Tinuta de drum
Desi nu este un model dedicat off-road-ului, Qashqai+2 poate face fata unor provocari nu foarte dificile in teren accidentat. Principalul dezavantaj este garda la sol nu foarte mare si implicit unghiul de atac. Cu toate acestea, Qashqai vine cu tractiune integrala de "vita nobila", avand in vedere traditia japonezilor pe acest segment. Tinuta de drum are de suferit atunci cand masina ruleaza in modul 4X2, virajele stranse oferindu-ti emotii pe care nu le-ai mai simtit decat in parcurile de distractii. Totul se regleaza insa atunci cand soferul alege modul de rulare 4x4, stabilitatea fiind una exemplara pe portiunile de drum presarate cu viraje stranse. Singurul aspect negativ care nu dispare este prezenta ruliului. Rularea la viteze mari, de peste 160 de km/h nu inspira o senzatie de nesiguranta nici chiar in modul 4x2. Tractiunea 4x4 isi face datoria si in teren accidentat, distributia inteligenta a cuplului motor reusind sa scoata masina din situatii neplacute create de ploile recente.
nu ati facut si voi macar o poza cu ultimul rand de scaune? Daca tot ati pus titlul la articol Nissan Qashqai+2