Abarth 500

(+)1.4 16v T-Jet 160CP 695 Brembo Koni

Tinuta de drum

5.0
Cadoul de sub brad include şi un set de arcuri noi, care, instalate sub caroseria lui 500 Abarth, au rolul de a spori rigiditatea şi de a lipi practic "titirezul" de şosea. Am avut ocazia de a testa stabilitatea în curbe pe o şosea udată din belşug şi acoperită pe alocuri cu frunze. Am simţit întotdeauna că totul se află sub control şi că frâna, direcţia şi acceleraţia îşi dau voios mâna într-o horă care te învârte până la epuizare sau până la evaporarea lichidului din rezervor. Bineînţeles, şi jantele de 17 inch pe care le găseşti tot în cutia Scorpionului au rolul lor. Disponibile în culorile alb şi titanium, ele pot fi încălţate cu pneuri de 205/40 pentru a asigura un contact excelent cu şoseaua. Garda la sol vine şi ea în sprijinul unei ţinute de drum excelente, iar dimensiunile reduse garantează premizele unui vehicul pentru care nu s-a inventat ideea de ruliu. Abarth 500 esseesse este într-adevăr un cart de care nu te poţi sătura niciodată, ale cărui volan, frână de mână şi acceleraţie devin extensiile unui ego sportiv.
  • I.O.N, joi, 02.12.2010 19:53
    Vai ce nota pentru ce....???

    Parca era interzisa iarba!

  • andrey11, joi, 02.12.2010 20:55
    500

    Trebie sa mai dovedeasca ceva masinuta asta???? Cea mai tare ...

  • andrey11, joi, 02.12.2010 21:04
    corectare

    * trebuie

  • davidjupanu, joi, 02.12.2010 22:31
    poftim???

    cum naiba puteti voi sa criticati spatiul pt locuriile din spate la o masina de 3 metrii si jumatate??......pt numele lui lui D-zeu nui phantom....e o masinuta sport.....e irelevant ce declarati cateodata

  • so, vineri, 03.12.2010 07:59

    da-o in puii mei de cutie, atat se mai fâţâie aştia cu o cutie pur si simplu

  • tomita, vineri, 03.12.2010 10:27

    superba masina. cand m-am dat cu ea chiar am fost fascinat. am incercat sa-l compar cu un jcw pe care l-am avut pe maini mai demult. adica o diferenta uriasa intre cele 2 ca performante. dar sincer, mi-a placut raspunsul oferit de acest esseesse pare mai fresh, mai fasnet. sunetul si reactiile sunt excelente pt sofer :) cine are de dat 20k euro pe o torpila e ok. cu ea mergi in concediu doar cu partenera si cu bagaje usoare

  • vania auzeac, vineri, 03.12.2010 11:51
    jucarie

    si eu m-am dat cu jucaria asta si m-a impresionat. intr-adevar scoate un sunet incredibil... n-am fost atat de cuminte anu asta incat mos craciun sa-mi cumpere una. felicitari pt. test si pt. poze!

  • bugimafia, vineri, 03.12.2010 13:30

    dupa mine iiau pus o nota prea mare

  • Beewhore, vineri, 03.12.2010 14:12
    asa...

    Stimate Mos Craciun...

  • Anonim, vineri, 03.12.2010 14:16
    mai bine taceai

    bugimafia, din fericire parerea ta nu conteaza

  • Newsflash, sâmbătă, 04.12.2010 15:18
    @Automarket

    bai oameni buni... Mini nu mai e "mini" demult ! cum puteti compara Fiat 500 Abarth cu Mini Cooper S?! pai va bag un CLIO RS la mijloc de le face 3.14 3.14 pe amandoua!

  • nyivus, sâmbătă, 04.12.2010 16:39
    @Newsflash

    Sau Renault Twingo Gordini...

  • shtou, luni, 06.12.2010 07:22
    mda..

    ..ii buna si faina masina doar ca nu as da banii aia pe ea cata vreme exista Clio RS si altele la banii astia(Fabia Rs cu DSG de ex) muult mai rocket...si mai spatioase...ohohoo...

  • cosmin, miercuri, 29.02.2012 19:14
    Abarth 500 essesse

    in sfarsit o masinutza cu care te poti juca cum vrei!bv italienilor!!mias lua una fara ezitare...dak asa avea cu ce normal k la pretul asta...iti iei o compacta.oricum sunt de acord si cu cei de la automarket...bv baietzi!!TOT ASA!!!miar place s am una pt ca e kiar fff sportiva in ciuda cilindreiei si a puterii!bv maaa..in sfarsit ceva pe placu nostru..BV!!!