Abarth 500

1.4 16v TURBO T-JET 135 CP

Interior

4.0
Dacă știți cum arată și cum se simte Fiat 500, adăugați piele pe ici-colo pe bord, siglele Abarth în loc de cele Fiat, scaune noi ceva mai nervoase și un indicator analogic al presiunii în turbină și vă va da Abarth 500. Da, Abarth 500 păstrează caracterul chic al fratelui său mai ieftin și mai puțin peformant, dar nu ar fi stricat o atenție ceva mai mare acordată materialelor. În rest, vorbim de aceeași poziție de condus în care îți găsești mai greu locul și de scaune care ar fi putut să fie mai profilate pe zonele laterale. Dar de același farmec ludic retro al lui 500 care i-a făcut pe italieni să crească prognoza de producție de la 80.000 la 200.000 de exemplare în primul an de la lansarea modelului lor pe piață. În ceea ce privește spațiul, pasagerii din spate ar face bine să nu fie foarte voluminoși pentru a putea să călătorească fără probleme, dar italienii recuperează la portbagaj, cu una dintre cele mai bune valori din segment (a doua dupa Twingo RS).
  • dmd, miercuri, 16.06.2010 14:57
    Fiat

    la 18000 e clio RS care are 200 CP

  • C-G-C, miercuri, 16.06.2010 15:00
    Cool

    Inainte de toate apreciez scrierea, apoi fotografiile care de data asta imi plac sincer (locatia se asorteaza cu masina intr-un mod nebun). In al doilea rand imi place masina (am intors capul bine dupa cateva "saracii" din astea). Imi place in primul rand pt ca are o personalitate puternica si pedigree de masina sport. Ce nu-mi place? Nu-mi place pretul (cam la fel costa si un Clio RS care m-ar coafa mai bine) si poate faptul ca este prea mic pt gusturile mele. Apreciez oricum ca fiind etalonul raportat la concurenta, in schimb nu l-as compara cu Mini (am voie sa nu-mi placa masina asta? Urata, scumpa si ... deloc agreabila), poate doar din punctul de vedere al unei legende renascute. P.S.:

  • ............, miercuri, 16.06.2010 15:01
    ...............

    incet se ridica si firma abarth.......

  • mircea, miercuri, 16.06.2010 15:02
    @dmd

    Clio RS se bate cu Mini Cooper S. E altceva, mult mai mare şi mai greu. Fiat 500 e segmentul mini, Clio e segmentul mic.

  • ghrtt, miercuri, 16.06.2010 15:39
    are roti deci e masini toate

    Copii, cand o sa cresteti o sa vedeti ca pe langa pretul de catalog cand iti cumperi o masina mai exista si alte costuri. Cum ar fi TAXA DE INMATRICULARE care la Clio RS e vreo 1500 euro. Nu mai comparati masinile la prima vedere, folositi-va chestia aia pe care va creste parul. A! Era sa uit. daca sunt mai mici decat Loganul, clasa mini si clasa mica nu "e" aceasi mancare de peste.

  • eu, miercuri, 16.06.2010 17:55
    .....

    PUSSY CAR!!!!

  • Ciprian Mihai (GolfuletzStudio, miercuri, 16.06.2010 18:20

    Verdictul foto: sexy car for the cameras !!!!!

  • MF, miercuri, 16.06.2010 23:03
    Pret

    Pentru ceea ce este si ce stie sa faca, merita banii. Insa, pentru ca este privita ca o a doua masina, pretul este cam piperat. Dar eu as da banii, daca i-as avea.... sau daca tot fac un compromis parca l-as face pana la capat si as merge topless cu un MX-5 ca in 500 si asa nu incap decat 2 copii pe bancheta din spate.

  • I.O.N, miercuri, 16.06.2010 23:10

    Se pare ca cei din redactie au slabiciune pentru marca FIAT

  • andrei, joi, 17.06.2010 00:43
    500

    SPLENDID!

  • Carlos, joi, 17.06.2010 05:50
    @Mircea Mester

    Da Mircea? Atunci poate ne explici si noua cum de are tot 4 stele la "Pret achizitie" ca si Clio RS ce afiseaza aproape acelasi pret... Cum se face ca o masina de CLASA MINI -Fiat 500 Abarth- (care n-are nici macar o climatizare automata in standard) primeste acelasi numar de stele, acelasi rating la "Pret achzitie" ca o masina de CLASA MICA la aceeasi bani -Renault Clio RS- cu peste 200 CP, cutie in 6 trepte?? Un mini cu pretul unei masini de clasa superioara -Clio RS- care nu intamplator este si referinta pe segment...

  • mircea, joi, 17.06.2010 10:11
    @Carlos

    Compari mere cu pere. Segmente diferite, deci repere diferite pentru fiecare notare. 500 Abarth are 4 stele la Preţ în segmentul Mini de performanţă, în timp ce Clio RS are 4 stele la preţ în segmentul Mic de performanţă. E ca şi cum ai zice că la banii de E-Klasse poţi să-ţi iei 6 Loganuri. Deci e mai avantajos. Asta deşi E-Klasse ar putea avea 5 stele la preţ, pentru că e mai ieftin decât Seria 5 şi A6. Hai să învăţăm segmentele. Iar rubrica "Alte modele testate ]n aceeaşi clasă" ar putea fi primul pas înspre asta.

  • Carlos, joi, 17.06.2010 12:24

    ma gandeam ca daca ati introdus in comparatie Mini Cooper de 120 cp si Mitsubishi Colt Ralliart de 150 CP se poate face o exceptie si pt Clio RS. Sa inteleg ca pe astea doua, caroseria le plaseaza in clasa mica, dar puterea le recomanda in clasa mini sa se bata cu 500 Abarth? ok, greseala mea..

  • flavius, joi, 17.06.2010 22:20
    Stupid MuscleBaby

    E departe de ce au fost bombitele 500,850 Coupe Abarth.Comparind performantele cu anii 70, Abarth sunt mult in urma.Nu iau in comparatie essese.Nu se merita.Sorry Abarth.

  • @Mircea Mester, vineri, 18.06.2010 09:21
    500 Abarth vs Clio RS

    Si totusi nu cred ca comparatia intre E-Klasse si 6 Loganuri este fericita. Carlos si dmd discutau despre faptul ca la aceeasi bani poti sa cumperi un model de clasa superioara (nu inferioara sau 6 Loganuri) cu un raport CP/kg mult mai bun decat aceasta mamaruta (ca sa nu mai vorbim de alte calitati: acceleratie, vit maxima, manevrabilitate, placerea de a conduce, comfort etc etc) Spor la dat negativ! :-)

  • octav71, vineri, 18.06.2010 11:41

    @ utilizator de mai sus @Mircea Mester De la mine ai luat un pozitiv, dar nu pentru ce ai scris, pentru ca nu ai inteles inca! Nu sunt avocatul Automarket, dar la baza Clio si 500 sunt in clase diferite. Daca aduceai vorba despre Twingo si 500 era interesant, dar asa... Si ca sa revin la masinuta, nu ii vad utilitatea, cel putin nu pentru mine. Da, e frumoasa, fasneata, cam scumpa, buna ca masina de week-end, dar sa conduci zilnic asa ceva in oras s-ar putea sa fie obositor. Fun, dar obositor. @Mircea Mester ala adevaratul de la Automarket :) Poti divulga locatia pozelor? Calan cumva? SPor!

  • schumi, vineri, 18.06.2010 11:49
    @@Mircea Mester, etc

    Dar poate nu vreau sa-mi cumpar la aceeasi bani o masnia din clasa superioara, ca dimesiuni fizice. Poate ca vreau sa-mi iau un "pocket-rocket" cu adevarat "pocket". La asta nu v-ati gandit? Ce ziceti voi e ca si cum te-ai duce la piata sa cumperi mere si te intorci acasa cu pere pt ca erau mai mari si la acelasi pret.

  • Carlos, vineri, 18.06.2010 21:25
    @Mircea Mester .. o mica completare

    In primul rand tu Mircea ai fost cel care a incercat sa compare "mere cu pere" de la bun inceput. Ai introdus in comparatie Mini Cooper si Mitsubishi Colt (clasa mica)... eu inteleg de ce... Fiat 500 Abarth nu prea are concurenta reala in clasa in afara de Twingo... Citroen C2 VTS nu se mai fabrica... poate suzuki swift 1.6 GSI cu 125 cp... 3.75m...e la limita superioara...ce sa zic, sunt incadrari puternic subiective... oricum... multi constructori au abandonat complet segmentul mini sport pt ca nu i-au vazut viabilitatea si profitabilitatea... e un business pana la urma... Insa ce spuneam eu Mircea, e ca 4 stele la "Pret achizitie" e prea mult pt 500 abarth... la 17.500 euro i-as fi dat 3 stele cu indulgenta... in fine... inteleg... luand in calcul ca detii o masina personala marca Fiat... atat am spus!

  • mircea, vineri, 18.06.2010 23:36
    @Carlos

    Argument pueril. Faptul că eu conduc o maşină a unei mărci sau a alteia nu e relevant. Da, conduc un Fiat Bravo direct proporţional cu faptul că îl plătesc în continuare. Deci nu văd care e legătura. Singurul avantaj pentru 500 este faptul că nu am avut nevoie de mult timp pentru a învăţa sistemul Blue&Me :) Faptul că tu consideri că 500 Abarth nu merită 4 stele e un lucru. Faptul că aduci argumente puerile e altul. Du-te la un test cu maşina şi vei vedea că, dacă vrei o maşinuţă de genul ăsta, 17500 de euro e un preţ ok. Iar 500 are şi şarm pe lângă sportivitate.

  • Rio, marţi, 22.06.2010 13:24

    Imi place ca are personalitate. Liniile caroseriei si interiorul sunt originale. In rest nu este pe gustul meu. Nu e cu mult mai mica decat un Clio. Se vor gasi persoane care sa o vrea. Eu nu

  • CT, joi, 08.07.2010 13:12
    @Mircea Mester

    Mircea, clasa din care face parte o masina nu se determina numai dupa puterea dezvoltata... adica nu poti sa spui ca Mini Cooper S cu 175 CP se incadreaza in clasa mica, iar Mini Cooper cu 120 CP se incadreaza pe segmentul mini... Eu ii inteleg nemultumirea lui Carlos, pt ca asa cum ai facut exceptie pt Minii Cooper, puteai face exceptie si pt Clio RS mentionandu-l in comparativ... dar atunci apare anomalia de care spune Carlos: Clio RS are aceleasi numar de stele la "Pret achizitie" cu o masina net inferioara la performante cum e 500 Abarth, dar care costa cam la fel... aici e problema... daca Renault CLIO RS ar fi avut 5 stele la "Pret achizitie" nu mai comenta nimeni nimic

  • mircea, joi, 08.07.2010 13:35
    @CT

    Avantajul de a fi în partea asta a site-ului e că nu trebuie să mă cert cu nimeni :) Mini Cooper nu se bate cu Clio RS. RS şi Cooper S sunt versiunile de performanţă ale gamelor proprii. Şi se bat între ele. Iar 500 Abarth e mult mai mic. Decât toate.

  • andrey11, sâmbătă, 18.09.2010 22:53
    500

    Orice ati spune voi , masina e ablosut bestiala E peste clio rs, nu ca dimensiuni , ci ca prestanta si ...orice vreti voi

  • mda, sâmbătă, 02.10.2010 11:21
    @andrey11

    poate data viitoare cand mai dai comentarii te obosesti si tu sa urci intr-un Clio RS la reprezentanta...