Wiesmann nu mai primeşte motorul BMW V10 de 507 CP
Decizia BMW, de a renunţa la motorul V10 de 507 cai putere, va fecta serios şi Wiesmann. Supercarurile constructorului german vor fi nevoite să adopte altă unitate de propulsie.
Până în prezent, constructorul de nişă Wiesmann şi-a clădit un renume în industria supercarurilor cu ajutorul motoarelor BMW. Vârfurile de gamă, roadsterul MF5 şi GT MF5 au impresionat publicul prin designul cu influenţe retro, dar şi prin puterea ascunsă sub motorul poziţionat frontal, de proveninţă BMW.
Din păcate pentru constructorul german de nişă, BMW a anunţat în urmă cu mai bine de o lună oprirea producţiei sedanului de performanţă M5 şi odată cu acesta renunţarea la motorul V10 de 507 cai putere. După cum probabil aţi intuit, este vorba despre acelaşi motor folosit de Wiesmann pentru a pune în mişcare coupe-ul şi roadsterul MF5.
Frank Schutz, purtătorul de cuvânt al constructorului german, a declarat că în următoarele luni Wiesmann va găsi un înlocuitor la fel de performant pentru unitatea V10 de 5.0 litri. Wiesmann nu are trebui să caute prea mult, ci doar să ajungă la o înţelegere cu BMW pentru furnizarea motorului V8 bi-turbo, care înlocuieşte V10-le în gama modelelor de performanţă M.
Având în vedere tradiţia care leagă cele două companii ne putem aştepta ca actualele modele Wiesmann, în versiune 2011, să poată oferi publicului 555 de cai putere. Din 2008 până în prezent, Wiesmann a vândut 100 de unităţi MF5, echipate cu motorul V10.
via | carscoop
Ba da BMW asta dadea motoare tuturor ??!!