata folosirea lui pentru ca se strica tot efectul (vezi pozele mediocre si arhi-luminate de la interior si cateva din cele de exterior). In rest, imi pare bine ca totusi se incearca trecerea de la niste poze execrabile - cu tot respectul, doar Corvin va mai "batea" la asta acum cateva luni :) - la unele de calitate odata cu fiecare test drive nou pe care il faceti. Keep it up!

  • brck, miercuri, 02.12.2009 20:52
    honda

    sa inteleg ca datorita faptului ca are suspensiile ceva mai tari ruliul este mai pronuntat?nu prea se leaga,ori e suspensie tare si in viraje sta exemplar ori e prea moale si are ruliu,se cam contrazic termenii honda e o masina exemplara,design ff reusit,interior hi tech,materiale bune,confort si sportivitate,ceea ce i lipseste hondei in momentul de fata este down sizingul pe partea de motorizari,stim cu totii ce inseamna in Romania sa treci peste litrajul de 2 litri,impozit mai mare,asigurare mai mare.intr adevar sunt ff echilibrate dpdv al fiabilitatii dar Europa are alte reguli.astept de la Honda o gama mult mai variata de motorizari,si preturi mai mici pe partea de piese de schimb(nu prea se gasesc After Market)

  • McLaren, miercuri, 02.12.2009 21:53
    interesat

    Eu chiar sunt interesat pentru ca mi-as dori achizitionarea unui Accord. De la mai multi oameni am auzit de problema cu portbagajul si spatiul mic pentru locurile din spate. Nu am ajuns inca la un drive test sa ma conving cu ochii mei. Masina actuala am cumparat-o testand ca pasager pe locurile din spate pe varul meu de 185cm si 120kg. Dat fiind ca de multe ori merg cu 3 sau 4 pasageri am considerat ca este destul de necesar sa fie un spatiu decent si sa nu oboseasca la drum lung. Recunosc ca la Accord ma atrage lista lunga de optionale in dotarea Executive. Asa ca bagati impresii mai ales cei care aveti asa ceva.

  • bbb, miercuri, 02.12.2009 23:11

    Eu am modelul anterior din 2007. Pur si simplu nu am ce sa-i reprosez acestei masini. Reviziile, cred ca prietenii mei cu logan viseaza in fiecare noapte facturile mele. Prima revizie la 20000 m-a costat 600 ron. (filtre, ulei). A 2-a revizie 40000 m-a costat 1100 ron. (filtre, ulei, placute fata spate). A 3-a revizie m-a costat 600 ron (ulei, filtre). Si cam atat am reusit sa fac din 2007. Consum in oras intre 8,5 si 10 % in functie de stilul de condus. Consum inafara orasului cel mai mic la mers legal adica 70-80 kmh (spre bucuresti unde limita este 70) si 110- 120 inafara de la brasov la bucuresti 5,5 % si cel mai mult inafara 8% dar mers turbat pot sa zic unde majoritatea drumului a fost parcurs intre 160 si 200 km/h. Motorul este 2.0 benzina cutie automata si 155 de caluti.

  • bbb, miercuri, 02.12.2009 23:12

    Am gresit. Prima revizie si a 3-a au costat 320 ron.

  • cata, miercuri, 02.12.2009 23:20
    posesor

    eu am un accord benzina. depsre spatiul in spate eu direct nu ma pot pronunta, dar pot sa spun ca nimeni nu s-a plans pana acuma. spatiul in spate e optim pentru 2 persoane, lucru obisnuit la clasa asta. legat de spatiu in protbagaj nu pot sa confirm nimik. nu am reusit niciodata sa il umplu, chiar si cu 5 oameni cu bagaje. suprafata e plana!; portbagajul nu are peretii drepti (din cauza suspensiilor multilink) dar in rest e ok. masina este impecabila, exceptand navigatia (inca lipseste harda romaniei, sper sa fie inclusa curand), si cam atat. preturile date in acest articol nu sunt pe departe corecte. ar trebui sa configureze masinile concurente cat mai apropiat de accord, apoi sa compare preturi. dotarile exotice ale acestui accord sunt lane assist, cruise control adaptiv, prevenirea coliziunilor si camera de masalier. cautati-le la modele concurente si vedeti ce gasiti;) dotarile sunt 100% functionale si utile (toti soferii care au condus masina mai mult confima acest lucru)

  • my, joi, 03.12.2009 00:42
    best car

    conduc de un an accord 2.4 si pot spune ca am fct multa lume invidioasa cand vb de consum.in constanta consumul este de maxim 11% cu mers normal,ma mai apuca si "pandaliile" ca nu prea te lasa motorul.vb cu un prieten cu seria 3 motor 2.0 consuma 12% si c 200 de 122 cp 10% (diesel), insignia de 220 cp 15% s.a.m.d. in atare conditii chiar sunt multumit de consum. cat despre comparatiile cu mondeo sau passat cred ca este peste ele lejer.am condus si una si alta.interior passat f conservator nimic iesit din comun,la mondeo plastice urate. cat despre pret incercati sa configurati un passat sau mondeo sau mazda cu optiunile hondei si veti vedea pretul.dar nu prea asre optiunile acelea...numai bine.the power of dreams

  • XDYE, joi, 03.12.2009 09:42
    Mazda 6 vs Accord

    Sa stii ca mazda 6 este un concurent destul de potent al Hondei. Cat despre dotari sa nu uitam care e diferenta de pret. O mazda 6 GTA/GT costa 30k max, pe cand un Accord 2.0 Executive costa peste 35k.

  • cici, joi, 03.12.2009 11:56
    preturi HONDA ACCORD

    2.0 executive MT este 26.716 EURO !!! aruncati un ochi: http://www.hondaauto.ro/#2 si apoi vorbiti!

  • cici, joi, 03.12.2009 11:57
    preturi HONDA ACCORD

    Accord 2.0 i-VTEC Confort M/T 16.450 EURO 19.756 EURO info Accord 2.0 i-VTEC Confort A/T 17.450 EURO 20.766 EURO info Accord 2.0 i-VTEC Confort PLUS M/T 17.390 EURO 20.694 EURO info Accord 2.0 i-VTEC Confort PLUS A/T 18.390 EURO 21.884 EURO info Accord 2.0 i-VTEC Executive M/T 21.450 EURO 25.526 EURO info Accord 2.0 i-VTEC Executive A/T 22.450 EURO 26.716 EURO info Accord 2.4 i-VTEC Executive fara ADAS M/T 19.980 EURO 23.776 EURO info Accord 2.4 i-VTEC Executive M/T 23.980 EURO 28.536 EURO info Accord 2.4 i-VTEC Executive A/T 24.450 EURO 29.096 EURO info Accord 2.2 i-DTEC Elegance M/T 18.680 EURO 22.229 EURO info Accord 2.2 i-DTEC Executive M/T 22.980 EURO 27.346 EURO info Accord 2.2 i-DTEC Executive A/T 27.580 EURO 32.820 EURO info Accord Tourer 2.4 i-VTEC Executive A/T 25.150 EURO 29.929 EURO info Accord Tourer 2.2 i-DTEC Executive fara ADAS M/T 22.480 EURO 26.751 EURO info Accord Tourer 2.2 i-DTEC Executive M/T 26.480 EURO 31.511 EURO info preturi la zi :)

  • ..., joi, 03.12.2009 13:13
    ...

    Am vrut Honda Accord dar am ramas pana la urma la Toyota Avensis (inainte de reclama de pe site) :). Modelul complet echipat a coborat de la 33.000 la 26.000. Motorul diesel 2.2 cu 177 cai. Daca nu era oferta de la Toyota sigur ramanea aceasta Honda. E o masina superba. Concluzia .... daca pretul permite nu o evita.

  • slv83, joi, 03.12.2009 14:19
    peste concurenta

    E mult peste Passat sau Mondeo,atat la design,la motorizari dar mai ales la interior!Poate Avensis si Mazda 6 tin aproape!Ferice de cei ce o poseda.

  • roman, joi, 03.12.2009 22:53
    comparatii

    Strategia de marketing cu preturi "incepand de la..." este pentru ignoranti, imi pare rau ca autorii s-au autoinclus in aceasta categorie. La capitolul performante nu au comparat motoarele de la pretul minim ;). Si avem noi placerea sa comparam masinile dupa cati saci de cartofi intra in portbagaj (declarat mic desi egal cu mondeo). De versiunile breack ati auzit? Directia este mai consistenta decat a passatului, ceea ce iti ofera incredere si control mai bun. Nu stiu cine apreciaza un volan asa moale (doar pentru ca poti folosi un singur deget cand parchezi?). Usile din spate sunt ceva mai mici, aproape ca la clasa compacta. Doua persoane stau pe bancheta confortabil dar locul la picioare e limitat. Pentru trei persoane adulte deja e problema.

  • CTA, vineri, 04.12.2009 13:28
    nota

    merita o nota mai mare...este cea mai tare masina din segmentul ei...nu se compara nici cu mondeo si nici cu passat-ul.

  • Rodallega, vineri, 04.12.2009 14:32
    Accord

    ideea este urmatoarea.....daca iei cel mai ieftin Accord si compari cu cel mai ieftin Passat, Mondeo, Mazda 6 , Avensis se va vedea o diferenta destul de mare....fie ca e vorba de dotari fie ca e vorba de motoare....in general japonezele sunt mai scumpe pt ca ofera mai mult.... Mondeo nu are ESP standard....Passat nu are climatronic.....doar ca exemplu...iar la motorizari Honda s-a dovedit a fi cea mai buna fara sa faca V8 V10 V12 V16 turbo,biturbo,triturbo,100turbo....un motor bun nu inseamna numai putere....Mi-as dori sa mai arate lumii ca se poate si sa se intreaca pe ei printr-un motor aspirat cu un raport CP/L mai bun de 120:X:X:X:

  • george, vineri, 04.12.2009 16:46
    AMIN SI ALELUIA

    @ Rodallega Motor aspirat cu putere litrica de peste 120 CP? Vesnica pomenire... Noul manager Honda a cam ingropat ideile astea indreznete. Prima victima: motorul de performanta aspirat. O mare parte dintre modelele Honda fie vor ramane pe niste aspirate cuminti, fie vor trece pe turbo. Daca nu cumva vor trece pe hibride din alea blande cum e cazul CR-Z-ului... Ce e aproape sigur e faptul ca motoarele legenda de la Honda (care nu sunt rele dar nu sunt tocmai cele mai bune din lume) se pregatesc voiniceste sa intre in istorie...

  • iar ne plictiseste george, vineri, 04.12.2009 22:24
    o masina excelenta

    cea mai tare masina din clasa ei.

  • tds, sâmbătă, 05.12.2009 01:18

    dintre modelele actuale de passat si mondeo as alege oricand accordul nou, mai ales type s-ul care e putin mai agresiv

  • Bethurbazal, sâmbătă, 05.12.2009 20:02
    Intrebare

    Domnilor, Fluence-ul a luat 83 de puncte. E mai tare ca Accord-ul?

  • mircea, sâmbătă, 05.12.2009 20:39
    @Bethurbazal

    Nu, e din alt segment si a fost comparat cu modelele care reprezinta concurenta directa.

  • .........., duminică, 06.12.2009 22:54
    ........

    urata

  • Altul, luni, 07.12.2009 15:59
    Fluence

    Fluence e facuta pentru romani, rusi si turci, sa fie putin peste Logan (care poate scoate mai mult de 83 :D). Accord e alternativa la BMW 3 si Audi A4 pentru Europa si e vanduta ca Acura TSX, alternativa la Lexus in State.

  • moritz, joi, 10.12.2009 20:10
    TOYOTA

    ... incercati Noul Avensis ... Habitaclu si portbagaj mai mare (in conditiile unei lungimi exterioare mai mici), motoare mai silentioase, consumul mai mic, reputatie mai mare/buna ... Poate de aia nu s-a pomenit nimic in articol de Avensis. Arfi iesit mai sifonata Honda ...

  • vasi, vineri, 11.12.2009 14:14
    accord

    cind se va ridica nivelul la avensis la cel al accordului va mai trece timp ca se vind mai multe ptr ca lumea cumpara nume e altceva.conduceti un accord si apoi un avensis si pe urma discutati.credeti ca degeaba ataca honda clasa premium cu aceasta masina.e mult si peste A4 si despre pret nu mai vorbim.pareri vor fi tot timpul insa persoane care chiar stiu despre ce vorbesc mai putine

  • filip, vineri, 11.12.2009 15:56

    votatima va rog pentru ca merit

  • 8hz, duminică, 27.12.2009 11:23
    Parere?

    Prin unghiurile ascutite pe care le capta grilajul din fata se apropie de cel al Cadillacului. :-?right?

  • Tunar, miercuri, 30.12.2009 15:28
    Adevarul despre Accord!

    Imi place sa cred ca sint o persoana obiectiva si pot sa afirm cu taria plusurile si minusurile acestei masini. Eu tocmai mi-am luat una, acum o luna, I-DTEC si pot sa spun ca autorul articolului este clar proprietarul unui VW. Inainte sa o achizitionez, am facut test drive si cu passat-ul, mazda 6, avensis si mondeo, dar cand m-am urcat un Accord, a fost dragoste la prima vedere. Da, portabajul nu are acceasi capacitate cu a passat-ului sa zicem, dar daca vroiam masina cu porbagaj mare, imi luam un people-carrier, un van sau MPV. Diferentele de capacitate aici sint mult prea insignifiante pentru a fi luate in seama. Ahh, daca vorbim de gura de deschidere, intr-adevar, la mondeo hatchback e mai mare. Insa una peste alta, nici unul din concurentii mai sus enumerati nici macar nu se compara cu accordul. Iar daca puneti dotarile de baza de la accord pe orice alta masina, o sa vedeti ca preturile sint mai mult decat rezonabile. Si, apropo, cei care au scris articolul, ar trebui sa-si actualizeze preturile. Ca o concluzie, la Plusuri ar fi: imagine, fiabilitate, design, confort, performante, siguranta. Minusuri: acces dificil in spate, gura portbagaj relativ medie.