Xiaomi, cu ochii pe Europa. Chinezii caută soluții pentru a-și vinde mașinile pe Bătrânul Continent
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Xiaomi sunt cu ochii pe Europa și caută soluții pentru a-și comercializa mașinile pe Bătrânul Continent.
Marca Xiaomi este cunoscută, în special, pe piața smartphone-urilor, dar chinezii au intrat și în industria auto.
Fondatorul companiei, Lei Jun, s-a angajat să investească 10 miliarde de dolari în construcția de automobile, iar în următorii 15-20 de ani vrea ca brand-ul Xiaomi să intre în top 5 cei mai mari producători de automobile din lume.
Desigur, mai este mult până la atingerea acestui obiectiv, mai ales că, în prezent, Xiaomi pierde, în medie, 7.500 de euro la fiecare mașină vândută. Chiar și așa, marca asiatică nu se lasă, iar din 2025 vrea să livreze 120.000 de mașini cu zero emisii anual.
Mai mult, Xiaomi a pus ochii pe Europa și caută soluții pentru a-și comercializa mașinile pe Bătrânul Continent. În prezent, modelul SU7 este vândut numai în China, dar acesta a fost expus cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Paris.
Cu aceeași ocazie, Lei Jun a precizat că, pe viitor, intenționează să comercializeze acest model pe piețele internaționale.
"Avem în vedere extinderea globală, deși în acest moment încercăm să satisfacem toate cererile clienților din China," a completat Alain Lam, directorul economic al mărcii.
via Automotive News
7500 pierdere pentru un producator nou e lux pe langa 40-50k pierdere la Ford.