Yeti caută yankei: Skoda se pregătește de relansarea pe piața din Statele Unite
Anul 2017 va fi unul important pentru viitorul mărcii Skoda, care va lua o decizie legată de momentul relansării în Statele Unite. Skoda a fost prezentă ultima oară în SUA în anii '60.
Skoda reușește rezultate de vânzări excelente în Europa și în Asia, zone unde brandul Grupului Volkswagen face parte din lista de mărci pe care cumpărătorii le iau în considerare atunci când analizează alternativele de pe piață în segmentele pe care brandul din Cehia este prezent. Constructorul din Mlada Boleslav este prezent pe 100 de piețe din întreaga lume, însă planurile pentru următorii 10 ani includ lansarea mărcii în alte 20 de țări. Iar cea mai mare provocare pentru Skoda este (re)lansarea brandului în America de Nord, acolo unde cehii nu mai sunt prezenți de la începutul anilor 1990, când au părăsit Canada din cauza vânzărilor slabe.
Evident, marea țintă este piața din Statele Unite, a doua din lume după China la nivelul volumurilor de vânzări, acolo unde Skoda plănuiește o revenire după mai mult de 50 de ani de absență.
În așteptarea unei decizii finale legată de momentul în care Skoda va ajunge din nou pe tărâm american, oficialii cehi au înregistrat deja la oficiul de patente și mărci din SUA câteva dintre denumirile de modele pe care le cunoaștem foarte bine în Europa, cum ar fi Yeti, Octavia, Superb. În aceeași listă a fost strecurată și denumirea vRS, semn că Skoda vrea să treacă Oceanul în familie completă. Rămâne de văzut dacă vârful de lance al relansării Skoda în SUA va Kodiaq, SUV-ul cu șapte locuri pe care cehii se pregătesc să-l prezinte în această toamnă, la Salonul Auto de la Paris.
Momentul deciziei de relansare a mărcii Skoda în SUA este unul cel puțin interesant în condițiile în care compania-mamă este lovită de probleme de imagine în urma scandalului Dieselgate.
via Autoweek
Un BRAVO !!! urias pentru VW si Skoda. Abia astept sa-i vad pe taram American. Deci se poate !!! Comparativ cu Renault, care e tinut in umbra, de prost, de o mana de japo care-si vad interesele proprii si atat. E chiar atat de greu sa aduci Renault in dealerele nisan? La urma urmei, cine a scos din rahat pe cine? Dar asta este cand ai genii libaneze-braziliene in management si li se fac matanii la picioare. Macar VW isi vede de treaba si asta e tot ce conteaza. Fiecare doarme dupa cum isi asterne. Somn usor Renault ... Ti-am stins lumina sa nu vezi cosmarul in care dormi.