Interior
Impresia pe care o ai atunci cand pasesti in interiorul crossover-ului este dominata de calitatea materialelor folosite de japonezi. Fie ca vorbim de plasticul regasit la nivelul portierelor fie ca vorbim de cel intalnit pe consola centrala, impresia placuta ramane si devine una generala. Practic te binedispui doar atingand elementele din jurul tau. Plansa de bord este una destul de monotona, animata pe alocuri de insertii din inox si o serie de gadget-uri, foarte utile. Scaunele ofera un confort deosebit la drum lung, fie ca vorbim de acelea ale soferului si pasagerului, fie ca vorbim de cele de pe randul al doilea. Sustinerea laterala este si ea buna pentru un model din aceasta clasa iar tapiseria imbracata in piele neagra de calitate si cusaturile albe sporesc senzatia de confort.
Ajungem insa la un capitol foarte important atunci cand vorbim de un derivat cu sapte locuri si anume spatiul. Cu aproape 21 de centimetri mai lung decat fratele sau cu cinci locuri, Qashqai+2 masoara 4525 mm lungime, 1780 mm latime si 1645 mm inaltime. Aceste dimensiuni se oglindesc perfect in interior cel de-al treilea rand de scaune fiind practic un accesoriu fara functionalitate. Desi vorbim de centimetri in plus, pasagerii de pe al treilea rand de scaune, cu mult inaltat fata de cel din fata sa, nu vor sta foarte confortabil. Podeaua este foarte aproape de sezut iar linia plafonului poate incomoda persoanele mai inalte. Pe langa toate acestea, volumul portbagajului scade considerabil atunci cand folosim al treilea rand de scune, doar cateva bagaje de mana facandu-si loc in aceste conditii. Atunci cand vorbim insa de cinci locuri, datele problemei se schimba si portbagajul devine destul de generos.
nu ati facut si voi macar o poza cu ultimul rand de scaune? Daca tot ati pus titlul la articol Nissan Qashqai+2