Wiesmann preia motorul viitorului BMW M5
Motorul care va echipa viitorul BMW M5 a intrat deja în gama Wiesmann sub o formă mai puţin puternică. Unitatea V8 twin-turbo dezvolta 407, respectiv 555 CP pentru modelele MF4 şi MF5.
Producătorul de modele de nişă Wiesmann a anunţat că va înlocui motorul V10 al modelelor MF4 şi MF5 cu un V8 twin-turbo de 407 CP, respectiv 555 CP. Unitatea îi va permite lui MF4 să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde şi să atingă o viteză maximă de 291 km/h. În cazul lui MF5, acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde, iar viteza maximă va fi de 311 km/h. Motorul lui MF5 este preluat direct de la X5 M şi X6 M şi va fi utilizat ulterior şi de viitorul M5 F10.
Motivul eliminării motorizării V10 din gama Wiesmann stă în spatele opririi producţiei acestui propulsor. Unitatea era construită de BMW pentru modelele M5 şi M6, iar cei de la Wiesmann o integrau pe modelele MF4 şi MF5. Pentru a diferenţia mai bine cele două modele, unitatea V8 twin-turbo este oferită în două versiuni de putere. Viitorul BMW M5 F10 va fi chiar mai puternic decât cele două coupe-uri de la Wiesmann, dar puterea exactă nu este dezvăluită încă.
În timp ce "frăţiorii" săi mai mari au trecut la propulsoare twin-turbo, Wiesmann MF3 păstrează configuraţia cu şase cilindri în linie. Un pas natural pentru acest model ar fi trecerea la motorul N55 twin-turbo de 3.0 litri, care i-ar conferi un nivel ridicat de putere şi cuplu motor alături de o eficienţă deosebită. Sunt şanse mari ca acest pas să aibă loc în următoarele luni, dar cei de la Wiesmann ar putea înlocui modelul MF3 şi introduce propulsorul respectiv pe urmaşul acestuia.
Via | WorldCarFans
faina scula!!!!!!!