Abarth 500

(+)1.4 16v T-Jet 160CP 695 Brembo Koni

Interior

3.5
Interiorul nu vine cu nimic senzaţional, fiind practic o copie perfectă a ceea ce găsim atunci când deschidem uşa lui Abarth 500. Nici măcar senzaţia neplăcută pe care o simţi atunci când iei loc în scaunele cu şezut neobişnuit nu dispare. Susţinerea laterală este relativă, reglarea poziţiei este uşoară, iar confortul este bun chiar şi pe distanţe mai mari, încercând să compenseze rigiditatea suspensiei. Plasticul folosit la nivelul planşei de bord şi a feţelor de uşă păstrează acelaşi aspect ieftin şi neprietenos, contrastând cu volanul masiv, bine închegat, de pe care nu vrei să-ţi mai dezlipeşti mâinile. Cusăturile contrastante şi pielea care apare pe alocuri salvează habitaclul, alături de logo-urile specifice. Trebuie menţionată şi prezenţa indicatorului de presiune în turbină, cu indicator de schimbare a treptei de viteză. Spaţiul interior nu este foarte generos, cel puţin pentru cei de pe locurile din spate, care vor fi nevoiţi să îşi gestioneze foarte bine locul destinat picioarelor.
  • I.O.N, joi, 02.12.2010 19:53
    Vai ce nota pentru ce....???

    Parca era interzisa iarba!

  • andrey11, joi, 02.12.2010 20:55
    500

    Trebie sa mai dovedeasca ceva masinuta asta???? Cea mai tare ...

  • andrey11, joi, 02.12.2010 21:04
    corectare

    * trebuie

  • davidjupanu, joi, 02.12.2010 22:31
    poftim???

    cum naiba puteti voi sa criticati spatiul pt locuriile din spate la o masina de 3 metrii si jumatate??......pt numele lui lui D-zeu nui phantom....e o masinuta sport.....e irelevant ce declarati cateodata

  • so, vineri, 03.12.2010 07:59

    da-o in puii mei de cutie, atat se mai fâţâie aştia cu o cutie pur si simplu

  • tomita, vineri, 03.12.2010 10:27

    superba masina. cand m-am dat cu ea chiar am fost fascinat. am incercat sa-l compar cu un jcw pe care l-am avut pe maini mai demult. adica o diferenta uriasa intre cele 2 ca performante. dar sincer, mi-a placut raspunsul oferit de acest esseesse pare mai fresh, mai fasnet. sunetul si reactiile sunt excelente pt sofer :) cine are de dat 20k euro pe o torpila e ok. cu ea mergi in concediu doar cu partenera si cu bagaje usoare

  • vania auzeac, vineri, 03.12.2010 11:51
    jucarie

    si eu m-am dat cu jucaria asta si m-a impresionat. intr-adevar scoate un sunet incredibil... n-am fost atat de cuminte anu asta incat mos craciun sa-mi cumpere una. felicitari pt. test si pt. poze!

  • bugimafia, vineri, 03.12.2010 13:30

    dupa mine iiau pus o nota prea mare

  • Beewhore, vineri, 03.12.2010 14:12
    asa...

    Stimate Mos Craciun...

  • Anonim, vineri, 03.12.2010 14:16
    mai bine taceai

    bugimafia, din fericire parerea ta nu conteaza

  • Newsflash, sâmbătă, 04.12.2010 15:18
    @Automarket

    bai oameni buni... Mini nu mai e "mini" demult ! cum puteti compara Fiat 500 Abarth cu Mini Cooper S?! pai va bag un CLIO RS la mijloc de le face 3.14 3.14 pe amandoua!

  • nyivus, sâmbătă, 04.12.2010 16:39
    @Newsflash

    Sau Renault Twingo Gordini...

  • shtou, luni, 06.12.2010 07:22
    mda..

    ..ii buna si faina masina doar ca nu as da banii aia pe ea cata vreme exista Clio RS si altele la banii astia(Fabia Rs cu DSG de ex) muult mai rocket...si mai spatioase...ohohoo...

  • cosmin, miercuri, 29.02.2012 19:14
    Abarth 500 essesse

    in sfarsit o masinutza cu care te poti juca cum vrei!bv italienilor!!mias lua una fara ezitare...dak asa avea cu ce normal k la pretul asta...iti iei o compacta.oricum sunt de acord si cu cei de la automarket...bv baietzi!!TOT ASA!!!miar place s am una pt ca e kiar fff sportiva in ciuda cilindreiei si a puterii!bv maaa..in sfarsit ceva pe placu nostru..BV!!!