Motor / Transmisie
Crossover-ul testat de noi a fost echipat cu un motor diesel, indicat atunci cand te gandesti la sapte pasageri si bagajele lor. Este vorba despre o unitate dCi de 2.0 litri, cu filtru de particule, capabila sa ofere pana la 150 de cai putere si un cuplu motor de 320 Nm. Resursele sunt suficiente pentru a pune in miscare crossover-ul, chiar si atunci cand vorbim de o incarcatura maxima. Chiar daca pentru multi Qashqai+2 nu va inspira spiritul dinamic dorit, modelul isi va face datoria cu stoicism, fie ca vorbim de soselele urbane fie ca vorbim de drumuri neasfaltate, de tara. Puterea totala, atinsa pe la 4000 de turatii, si cuplul motor resimtit inca de pe la 2000 de rpm sunt principalele ingrediente care coloreaza experienta petrecuta la volanul modelului japonez. Chiar daca pedala de acceleratie are un raspuns slab uneori si motorul "geme" pana in 2000 de turatii, Qashqai+2 nu se da inapoi de la un traseu mai dificil. Soferul va avea asadar nevoie de o scurta perioada de acomodare. Unitatea dCi este completata de o transmisie automata cu sase rapoarte, care se comporta bine atunci cand vorbim de liniaritate si schimbarea corecta a treptelor de viteza. Cu toate acestea, cutia sufera mult la capitolul raspuns, o apasare pana la podea a pedalei de acceleratie oferind cateva momente de panica pentru ca reactiile intarzie sa apara. Cu toate acestea, raportele sunt retrogradate rapid si corect, motorul fiind gata sa isi ofere resursele pentru a scoate soferul din impas.
nu ati facut si voi macar o poza cu ultimul rand de scaune? Daca tot ati pus titlul la articol Nissan Qashqai+2