Abarth 500C esseesse

1.4 16V T-Jet 160CP AT5

Interior

3.5

Interiorul acestui model prezintă aceleaşi tuşe sportive pe care le-am găsit şi la bordul lui Abarth 500. Singura diferenţă vine la nivelul plafonului, care poate fi coborât în două faze. Prima formează un fel de trapă imensă, dar păstrează mica lunetă în spate, pe când faza doi strânge micul soft-top deasupra portbagajului.

La fel ca în cazul lui Fiat 500 şi Abarth 500, 500C are scaune cu un reglaj care permite reglarea spătarului şi a şezutului, cu toate că înălţimea efectivă nu se modifică prea mult. Pentru şoferii şi pasagerii ceva mai înalţi, senzaţia este neplăcută, deoarece capul ajunge la nivelul montanţilor laterali destul de groşi, care îţi provoacă o senzaţie constantă de înghesuială. Partea bună este că scaunele respective sunt îmbrăcate într-o piele de calitate şi că oferă un nivel potrivit de susţinere laterală.

Portbagajul este şi el mic (185 litri), dar o ieşire în doi poate fi gestionată uşor, prin amplasarea bagajelor şi în spatele scaunelor din faţă. Bancheta din spate oferă două locuri, dar acestea sunt destul de înghesuite. 

Interiorul lui Abarth 500C este destul de simplu în materie de design, puţine elemente din habitaclu dezvăluind capacităţile "animalului" de sub capotă. Volanul are dimensiuni corecte, iar padelele care i-au fost alăturate par să fie destul de solide la atingere, cu toate că sunt din plastic. Pentru un plus de senzaţie retro, un volan îmbrăcat în alcantara i s-ar fi potrivit de minune lui Abarth 500C.

  • so, miercuri, 31.10.2012 13:25

    33000 ? sunt atatea alternative, un A1 de exemplu, ai 180cp si iti mai raman si vreo 5000 litri de benzina!!!

  • Alex, miercuri, 31.10.2012 14:32

    A1? Ce e cool la A1? E o matza mica uda si zbarlita. Nu e cool. E un pic hidos. Au luat un frate mai mare(oricare de la A3 pana la A8, ca oricum arata toate la fel) l-au scurtat un pic si i-au spus A1. Si asa spera Audi sa se bata de la egal la egal cu 500 si Cooper. 500 si Cooper sun pur si simplu COOL ... nu sunt copii nedoriti si nici frati mai mici ai cuiva. Sunt nascuti din dragoste si pasiune. Nemtii (mai ales cei de la audi) nu au pasiune si nici nu-s campioni la facut dragoste. Ei fac doar sex.

  • Adimo, miercuri, 31.10.2012 17:06

    cool, cool dar sa stim si noi....realist vorbind pentru timpurile astea pretul e exagerat de mare pentru asa o jucarie. Octavia RS 2.0 si 200 de cai e mult mai ieftina. Nu la fel de cool intradevar.

  • andrey_1293, miercuri, 31.10.2012 17:06

    A1 este cel mai prost exemplu de dat ca si alternativa. Exista Megane RS, Astra OPC, Corsa OPC, Clio RS, Golf GTI, Focus ST, chiar si Focus RS se va incadra probabil in 33.300. Toate sunt de n ori mai bune si distractive ca buburuza asta si chiar si mai aratoase. Are o politica falimentara Fiatu' :))

  • andrey_1293, miercuri, 31.10.2012 17:09

    A si am uitat sa mentionez ca toate au 200+ la cai putere.

  • Cosmin, miercuri, 31.10.2012 18:21

    Pentru "specialistii" de mai sus cu exemplele si comparatiile, pe langa precizarea ca 500C, asa cum foarte bine a mentionat Alex, este o cu totul si cu totul alta mancare de peste, e o chestie de pasiune, nu se adreseaza celor care au 10 lei si se gandesc care e cea mai tare masina pe care mi-o pot lua de banii astia ci celor care au 10 lei si vor Fiat 500C Esseesse, le dau mai jos primul link de pe google. http://www.insideline.com/fiat/500/2012/2012-fiat-500-abarth-virtually-sold-out-in-six-weeks.html Cica in America Fiat 500 Abarth (22,700 USD - oare cate alte masini nu puteau americanii sa-si ia cu banii astia?!) a fost sold out in 6 saptamani. Si ca 500 s-a vandut in peste 16k exemplare in 5 luni, la anul urmand sa se suplimenteze productia. Falimentar, exact ;)

  • MadaI, miercuri, 31.10.2012 23:07

    Masina nu e destinata celor care dau exemple de alte masini mult mai "bune" la acelasi pret sau chiar mai mic. Personal, nu imi place jucaria prea mult, insa nu m-ar deranja o "proba" :)

  • LauCalin, miercuri, 31.10.2012 23:29

    Este o masina care se cumpara cu sufletul. Abarth inseamna ceva pentru istoria Fiat, cam cum este Alpine pentru Renault. Cand iti cumperi asa ceva deja ai o situatie fianciara destul de bine pusa la punct, iar pentru carat bagaje si concedii, pentru ca astea sunt principalele avantaje ale masinilor spuse de Andrey, deja exista in garaj ceva de genul unui break de clasa medie. Sunt prea sarac sa ma gandesc la slabiciunile unei astfel de masini.

  • @mafia, joi, 01.11.2012 00:08

    majoritatea celor care scriu pe aici fac ceva pe japonezele tale anoste si insipide cu tot cu fiabilitatea lor.

  • crick, joi, 01.11.2012 10:53

    jucarie pentru pasionati. simplu. corect cu japonezele! masini mai insipide si cu design mai chinuit sa atraga privirele nu am vazut. cat despre fiabilitate, hai sa fim seriosi. e un mit inutil. toate masinile sunt fiabile in ziua de azi