Nissan Qashqai+2

Interior

3.5
Impresia pe care o ai atunci cand pasesti in interiorul crossover-ului este dominata de calitatea materialelor folosite de japonezi. Fie ca vorbim de plasticul regasit la nivelul portierelor fie ca vorbim de cel intalnit pe consola centrala, impresia placuta ramane si devine una generala. Practic te binedispui doar atingand elementele din jurul tau. Plansa de bord este una destul de monotona, animata pe alocuri de insertii din inox si o serie de gadget-uri, foarte utile. Scaunele ofera un confort deosebit la drum lung, fie ca vorbim de acelea ale soferului si pasagerului, fie ca vorbim de cele de pe randul al doilea. Sustinerea laterala este si ea buna pentru un model din aceasta clasa iar tapiseria imbracata in piele neagra de calitate si cusaturile albe sporesc senzatia de confort. Ajungem insa la un capitol foarte important atunci cand vorbim de un derivat cu sapte locuri si anume spatiul. Cu aproape 21 de centimetri mai lung decat fratele sau cu cinci locuri, Qashqai+2 masoara 4525 mm lungime, 1780 mm latime si 1645 mm inaltime. Aceste dimensiuni se oglindesc perfect in interior cel de-al treilea rand de scaune fiind practic un accesoriu fara functionalitate. Desi vorbim de centimetri in plus, pasagerii de pe al treilea rand de scaune, cu mult inaltat fata de cel din fata sa, nu vor sta foarte confortabil. Podeaua este foarte aproape de sezut iar linia plafonului poate incomoda persoanele mai inalte. Pe langa toate acestea, volumul portbagajului scade considerabil atunci cand folosim al treilea rand de scune, doar cateva bagaje de mana facandu-si loc in aceste conditii. Atunci cand vorbim insa de cinci locuri, datele problemei se schimba si portbagajul devine destul de generos.
  • sel, marţi, 21.07.2009 21:23
    De ce

    nu ati facut si voi macar o poza cu ultimul rand de scaune? Daca tot ati pus titlul la articol Nissan Qashqai+2

  • roger, marţi, 21.07.2009 22:22
    Bogdan Mirica

    iti dau un minus

  • my, miercuri, 22.07.2009 09:12
    ..

    urata rau frate doar dacia suv e mai urata k asta atat...

  • Etienne, miercuri, 22.07.2009 10:00
    Nissan Cascau

    Mie nu mi se pare urata masina si din ce am citit se si poarta destul de bine. Oricum pentru Romania suspensiile mai moi sunt o binecuvantare. Ce nu pot pricepe (desi scrie negru pe alb) e consumul mare pe care Automarket il obtine in general cu modelele testate, desi tot voi sustineti ca "pedala de acceleratie nu a fost deloc fortata"; mi se par niste valori enorme raportat la performante si la greutate (banuiesc ca in jur de 1,7 tone) in cazul de fata. Probabil nedumerirea mea vine din faptul ca am o maniera economica de condus. Oricum , va doresc numai bine. O zi buna

  • Stefan, miercuri, 22.07.2009 22:46
    Qashqai 5 locuri

    De ceva mai bine de o luna conduc un Qashqai 1.5 dCi cu 5 locuri ... deci versiunea scurta. Deja am parcurs 6000 km, din care ceva mai bine de jumatate pe autostrazi. Qashqai-ul trebuie comparat cu o masina compacta, nu cu un 4x4 sau un SUV. Cel in 5 locuri are doar 4.31m lungime, este cu cativa cm mai lung decat un Opel Astra. Confortul este excelent, dotarile arhisuficiente, designul ... la latitudinea fiecaruia. Consumul mediu inregistrat pana astazi este undeva la 6.1%. Consum Romania (drumuri nationale): 5.3% Consum oras Romania: 7.6% Consum autostrada Ungaria (cruise-control: 130km/h): 5.2% Consum autostrada Germania (cruise-control: 150 km/h): 6.3 % Deci consum OK. Motorul e ceva mai lenes pana in 1900 rpm, dar mai apoi ofera destul pentru un condus confortabil (in nici un caz sportiv). Avand in vedere cutia cu 6 trepte si faptul ca motorul nu are decat 1.5 litri, o vad ca pe o masina pentru familisti si nu pentru tinerii sportivi. Spatiul interior este suficient, la fel ca si portbagajul (care devine aproape plat la rabatarea scaunelor din spate). Sistemul multimedia Connect este absolut fenomenal: GPS, bluetooth, radio-cd-mp3, camera video mers inapoi ... pacat ca nu are si harta Romaniei. Poti face streaming audio prin bluetooth de la un telefon/mp3 player ... impecabil. Per total sunt foarte multumit de aceasta masina. Dar, cum toti dorim sa stim si care sunt defectele ... iata cele sesizate de mine: - scaun sofer putin incomod la drum foarte lung (adika =-1000 km/zi); suportul lombar nu este prea bine pozitionat - GPS fara harta Romaniei si fara avertizare radare fixe - cam atat pana astazi.

  • LUDOVIC, joi, 23.07.2009 05:48
    @SEL

    TU DE CE CREZI CA NU AU PUS POZA CU ULTIMUL RAND DE SCAUNE DIN MOMENT CE TESTAU QUASQUAI +2? ITI SPUN EU; CA SUNT PROSTI!

  • andrei, joi, 23.07.2009 14:41
    compacta

    Stefan cam are dreptate, mai ales ca asa e si definita masina de catre Nissan - inlocuitor pentru alemra, deci o compacta

  • mircea, joi, 23.07.2009 16:09
    @Vasi27

    :) Dupa ce ai dat-o latita, te inmoi. Gata, comentariile de genul asta se fac altundeva, nu aici. P.S. N-ai nimerit varstele.

  • Stefan, miercuri, 30.12.2009 20:57
    update dupa 16.500 KM

    Am ajuns la 16.500 km cu Qashqai-ul in 5 locuri, 1.5 dCi. Imi mentin parerea de mai sus, este o masina excelenta. Confortul este foarte bun, consumul a mai scazut putin (media e acum la 5.7L/100km). Am schimbat o singura data becurile de la luminile de intalnire (le tin tot timpul aprinse si unul dintre becuri a cedat). Dupa 6 luni de condus, iata ce as schimba la masina: - haionul nu se ridica suficient si risti sa dai cu capul in el (eu am 1.84m) - oglinda interioara este putin prea joasa (sau eu prea inalt) si asta jeneaza putin la vizibilitate - pneurile de iarna sunt greu de gasit si ceva cam scumpe (215*60 R17 Bridgestone Blizzard la 860 EUR pentru 4 buc) Dar in ciuda celor de mai sus, tot o consider o masina superba si nu mi-as lua altceva. Regret ca nu mi-am luat si scaunele incalzite, caci fiind diesel, dureaza cateva minute pana se incalzeste in habitaclu iarna. PS. Am o remarca pentru autorul acestui articol. Cei care cumpara un Qashqai+2 sunt in marea lor majoritate persoane care au 2-3 copii. Sunt curios care parinte va face raliuri sau depasiri riscante cand are in masina toata familia. Cred ca ar trebui sa adaptati aceste teste la scopul fiecarei masini, indiferent de clasa ei (Qashqai si Qashqai+2 sunt din aceeasi clasa dar vizeaza clientele diferite).

  • george, duminică, 20.03.2016 19:38

    cat este pretul