Webber a câştigat Marele Premiu al Marii Britanii

Publicat duminică, 11.07.2010 17:36 de Daniel Popescu

Mark Webber a câştigat cursa de la Silverstone după ce l-a depăşit la start pe Sebastian Vettel. Podiumul a fost completat de Lewis Hamilton şi Nico Rosberg.

Mark Webber a dat o replică pe măsura în urma controversei născute în calificările de la Silverstone şi a obţinut o victorie fără emoţii în Marele Premiu al Marii Britanii, după ce l-a depăşit la start pe coechipierul sau Sebastian Vettel.

Germanul nu a fost capabil să lupte pentru recăpătarea primului loc din cauza unei pene care l-a obligat să intre la boxe, însă în cele din urmă a terminat pe locul şapte.

Lewis Hamilton (McLaren) a terminat pe locul doi după ce a profitat de startul ratat al lui Alonso, iar Nico Rosberg a obţinut al treilea loc, marcând revenirea celor de la Mercedes GP pe podiumul de premiere.

Deşi a plecat doar de pe locul 14, Jenson Button (McLaren) a profitat de numeroasele incidente din timpul cursei şi de o oprire târzie la boxe pentru a ocupa în final locul 4 în faţa lui Rubens Barrichello (Williams), în timp ce Kamui Kobayashi a confirmat prestaţia de la Valencia şi a terminat pe un excelent loc 6.

Japonezul a obţinut cea mai bună performanţă personală şi a echipei BMW-Sauber din acest sezon, fiind urmat de Vettel, Adrian Sutil (Force India) şi Michael Schumacher (Mercedes GP), ultimul reuşind o nouă clasare în puncte după câteva curse dezamăgitoare. Ultimul punct pus în joc a fost obţinut de Nico Hulkenberg (Williams), plutonul fiind completat de Liuzzi (Force India), Buemi (Toro Rosso) şi Petrov (Renault).

Ferrari a avut un nou weekend de coşmar la Silverstone, la numai două săptămâni după incidentele de la Valencia. Dacă cursa lui Massa a fost ruinată de o pană şi de o eroare personală, Alonso ocupa poziţia a patra şi putea lupta pentru podium în momentul în care a fost penalizat cu un drive-through pentru că l-a depăşit pe Robert Kubica prin scurt-circuitarea unei şicane. Pedepasa este însă controversata din caza faptului că spaniolul nu avea altă soluţie în momentul respectiv, trasa ideala fiind blocată de pilotul Renault.

Totuşi, unul dintre punctele semnificative ale weekendului rămane afirmaţia lui Webber prin radio imediat după ce a trecut linia de sosire, care a precizat despre rezultatul sau că "nu este rău pentru un pilot numărul doi".

FILMUL CURSEI

START RATAT PENTRU VETTEL

Conflictul iscat în garajul Red Bull după calificări l-a motivat suplimentar pe Webber, care a avut un start foarte agresiv şi a reuşit să îi ia faţa lui Vettel în primul viraj, trecând astfel la conducerea cursei. În plus, australianul i-a blocat trasa ideala coechipierul său, care a fost nevoit să iasă uşor în decor pentru a evita un contact şi s-a ales cu o pană, din cauza căreia a coborât până în coada plutonului.

Propulsat pe locul doi, Hamilton a încercat să-l atace pe Webber, însă pilotul echipei Red Bull şi-a păstrat prima poziţie şi, ulterior, şi-a creat un avans suficient de mare faţă de rivalul său.

În spatele plutonului, Alonso a ratat startul, a fost depăşit de Kubica (locul 3) şi Rosberg (locul 4) şi a coborât pe cinci, nu înainte de a avea un contact cu coechipierul său Felipe Massa. În urma impactului uşor, brazilianul a avut la rândul său o pană la cauciucul dreapta-spate. Massa şi Vettel au intrat astfel la boxe şi au efectuat primul schimb de pneuri, în urma căruia au revenit pe locurile 23 şi 24.

În urma numeroaselor incidente de la start, Schumacher a urcat pe locul şapte în spatele lui Barrichello, însă în faţa lui Button, care a câştigat nu mai puţin de şase poziţii. Un alt start bun a avut Kobayashi, care a urcat până pe locul nouă şi s-a poziţionat în faţa lui Sutil, de la Rosa şi Petrov.

PRIMELE INTRARI LA BOXE

Turul 10 a consemnat şi primul abandon al cursei, trecut în dreptul brazilianului Lucas di Grassi de la Virgin. Două tururi mai târziu piloţii au început să efectueze schimbul obligatoriu de pneuri, iar Webber şi-a păstrat fără emoţii prima poziţie în faţa lui Hamilton, cu un avans de aproape patru secunde. Button, Hulkenberg şi Alguersauri au amânat intrarea la boxe şi au urcat pe locurile trei, patru şi cinci, însă ultimul dintre ei a fost depăşit succesiv de Rosberg şi Alonso.

ALONSO, IN MIJLOCUL UNEI NOI CONTROVERSE CU COMISARII DE CURSA

Turul 17 a consemnat un duel aprig intre Alonso şi Kubica, spaniolul reuşind în cele din urmă să treacă în faţă după ce a fost forţat să taie o şicană, întrucât polonezul nu i-a lăsat loc pe pistă. În turul 20, Kubica a fost nevoit să abandoneze ca urmare a unor defecţiuni tehnice la motor, ratând astfel ocazia de a câştiga puncte. Două tururi mai târziu, Button şi-a efectuat la rândul său intrarea la boxe şi a revenit tot pe locul 3, reuşind astfel să câştige nu mai puţin de 11 poziţii fata de poziţia ocupată pe grila de start.

În turul 26, comisarii de cursă au decis că Alonso a câştigat un avantaj nedrept în urma tăierii şicanei în turul 17 în duelul cu Kubica şi au dictat o penalizare de tip drive-through. Alonso a trebuit să amâne efectuarea penalizării din cauza intrării pe circuit a Safety Car-ului, ca urmare a unui contact intre Sutil şi de la Rosa din cauza căruia numeroase părţi din aripa spate a monopostului BMW-Sauber s-au împrăştiat pe circuit.

Maşina de siguranţă a ieşit de pe trasu în turul 30, iar Alonso a intrat imediat la boxe pentru a efectua penalizarea. Pilotul Scuderiei Ferrari a revenit pe traseu doar pe locul 16 şi, în condiţiile în care Massa ocupa locul 12, cursa celor de la Ferrari era deja compromisă. La rândul său, Vettel concura pe locul 14 la restart, însă i-a depăşit rapid pe Liuzzi, Massa şi Alguersuari şi a urcat pe poziţia a 11-a.

DUELURI SPECTACULOASE IN MIJLOCUL PLUTONULUI

În fruntea plutonului, Webber şi-a menţinut prima poziţie în faţa lui Hamilton, însă Button a fost depăşit de Rosberg în lupta pentru locul trei, astfel că britanicul a coborât pe patru în faţa lui Barrichello, Kobayashi, Sutil, Schumacher, Hulkenberg şi Petrov.

În turul 40, Massa a pierdut controlul volanului în ultimul viraj, a ajuns pe linia ce duce spre standuri şi a fost nevoit să intre la boxe, acolo unde mecanicii nu erau pregătiţi cu noile pneuri. Brazilianul a pierdut astfel foarte mult timp şi a coborât până pe locul 16. Între timp, Vettel şi-a continuat marşul spre zona punctelor şi l-a depăşit pe Hulkenberg înainte de a avea un duel spectaculos cu Schumacher. Cei doi germani au luptat roată la roata câteva tururi, înainte ca Schumacher să se recunoască învins şi să-i cedeze locul opt.

Cu două tururi înainte de final, în timp ce Vettel încerca să treacă de Sutil pentru locul şapte, Alonso l-a depăşit pe Liuzzi pentru locul 11, însă cei doi au avut un contact, iar spaniolul a intrat la boxe, revenind în cursa doar pe locul 14. În cele din urmă, Vettel a urcat pe locul şapte după ce a trecut de Sutil, reuşind astfel să recupereze mult teren după startul modest.

Marele Premiu al Marii Britanii a consemnat patru abandonuri, trecute în dreptul lui Alguersuari (turul 45), de la Rosa (30), Kubica (20) şi di Grassi (10). Cel mai bun timp în cursă a fost realizat de Alonso, care a fost cronometrat cu 1:30.874 în ultimul tur, după ce a efectuat o intrare neprevăzută la boxe şi a utuilizat pneuri moi.

  • gabryela4me, duminică, 11.07.2010 16:38
    nu conteaza polul cursa da

    alfonzo ferrari haideti ciripiti sa va aud

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 16:39
    Webber a câştigat Marele Premiu al Marii Britanii

    Sincere felicitari Webber ,you deserved it!! Felicitari Mclaren Mercedes,Hamilton si Button ,ptr. punctele pretioase cucerite azi

  • sary, duminică, 11.07.2010 16:39
    moneda lui Webb

    Bravo Webb, Rosberg!!! Webb a aratat cine merita iar Vitel a aratat ce poate...

  • DRAKo, duminică, 11.07.2010 16:40
    MINUNAT!

    Cursa superba! Felicitari WEBER, HAMILTON, Rosberg si Button! Suttil minunat! Cine spunea de Kakarri ca sunt buni? Au stabilit CMRT dar cei destepti isi dau seama ca nu asta e important in cursa! Cred ca cineva s-a Kakarisit azi! Vetel ai cam luat-o azi peste nasuc!

  • andyyy4ever, duminică, 11.07.2010 16:41
    bravo hamilton

    singurul care poate sa mai faca ceva redbulului ,button slab ca de obicei ,ferrari apa de ploaie ,schumacher dezamageste foarte rau ,bravo niko rosberg o cursa frumoasa

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 16:42
    Ptr eternul Fan Ferrari

    ,,Cat despre cei de la McLaren probabil au "rafinat" prea mult componentele si nu a mai ramas nimic din ele. In cursa in schimb, speram ca cei de la Ferrari sa se bata cu cei de la Red Bull, poate o dubla... cine stie :)''

  • DRAKo, duminică, 11.07.2010 16:44
    Alonzo

    JENANT, COPILARESC, MIZERABIL, GUNOI! Ce caracter infect are! Cum se plangea la faza cu Kubica!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 16:45
    Alonso

    Dupa ce a clacat emotional la startul cursei ,a reactionat emotional cand l-a lovit pe massa si a avut tupeul sa spuna ca el e nevinovat in duelul cu Kubica ...mare caracter Alonso asta... sunt curios ce declaratii va mai face.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 16:46
    Drako

    A fost o cursa manipulata domnule..

  • dany, duminică, 11.07.2010 16:47

    ...cred ca Ferrari ar trebui sa incerce sa-la aduca acolo pe Hamilton...

  • MR.F1, duminică, 11.07.2010 16:48
    Horner

    poate prinde la minte...Webb s-o tina cu ritmul asta si sa-l mai puna pe ,,taticu,, la respect

  • andyyy4ever, duminică, 11.07.2010 16:48
    bine zis DRAKo el mai ult plange decat piloteaza

    alfonzo plangaciosul ba ca a furat ham ba ca la furat masina ba ca la furat echipa inchideti team radio :)) ma bufnit rasu cand am auzit ce a zis hai ferrarii la camioane vagoane ceva de genul va ti aprins in calificari mai ceva ca flacara violet :))

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 16:48
    Ferrari

    Daca nu castigam curse ,facem divertisment pe circuit...

  • dany, duminică, 11.07.2010 16:49

    daca Alonso nu ar fi egoist nu ar fi probabil dublu campion mondial. cam toti pilotii sunt asa...

  • Mclaren_Mircea_1984, duminică, 11.07.2010 16:49
    cum sta treaba???

    Cate puncte au luat cei de la Ferrari, rivalilor de la Mclaren?? O intrebare retorica... a rafinat suficient componentele in cat sa isi mareasca avansul in clasamentul pilotilor? a rafinat suficient componentele incat sa fie fie la 17 puncte de cel mai bine plasat pilot Red Bull??? A rafinat suficient componentele incat sa fie la 47 de puncte de Alonso??? Concluzia este ca in din Turcia isi mareste avansul la piloti, in mod constant.... Lewis se indreapta spre titlul. gata. tacere.

  • Andrei, duminică, 11.07.2010 16:50
    Ferrari

    Imi este mila de Alonso.Trebuia pastrat Kimi iar acuma inteleg de ce l-au dat si au fost baieti destepti cei de la Ferrari pt ca stiau de Kimi ca nu va accepta niciodata sa fie pilotul nr. 2 asa cum este Massa.Si atunci au scapat de el simplu.Inteligenti erau daca il pastrau. Domenicali sa isi dea demisia,pateaza Scuderia Ferrari

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 16:50
    Ferrari

    In ritmul acesta cei de Ferrari vor starni invidia lui Rowan Atkinson.. cred ca si mr.Bean ar conduce mai bine decat Massa sau Alonso...

  • andyyy4ever, duminică, 11.07.2010 16:52
    zile tu Mclaren_Mircea_1984

    intradevar incet dar sigur hamilton campion mondial are stofa

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 16:52
    Alonso

    Nu are ce cauta Alonso la Ferrari. Cu caracterul lui mizerabil face de ras aceasta echipa, istoria ei si nu in cele din urma, lipsa lui de Fair play afecteaza brandul Ferrari. Ferrari nu merita sa-si plateasca dezastrul cu 20 de milioane de euro. Cursa: Magnific Webber pentru palma data echipei prin fapte, dar si Vettel, pentru cursa de recuperare si spectacol, Mclaren exceptional rezultat care ii mentine in fruntea ambelor clasamente, si mai ales felicitari Rosberg. Sper sa fii pastrat un RedBull si pentru Schumacher pentru ca urmeaza Hockenheim si daca se comporta pe pista la fel il mananca nemtii cu tot cu cele 7 titluri.

  • benn, duminică, 11.07.2010 16:53
    blestemul lui kimi

    unde e ferari??? astia sigur aleara in f1??? sau.... poate in f 2222?

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 16:53
    Inginerii Mclaren

    cum spunea fan rosu un tip care posteaza pe aici ,,super injinerii '' de Mclaren au facut si de data asta o treaba buna (a good job) ca tot suntem la silverstone

  • KalEl, duminică, 11.07.2010 16:54

    sunt sigur ca daca alonso ar fi avut o masina cu 20 de secunde mai rapida pe tur ar fi castigat lejer cursa. sa nu dam totusi vina pe el, el e ZEU

  • scuderia, duminică, 11.07.2010 16:55
    zero barat

    bv webber. pacat de vettel. ferrari...foarte slab. sa pleci de pe 3 si de pe 7 si sa nu termini cu nici o masina in puncte. penalizarea lui alonso s-a dictat inainte cu 2 tururi de intrarea safety-carului...dc nu i-a transmis-o imediat lu alonso. ei i-au transmis-o la massa....sa nu ii mai aud ca nu merg masinile...din moment ce un pilot a terminat pe 3 sesiunea de calificari ei nu mai au nici o scuza...pacat....alonso ce se mai straduie in echipa aceea...in rest...pauza

  • dany, duminică, 11.07.2010 16:57

    asa sunt cursele, diferenta dintre succes si fiasco este infima. putea foarte bine sa cistige si vettel, iar faptul ca nu a facut-o nu face decat sa se faca dreptate. vettel este acum sub presiune dupa ce a clacat desi fusese favorizat...toti sunt piloti buni, nu inteleg ce va agitati asa, iar faptul ca rezultatele sunt diferite de la cursa la cursa nu face decat sa confirme spectacolul...acum cativa ani castiga de regula schumacher...

  • dany, duminică, 11.07.2010 16:59
    @KalEl

    sper ca esti ironic, pt ca intr-o masina cu 20 sec mai rapida pe tur ai castiga si tu!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:03
    alonso

    Trebuie scuzat ..e tanar....

  • rpo07, duminică, 11.07.2010 17:06
    fair-play-ul nu este pentru campioni!!!

    @schubler: daca e sa vorbim de lipsa de fair-play, Schumacher e taticul lor...cine stie cunoaste! Sunt fan Alonso, dar ce a facut azi nu mi-a placut. Oricum, daca e sa-i luam pe toti campionii la bani marunti o sa observi ca au existat episoade "negre" pentru fiecare dintre ei, si inca o data, Schumacher e tatic la categoria "outlaw".

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:09
    penalizare Alonso

    Italienii (gazzetta.it) spuneau ca decizia a fost discutabila..discutabila acum dar corecta in 2008 la Spacand lewis a fost penalizat...cel putin atunci Lewis a mai cedat pozitia lui Kimi..acumalonso n-avea niciun gand...

  • Alexandra1710, duminică, 11.07.2010 17:10
    cursa

    Felicitari Webber,felicitari Red Bull si mai ales,felicitari Lewis Hamilton,Jenson Button si intregii ECHIPE McLaren! :) Jenson a facut o cursa extraordinara de recuperare,iar Lewis a fost mereu incisiv si gata sa-l atace pe Webber :) Cat despre ferrari,nu e vorba de niciun blestem venit din partea lui Kimi,e vorba de simplul fapt ca ei acum culeg ceea ce au semanat.Dumnezeu nu doarme,iar ei platesc scump pretul banilor bancii Santander :)

  • me_najanaja, duminică, 11.07.2010 17:11

    jos palaria pt Hamilton care este singurul ce tine piept ''dominatiei'' redbull Webber fabulos,felicitari si sincer daca nu castiga hamilton campionatul el sigur o va face. vettel cum bine a spus vicky de la tvr,are tactica berbecului:cu capul inainte. ferrariiiiiii,alonso doarme la start si cand s-e trezeste in cine da?exact in massa :))) penibil rau de tot,cat de fan sunt cat dracu sa mai suporti prostiile lui alonso?masina este dezvoltata pt el,totul este pt el la ferrari si el.....pacat de numele ferrari si de istoria lor,sa plece domenicali si sa il ia de mana si pe alonso,sa promoveze un pilot tanar(vezi hamilton la mclaren) un pilot cu foame de afirmare nu un expirat ca alonso. macar hamilton isi vede de treaba si culmea e prieten cu button,daca la echipele ''mari'' pilotii sunt la cutite la ei e pace si armonie,asta il face pe hamilton favorit la titlu in opinia mea

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:11
    penalizare Alonso

    Dorea sa realizeze dubla ,Alonso...Sincer mie-mi pare rau ptr. fanii Ferrari (unii dintre ei sa nu generalizez).Cat timp vor mai indura asemenea umilinte...

  • Andrei, duminică, 11.07.2010 17:12
    Alonso

    Ma enerveaza ca monopostul Ferrari e rapid dar tot timpul intervine ceva la Alonso(protia,egoismul,nesansa) si pierde in favoarea celor de la Red Bull si McLaren.Eu ziceam ca castiga titlul dar se pare ca nu se va intampla

  • rpo07, duminică, 11.07.2010 17:14
    penalizare Alonso

    @ctlnmh: foarte adevarat ce zici! ( probabil unicul tau moment de "brainstorming" de cateva sute de comentarii incoace - fara suparare )

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:15
    rpo07

    multumesc ptr. compliment..venind din partea unui fan Ferrari valoreaza mai mult decat sa primesti titlul de sir din partea reginei mame...

  • schumy1969, duminică, 11.07.2010 17:17
    spania

    inceput prost pentru spanioli astazi, alonso penibil, sa vedem ce face contador in turul frantei si nationala spaniei in finala mondiala.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:18
    alonso

    Cand Alonso l-a ciupit pe Massa am crezut ca Alonso isi imagineaza ca e taur si se afla pe strazile din Pamplona..adica cand a vazut rosu in fata ochilor (monopostul pilotat de Massa),imediat l-a atacat..don alfonso...

  • rpo07, duminică, 11.07.2010 17:20
    f1

    @ctlnmh: cu mare placere, totusi, fan ferrari nu sunt, doar Alonso ( dupa faza de azi - pseudo fan Alonso ).

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:23
    rpo07

    foarte rau...stii cum sunt fanii si la bine si la rau trebuie sa ramai langa favoritul tau....sincer nu-mi inspiri mai multa simpatie dupa declaratia cu pseudo..pune capul in jos , treci peste aceasta cursa si gata..pna la urma e doar un sport..E f bine ca recunosti ca Alonso are pacatele lui dar nu trebuie sa lepezi de el

  • Alexandra1710, duminică, 11.07.2010 17:24
    @me_najanaja

    Poate pe de o parte,ferrari sunt de inteles ca l-au vrut pe alonso in echipa.Pana la urma e dublu campion mondial si sigur ca s-au gandit ca ar fi nevoie de asa ceva in echipa.Totusi,alonso nu trebuia sa vina de anul acesta si nu in locul lui Kimi care pana una alta,a ultimul lor campion mondial.Sa fim seriosi,massa sta acolo de cativa ani buni si nu a reusit nimic;totusi,a ramas acolo.Pe de alta parte,daca ferrari l-ar fi inlaturat pe massa si nu pe Kimi,nu ar fi fost corect pentru ca brazilianul se afla in perioada de recuperare dupa teribilul accident de la Hungaroring.Deci dincolo de orice tip de subiectivitate,anul acesta piloti ferrari ar fi trebuit sa ramana Kimi Raikkonen si Felipe Massa.Alonso mai putea astepta si daca ferrari vroiau sa-l inlature pe Kimi,o puteau face intr-o maniera eleganta la finele sezonului 2010 cand oricum,ii expira contractul.Iar echipa iesea cu fruntea sus din toata povestea si poate,in acest sezon,Kimi ar fi avut rezultate mai bune decat cele inregistrate de Alonso care e vizibil frustrat,nervos,agitat,iar atmosfera cu siguranta nu e una placuta :) Pacat de ceea ce se intampla,dar Ferrari sunt in cadere libera !

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:24
    rpo07

    sa te *

  • me_najanaja, duminică, 11.07.2010 17:24
    @ctinmihai

    eu cred ca alonso s-a ofticat ca nu a ajuns la pamplona anul asta si de nervi a dat in amaratul de massa care sincer nu are nici o vina cu situatia de la ferrari

  • ally_great, duminică, 11.07.2010 17:26
    Cursa

    Frumoasa cursa azi! Pacat ca din cauza ambitiilor celor 2 taurasi profita ceilalti si obtin puncte solide in fata lor. Strategia agresiva a lui Jense a dat roade, bun rezultat al celor de la Williams cu ambii piloti in puncte, iar Vettel a facut tot ce a putut ca sa urce cat mai mult in clasament. Asteptam mai multe de la Hockenheim! Offtopic : Barrichello va fi diseara la Top Gear :)

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:26
    me_najanaja

    E posibil ..dar e totusi un dublu campion mondial si avea un avantaj asupra lui Massa ..explicatia cea mai simpla e ca a clacat emotional...

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 17:27
    @rpo07

    Bine punctat. Insa prin comportamentul lui, Schumacher nu a ingropat Ferrari cum o face Alonso acum. Alonso nu are pic de diplomatie. Schumacher a recunoscut greselile comise, Alonso nu are suficient caracter sa o faca vreodata. El prefera sa se razbune pe echipa: "No radio communication untill the end of the race." Echipa nu are nici o vina, din contra 90% din merite, poate chiar mai mult in multe cazuri. Insa anul asta Ferrari a cam muncit degeaba pentru sponsorizatul Santander, stergand cu buretele munca lor si recompensandu-i cu multa multa lipsa de respect. Alonso e doar pentru el, Massa e obstacol, daca avea un pistol in cockpit ii scapa si-un glont in cap, sa se mai faca ceva loc pe circuit. Alonso ar fi in stare sa alerge singur pe pista 60 de tururi si cand trece linia de sosire sa se bucure la fel ca si cand ar fi invins 30 masini, durandu-l undeva ca nu-i nimeni pe podium langa el Asta e impresia care o lasa prin comportamentul lui plin de dispret fata de sport si spectacol pe circuit.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:28
    cum sa alungam ghinionul de la ferrari

    Vade Retro Alonso!!!

  • me_najanaja, duminică, 11.07.2010 17:32
    @alexandra

    sunt de inteles atunci cand vine vorba de bani si atat,asta a adus alonso la ferrari:bani,performanta a uitat-o pe drum,nu am fost niciodata fan kimi dar sincer am ajuns sa il apreciez acum cand e prea tarziu,dar sa nu uitam ca massa a lucrat pt echipa si ''l-a'' ajutat pe kimi cum a putut sa iasa campion mondial,cred eu asta fiind motivul pt care ferrari l-au pastrat in echipa si sincer si eu sa fi fost kimi nu ma suparam sa imi iau 20 de milioane si sa plec,puteau sa faca mama lui de scandal,banii conteaza,ferrari este in cadere libera de vreo 3 ani dar se pare ca inca nu-si dau seama,poate pt ei nu e cine stie ce,brandul fiind f cunoscut nu-i afecteaza in vanzari dar fanii au de suferit,pestele de la cap se impute si domenicali pute rau in opinia mea

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:33
    alonso

    Nu Alonso e vinovat... vinovat este Domenicalli si Ferrari ,Vinovati sunt rosberg k nu l-a lasat sa treaca in fata ,kubica ca l-a impins,Charlie Withing ca a introdus safety-car-ul , si Ferrari din nou k nu l-a bagat pe Alonso mai repede sa-si serveasca penalizarea..sincer daca stau sa ma gandesc Alonso daca nu astepta 3 tururi cred ca termina mai in fata..dar probabil Alonso s-a gandit la smecheria lui Hamiltron de la Valencia..Hmm..Inca un vinova..il si uitasem pe Hamilton...

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 17:34
    @ctinmihai

    Corecteaza, te rog: Alfonzo!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:34
    alonso

    *vinovat

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:38
    Don Alfonzo

    Mike Odfield are o melodie compusa la mishto si care se cheama ,,don Alfonso" oricum nu cred ca a fost compusa in cinstea marelui alonso .deoarece la vremea cand a fost compunsa Alonso despre care noi vb era inca tinerel...

  • edi80, duminică, 11.07.2010 17:39
    lol

    numai shumaher pe aici nu mai puteti...

  • Alexandra1710, duminică, 11.07.2010 17:39
    @me_najanaja

    Da,bineinteles ca la banii adusi de Alonso ma refeream in primul rand.Totusi,sincer vorbind,ma asteptam sa ia titlul anul acesta insa nici nu poate fi vorba de asa ceva.Si da,massa a facut partea lui in Brazilia 2007 insa cam atat pentru ca in alte curse nu a avut cum sa-l ajute pe Kimi.Insa sa nu uitam ca Kimi l-a rasplatit pe Felipe in China 2008 cand practic mergea la pas lasandu-l pe brazilian sa treaca.Ziceai ca il apreciezi pe Kimi acum cand e prea tarziu,sa stii ca probabil nu esti singurul in situatia asta.Alonso e ca o palma peste ochi data celor de la Ferrari,diferenta dintre el si Raikkonen fiind foarte mare din toate punctele de vedere.Sunt milioane de fani care sustin Ferrari,insa ei cad din ce in ce mai jos cu fiecare cursa ce trece.Domenicali nu pare sa aiba vreo autoritate,Alonso e dur pana si in conversatiile radio,Massa e un perfect numar 2,dar care se pare ca acum nu are pe cine sa secondeze pentru Alonso insusi nu e de talia unui pilot principal intr-o echipa.Hamilton si Button par sa se inteleaga de minune si asta-i genul de relatie care duce spre titlurile mondiale...

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:46
    Alonso

    Cica a refuzat sa fie intervievat de BBC.. n-a dat comentarii decat ptr. televiziunea spaniola..hmm daca nici la anul ferrari nu pune la dispozitia lui alfonso un monopost competitiv cred ca acesta isi va da demisia de la Ferrari...poate se intoarce la Renault echipa despre care declara ca desi l-a facut dublu WC a renegat-o in momentul cand a ajuns la Ferrari...

  • sharky_raduku, duminică, 11.07.2010 17:47

    felicitari Webber ! o cursa fara greseala la fel ca cea a lui Hamilton si Rosberg. Inca odata nu m-am inselat in privinta lui Vettel . Daca nu ar fi fost acel safety-car nu intra nici in top10 . Button a fost acolo , ca intotdeauna . Felicitari si lui Barri , cred ca cei de la Williams nu se gandeau ca vor termina cursa cu ambele masini in puncte . Important e ca Hamilton castiga puncte pretioase la general .

  • me_najanaja, duminică, 11.07.2010 17:47
    @alexandra

    referitor la hamilton si button asta am zis si eu in primul post,asta il face pe hamilton favorit la titlu,bine webber si button nu sunt departe,oricum mai e mult pana la final. alonso...cred ca toti fanii ferrari se asteptau si sperau la titlu si acum toti sunt dezamagiti si ceva imi spune ca nici la anul nu face mare branza,decat domenicali mai bine miki sef la ferrari :(

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:48
    Alonso

    mai nou hit-ul preferat al lui alonso este hit the car (road in original) Jack

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:52
    Alonso

    Alonso mi-a stricat cursa - declaratie Felipe Baby...

  • In sfarsit, duminică, 11.07.2010 17:53
    se trezeste lumea

    in ceea ce este si a fost Alonso dintotdeauna. Adevarul iese la iveala de prea putine ori, insa de aceasta data a iesit. Am spus ca o sa va saturati alonsilor sa ii mai gasiti scuze zeului vostru. Ma bucur ca se intampla mai curand decat ma asteptam. La mai mare !

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:55
    In sfarsit

    nu cred ..se vor mai gasi destui ca sa-i acorde the benefit of the doubt cum prietenii nostri din Uk...

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 17:57
    ctlnmihai

    pot sa va marturisesc ceva..toata noaptea n-am putut dormi din cauza faptului ca dupa aceasta cursa ,cei de la Ferrari vor realiza o dubla si nu voi putea sa dau ochii cu amicii care sunt fani Ferrari de pe site..

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:00
    In sfarsit

    * cum spun

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 18:03
    @ctinmihai

    Ferrari capata asemanari cu o Familie Addams, una despartita: Morticia = Montezemolo Gomez = Domenicali Wednesday = Massa Pugsley = Alonso Thing = Schumacher (ca restu din el e la Mercedes si lipsa unei maini ar explica evolutiile lui de acolo) Lurch = Raikkonen Nu gasesc echivalent pentru Uncle Fester! Ma zbat, dar nu-mi vine nici o idee! Massa senior ar fi un candidat.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:06
    Schubler

    Trebuie sa recunoastem ca daca cursa ar fi durat 45 de minute si s-ar fi desfasurat in 2 parti una a 25 de minute sambata si cealalta de 20 de minute duminica poate Ferrari ar fi avut o sansa..pardon Alonso...

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:08
    ctlnmihai

    Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca ar mai fi existat un al-3-lea monopost Ferrari pe grila de start..alonso l-ar fi lovit si pe acela..?

  • rayn380, duminică, 11.07.2010 18:08
    cursa Silverstone

    Revin si eu dupa ce am urmarit pe BBC toate interviurile acestora. Bestiali tipii!!! Plus un umor continu la ei. Voi incepe prin a-l felicita pe Weber, pentru aceasta victorie......S-a vazut ca acolo "SUS" este un D-zeu, si i s-a facut dreptate dupa marsavia propriei echipe de ieri(acea aripa). Printul Vettel nu este copt deloc, Weber este peste el, iar aici se vede experienta lui. Am tot revazut faza cu startul prin care unii sugerau ca Ham l-a atins pe Vettel si i-a provocat pana din primul tur....chiar nu am vazut asa ceva. Dupa prima iesire de pe circuit, a revenit imediat in spatele lui WEber, si imediat la urmatoarea curba de viteza la dreapta, mi s-a parut ca a trecut peste ceva, asta fiind cauza pentru care a iesit la "arat" pentru a doua oara. Hamilton imperial ca de obicei, pacat ca nu i-a iesit manevra la start, astfel incat sa ii faca pe cei doi de la RBR, l-au inchis foarte bine....Felicitari Hamilton, felicitari Button, desi puteai sa-l ataci pe Rosberg si sa-i subtilizezi locul 3, si felcitari McLaren, care dupa antrenamente si calificari, dupa toata munca in zadar depusa cu acel blown exhaust, ati scos maxim de puncte. Asa cum sugera si Eddie Jordan, pentru McLaren aceste pozitii 2 si 4 sunt echivalente cu un 1 si 2, avand in vedere situatia in care s-au aflat cei de la McLaren in acest weekend. Bravo baieti. Pentru cei care ati vazut continuarea pe BBC, acel filmulet in care Lewis canta la chitara, iar Jenson si ceilalti din grup, cantau din gura acel cantec(al lui Pussycat Dools, cred....). Asta inseamna unitate intr-o echipa, asta fiind si motivul pentru care cei de la McLaren sunt in fata, desi nu au cea mai rapida masina, de altfel cum spunea si MW. Asa cum v-am zis ieri, cam toti pilotii care au plecat de pe partea murdara, adica de pe partea dreapta, unde urmau acele doua curbe la dreapta, toti aceia au avut de castigat, intrucat au prins interiorul. Se mira inclusiv Jordan ca este pentru prima oara cand se intampla asa ceva, adica pilotii avatanjati de partea curata sa piarda in detrimentul celorlalti. M-am bucurat nespuns cand Lewis la facut pe Alfonso la start. I-a aratat de n ori ca este peste el, la toate capitolele. Chiar, unde sunt fanii Alonso???? exceptand pe cei care au fost totusi fair-play si au recunoscut ca este cam praf. Stie doar sa se planga. La faza cu Kubica, era evident ca trebuia sa-i cedeze pozitia acestuia din urma, era evident ca va fi penalizat. Whatever, cred ca salarul ala de 24 mil E ii cam mustra constiinta, asta fiind unul din motivele pentru care este frustrat tot timpul si plangacios. Saracul Massa, avea lacrimi in ochi atunci cand i-au luat interviu cei de la BBC. Il compatimesc.....

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 18:12
    @ctinmihai

    Da... perfect de acord, insa cu o mentiune: Pugsley sa fie singur pe circuit.

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 18:17
    @ctinmihai

    E simplu: daca mai era un al 3-lea monopost Ferrari, isi mai baga Alfonzo un glont pe teava, pe langa cel rezervat pentru Massa. Sau eventual vopsea Batmobilul in rosu sa le faca fata la coechipieri (impostori in conceptia lui Alonso).

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:18
    Schubler

    Nuuu ..deoarece sunt sigur ca Alonso n-ar accepta o asemenea victorie..Pe circuit ar trebui sa alerge doar pilotii echipelor noi plus un Torro Rosso condus de Buemi preferabil..Alonso sa-l poate depasi pe Buemi si apoi prin radio sa ceara blue flag..

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:20
    rayn380

    Alonso n-are constiinta.. i-a scuipat pe cei de la Mclaren si in timpul sezonului si dupa ,i-a scuipat pe cei de la Renault cand a ajuns la Ferrari ..n-are constiinta.plus ca intra in Massa cam pe unde ilo gaseste..

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:27
    declaratie Vettel

    Sebastian Vettel admits he had a "bad start" at the British Grand Prix, but when asked about his team-mate Mark Webber the German can only say "you get to know peoples true faces". inca unul care se plange...

  • Adrian, duminică, 11.07.2010 18:27
    O mica greseala in filmul cursei

    Un comentariu legat de cronica, mai exact de situatia lui Button si Rosberg: ati scris ca Button a revenit pe 3 de la boxe si ca a fost depasit de Rosberg ulterior. Imi aduc aminte ca Button a fost intr-adevar pe 3 (Hamilton a iesit dupa pit-stop chiar in fata lui)...dar Button a coborat pe 5 dupa oprirea lui la boxe (dupa Rosberg si Alonso)...era cam la 1,1-1,3 secunde de Alonso. A venit penalizarea lui Alonso, apoi a intrat imediat SC, si astfel Button a urcat pe 4, in spatele lui Rosberg. Dupa retragerea SC, Rosberg a ramas in fata si a profitat si de faptul ca au fost si ceva piloti intarziati intre el si Button. Repet, cred ca e vorba de o mica neatentie in redactarea cronicii, poate se trage de la comentatorii pentru care multe momente palpitante erau ”o acalmie de care au profitat” ca sa mai povesteasca de copiii care fac automobilism la toate varstele :D

  • max, duminică, 11.07.2010 18:35
    www.dekkt.ro

    penibili

  • F1, duminică, 11.07.2010 18:35
    @rayn380

    Alonso cind a av vremuri bn a fost campion, acum ca a ajuns in perioada nefasta ii vedem si ,,cealalta parte,, Fiecare pilot are parti din astea asa k va veni si vrem lui Hamcik si asta ramine d vz, totul e `nainte. Aducetiva aminte vremurile bn lui Schum(k regret spun asta) si invers ale lui Wbb erau nefaste apoi bn. Totul depinde d mmulte... As vrea atunci sa-ti vd comentariile tale d 2km, sau vei disparea k totul!!!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:38
    Ferrari

    Ultima stire BBC-- Rowan Atkinson va pune punct carierei lui de comic..Inlocuitorii s-au gasit !!!!

  • ally_great, duminică, 11.07.2010 18:38
    @rayn380

    Melodia pe care au urlat :)) ceilalti e Wonderwall de la Oasis.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 18:46
    Alonso

    No regrets about Kubica 's move..Probabil considera valabila depasirea facuta in dauna polonezului

  • mad79, duminică, 11.07.2010 19:28
    salutare

    superba declaratia lui Webber:"nu este rău pentru un pilot numărul doi"! mi-a placut cursa celor de la Ferrari! Nu mi-au placut RedBull si Mclaren,ca tot iau puncte si nu il lasa pe Alonso sa castige!!!!!!!

  • Andrei, duminică, 11.07.2010 19:52
    Alonso

    Astia care il critica pe Alonso.Asa jegos cu un caracter infect a castigat dou titluri impotriva celui mai titrat pilot de formula 1.Titulul castigat de Hamilton in fata lui Massa nu se pune deoarece nu se poate compara.Trageti voi concluzia ..... Si eu l-am criticat dar sunt alaturi de el indiferent de situatie iar orice campion are un caracter infect(ma refer la campionii adevarati)

  • jonex, duminică, 11.07.2010 19:56
    Felicitari echipei ferarri!

    Din partea unui simpatizant al lui Kimi pentru marele maestru Alfonso.

  • cel mai tare comment, duminică, 11.07.2010 20:22
    @ctlnmihai

    Citez aici, ca sa fie vazut mai des. " Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca ar mai fi existat un al-3-lea monopost Ferrari pe grila de start..alonso l-ar fi lovit si pe acela..? "

  • DRAKo, duminică, 11.07.2010 20:28
    Jolerto, NeoGalaxy

    Pe unde se ascund baietii astia? Ieri erau foarte activi, ca si alti fani rosii. Va rezumati doar la apasarea pe butonul rosu? Cred ca a fost creat special pentru voi! Seara placuta tuturor!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 20:32
    Andrei

    adica vrei sa spui ca alonso are un caracter infect ..hmm putini fani Alonso recunosc lucrul acesta..

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 20:37
    drako

    NeoGalaxy cred ca lucreaza la troita ridicata mie..probabil dupa ce-a vazut cursa comica a celor piloti Ferrari s-a apucat de treaba..Oricum neo daca nu posteaza in seara asta ,maine sigur comenteaza dar sub alt user

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 20:39
    Provocare

    Ghiciti a cui este declaratia: "And now after Silverstone, regardless of the points we have lost, the car was flying in the race, so now I believe I can win the title much more than I believed before." Eu m-am tavalit pe jos de ras!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 20:42
    Schubler

    Alfonsooooo

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 20:43
    drako

    celor 2 piloti..

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 20:48
    Domenicalli

    Domenicalli se plange din nou de comesarii de cursa..Cica acestia l-ar fi informat tarziu despre faptul ca alonso ar fi trebuit sa-i cedeze pozitia lui Alonso..Dar ma intreb el ca sef de echipa n-a vazut depasirea si nu cunoate regulamentul?? Trebuia incuvintarea comisarilor de cursa ca Alonsosa-i cedeze pozitia lui Kubica?

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 20:48
    @ctinmihai

    Corect. Am si eu o intrebare: A vazut cineva cand s-a lovit la cap in timpul cursei? Sa-mi dea cineva filmuletul cu reluarea!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 20:49
    Domenicalli

    *comisarii

  • paul; caracatița paul, duminică, 11.07.2010 20:50
    @ toți fanii ferrari (alonso)

    nu fiți triști, va asigur eu ca alonso va fi campion mondial ........................................ în 2015

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 20:53
    caracatița paul

    daca nu se intampla lucrul asta ai incurcat-o .ajungi in bucataria de la Ritz

  • Cyrus, duminică, 11.07.2010 20:59
    Alonso

    Desi e o fraza deja folosita, cred ca se aplica foarte bine lui Alonso "Imi voi incheia cariera la Ferrari" Asta o spune un fan al echipei italiene Webber respect - a fost magnific, atat in cursa cat si in afara ei

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 21:00
    Alonso

    Tot mai multi fani italieni ai scuderiei incep sa-si piarda increderea in Alonsoo (gazzetta.it)

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 21:03
    Schubler

    Te referi la domenicali?? Parca sa zic ca da..

  • rayn380, duminică, 11.07.2010 21:15
    @F1

    sau cine oi fi....sigur ai un user stabil pe aici(deci fan Ferrari), dar preferi sa stai ca strutul cu capul bagat in nisip, sub anonimat, de altfel mai ca toti fanii Ferrari dupa aceasta etapa. Daca zici ca scriu kilometric, inseamna ca citesti toate posturile mele, iar asta nu ma face decat sa ma bucur :P, intrucat iti captez atentia :P Pretene, chiar nu te pune nima sa-mi citesti posturile de "2KM" Apasa doar acolo pe butonul ala rosu, de altfel cum fac toti fanii Ferrari, atunci cand comenteaza un fan non-ferrari. Am fost pe aici si voi fi prezent pe AM, chiar si daca McLaren a fost sau va fi poate intr-o situatie celei in care se scalda Ferrari de ceva timp. Voi ramane ever fan McLaren, la bine si la greu....am incercat si voi incerca tot timpul sa comentez intr-un mod cat mai fair-play pe aici pe meleagurile AM. Nu suport cand cineva, asa cum este cazul tau in acest moment, se ia de mine fara motiv, fara sa fi facut referire directa la tine, initial. Whatever, hai ca iar ma "enervez" si scriu iar un post de 3Km si iar te simti ofensat(frustrat).....BTW: Chiar nu-mi dau seama totusi de ce ti-am raspuns, intrucat de obicei cu "necunoscutii" ca si tine, evit sa intru in polemici...Hai pa.. @alexandra: Merci de corectare, intr-adevar, era vorba de Oasis, nu de Nicole(Pussycat dools) :)

  • sorin666, duminică, 11.07.2010 21:21
    Super Redbull

    Felicitari ptr Weber, Lewis, Rosberg au facut o cursa frumoasa , cat despre Alonso e cam singur in echipa aceea...nu spun ca nu a gresit, dar nervii te fac cateodata sa sari calul cum se spune. Din pacate acest Domenicalli nu prea merita sa conduca o astfel de echipa, mai bine sa isi gaseasca alt job, asta e, ferrari e intro situatie foarte delicata in sezonul acesta.

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 21:28
    @ctinmihai

    Domenicali era demult "lovit" era vorba de Alonso. Si revenind la Pugsley: Declaratie despre accidentul cu Renault-ul lui Kubica: "There will be a lot of opinions from people watching on TV while having a beer, saying we should have let Kubica by in a moment when, first, there was nothing to do .... - mister Alfonso, moda se schimba: nimeni nu mai bea bere cand se uita la TV la Formula 1, ci RedBull. ...if there'd had been a wall instead of grass I would have crashed against it and they would have penalised Kubica most likely. -Berbecu asta daca urma zid, intra in el ca blonda, ca varianta franei e prea inteligenta pentru el. Dar daca ma gandesc mai bine... mai avem un vinovat: E vina zidului, zidul e vinovat ca nu a iesit Alfonsito victorios, mai exact constructorii circuitului ca l-au facut orizontal nu vertical. Incep sa cred ca Alfonsito are nevoie de un psiholog, e penibil de bolnav. La Monaco de ce n-a dat declaratia asta si mai concret, acolo de ce nu a intrat in zid sa-l penalizeze pe Kubica. Era prea preocupat sa boceasca ca muierea la comisari(Damon Hill) ca a trecut Schumacher de el.

  • Schubler, duminică, 11.07.2010 21:30
    Corectare @ctinmihai

    Imi cer mii de scuze. Berbecu chiar a intrat in zid la Monaco, in Practice 3. Acum avem explicatia: A vazut iarba atunci in loc de zid, si acum in loc de iarba zid.

  • ccmax, duminică, 11.07.2010 21:47
    Cursa

    Pe langa atatea "valuri patimase" facute pe aici, indraznesc si eu cateva opinii: 1. Felicitari Weber - se pare ca acest pilot mai are multe resurse disponibile iar motivarea negativa functioneaza bine in cazul lui. Dupa acest weekend respectul meu fata de el a crescut. 2. Vettel mai trebuie sa creasca. Este bun, rapid dar s-a incapatanat sa se bata pentru pozitia I mai mult decat trebuia si a pierdut. Nu stie inca cedeze atunci cand trebuie. 3. Hamilton - cursa inteligenta. A obtinut maximum din ce a putut in acesta cursa. 4. Alonso - pana si in GP4 (jocul de pe PC) daca depasesti in afara traseului esti penalizat. Nu inteleg de ce nu a cedat pozitia pentru ca oricum o castiga mai tarziu. 5. Kubica - felicitari pentru cum a mers. A facut tot ce a putut. 6. Massa - Cu toate ca sunt fan Ferrari, ma gandesc ca azi omul asta a inventat un nou stil de a intra la boxe: prin derapare. In rest, cursa frumoasa, iar campionatul ramane in continuare deschis. Cu stima, ccmax.

  • madalina, duminică, 11.07.2010 21:53
    Nu-l mai invinuiti pe ALONSO

    Nu sunt un mare fan ALONSO dar totusi nu-l mai invinuiti atata. Si lasati ca FERRARI si cu SCHUMI a avut multe zile negre. Totusi merita si KUBICA o mica penalizare pt. ca la cam fortat pe ALONSO sa iese de pe pista.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 21:54
    Schubler

    Azi, Alonso a lovit pe multi ..a inceput cu Massa si a terminat cu Liuzzi....e si greu sa tii socoteala tuturor prostiilor facute de Alonso azi..Incet ,incet miza il face sa greseasca ...

  • andu000, duminică, 11.07.2010 21:55
    .....

    ferrari praf rau de tot mai ales cu alonso,sun fan meclaren-hamilton,iar fratimiu ferrari-alonso,mie mila de fratimiu ca inca mai bea de suparare ptr cei de la ferrari.in ritmu asta cum merge ferrari devine alcolic.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 21:59
    andu000

    Inca o victima a lui Alonso..dupa Massa ,Kubica ,Liuzzi a urmat fratele tau...chiar imi pare rau ptr. tine si eu tot cu Mclaren tin

  • NeoGalaxy, duminică, 11.07.2010 22:01
    Eternal Ferrari Fan

    O alta cursa :P Webber mi-a placut desi am fost profund dezamagit atat de Vettel cat si de Alonso, dar primul chiar nu stiu ce a facut. Penalizarea lui Alonso era ceva de asteptat, eu ma asteptam sa-i dea 10s la boxe si nu doar un drive-through. Oricum Alonso ii motiveaza pe baieti dar... avem probleme grave cu managementul si nu neaparat cu pilotii sau echipa tehnica. Personal cred ca si eu ma descurcam mai bine la carma echipei, pentru ca oricum toate deciziile strategice din cursa au fost luate gresit si foarte tarziu. Massa nu a intrat la boxe pentru ca a vrut ci pentru ca oricum ardea benzina degeaba, mi s-a parut ciudat ca nu l-a lasat pe Alonso mai ales ca acesta din urma era mai rapid ca el. Oricum Red Bull si Ferrari sigur nu vor castiga nici un titlu de anul acesta dintr-un motiv cel putin banal: fiecare pilot nu se bate nici pentru el, nici pentru echipa nici macar pentru puncte, ci doar concureaza asa de amorul artei. Faptul ca Webber considera ca are sanse la titlul doar pentru ca ori il scoate pe Vettel ori invers se aplica si in cazul celor de la Ferrari unde pilotii lor pur si simplu nu "see the big picture". Dar putem sa ne bucuram de ceva, Horner are si noroc, Domenicalli... a inceput sa greseasca si butoanele. Un sezon de cosmar care oricum nu s-a terminat inca dar din care pot baga la cap multe. Morala: Webber nu poate castiga nici un titlul singur, Alonso la fel. Fara Vettel si Massa, primii 2 din fraza trecuta... vor pierde. Frate, frate da branza este bani este doar pentru competitori nu pentru coechipieri. Schumacher stia asta si rezultatele s-au vazut, restul poate s-au prins si este posibil sa vedem exact aceleasi rezultate. Totusi... fair play si alte chestii... nu le-am vazut pe pagina asta pana sa postez.... ma gandeam ca unii si-au gasit un mod unic de a posta dar m-am inselat... este mai usor sa copiezi.

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 22:11
    NeoGalaxy

    Wb eternal fan Ferrari ..ce se aude cu troita? cand e gata??

  • DRAKo, duminică, 11.07.2010 22:25
    321xiorel123

    Xiorel iti amintesti citatul asta? "@DRAKo "Eu zic ca in calificari vom sta mai bine ca acum. In cursa suntem regii soselelor asa ca stati la ralanti"-e mult mai bine acel loc 14: mai economisiti carburant ;)"

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 22:28
    DRAKo

    Ar trebui redusa cota de benzina pentru cei de la Ferrari..Mai economisesc niste bani care ar putea sa fie investiti in monopostul F 11

  • DRAKo, duminică, 11.07.2010 22:28
    Jolerto

    Jolerto iti amintesc si tie ce spuneai doar ieri: "DRAKo Da foarte tare , tu ai vazut cate curbe a putut sa ia McLarenul? La Silverstone, acasa, asta meritati din plin!" Eu zic ca pentru noi a fost bine, chiar foarte bine!

  • DRAKo, duminică, 11.07.2010 22:34
    ctlnmihai

    Ieri se dadeau foarte rotunzi. Eu am tacut si am asteptat cursa aveam sperante ca va fi bine! Cand te gandesti ce declaratii faceau fanii ferari cand ocupasera doar locul 3 si 7 in calificari. Iata ca locurile 4 si 14 din calificari au evoluat azi mult peste ei! McLaren are niste piloti extraordinari, foarte buna alegere aducerea lui Button!

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 22:40
    DRAKo

    Stiu.. deja se gandeau la o dubla ..

  • sorin666, duminică, 11.07.2010 22:51
    NeoGalaxy

    Lasai frate, 7 ani au stat cu capul la cutie, hai sa -i lasam sa se bucure si ei, merita ! ))))

  • ctlnmihai, duminică, 11.07.2010 23:12
    sorin666

    Dap ne bucuram si inca cum..azi cand vedeam monoposturile Ferrari cum ieseau de pe circuit...parca imi inchipuiam ca ma uit la cascadorii rasului...

  • F1, duminică, 11.07.2010 23:46
    @rayn380

    1. citeste mai atent ce am vrut sa spun in acel comentariu! 2. in privinta celor 2km, tu n poti sa faci un rezumat ca sa redai printr-o fraza scurta, asta se vd prin fiecare comentariu al tau. Invata: ,,Scurt, clar, cuprinzator si la tema,, ! 3.in privinta comentariilor, eu le citesc p toate(asa k n sta k gindul k le citesc doar p ale tale), iar dak T n le citesti p ale altora, atunci n inteleg d c mai postezi p aici? 4.Sint fan Schum, cit d/e Ferr imi place ekipa dar n pilotii si Domen. 5.Ascuns n stau ,n-am nici-un nume p aici, cauza nu-mi place s scriu caci comentarii sint multe si diferite si nu are rost... 6. d rau n-am vrut s spun nimic insa am vrut sa accentuiez k valoarea si succesul pilotilor variaza in dependenta d multe, asa k n face sa arati k degetul spre Ferr k ii vine rindul si lui Ham, cum am spus m sus k la fiecare vin vremuri diferite... 7.Asta n e tot dar nu am kef d vbaraie, t las k totul...

  • Alexandra1710, luni, 12.07.2010 00:15
    ..

    @F1 ar fi bine totusi sa scrii in limba romana nu in limba yahoo messenger ;)

  • hasu, luni, 12.07.2010 00:31
    ferrari

    1. Nu l-am vazut pe Mirciulica.2.Vineri a-ti sarit toti pe mine cind va spuneam ca ferrari este VARZA.3.Din lipsa de stapini Alonso a facut multe greseli, de unde apare ideea ca fara Briatore nu face mare brinza.4.Este nevoie urgenta de Briatore sa puna echipa pe picioare cu scamatoriile lui.5.Scoateti capul din nisip,ca s-a pierdut doar un campionat.6.Incepeti sa lucrati la masina pentru anul 2012 sau 2013 ca poate asa veti avea succesuri. Numai de bine va urez in acest an si nu fiti tristi ca poate anul viitor va fi mai rau.Ptr.cel care imi recomanda mie mereu LECITINA tin sa spun ca renunt public in favoarea lui si i-o recomand cu caldura.Platesc tot tratamentul eu.

  • me_najanaja, luni, 12.07.2010 00:36

    macar ziua s-a terminat bine pt spania,noua campioana mondiala :) poate invata si don alfonso el matador ceva din asta,o seara buna sa aveti :)

  • dmd, luni, 12.07.2010 00:44
    greu pt Ferrari

    Tot mai mult greseste Ferrari ca echipa. Bravo RBR, Bravo Mclaren. In schimb observ ca sunt tot felul de personaje pe acest site care nu urmaresc F1 decat pt a aduce jigniri lui Alonso. Ma intreb oare cu ce va ocupati voi zi de zi ce job aveti.ce valoare aveti pe pita "muncii"(adica cat castigati lunar si cat de respectati sunteti). Oare daca scriu ctlnmihai pe google cate rezultate imi afisaza..vre 2 mil cred...

  • NeoGalaxy, luni, 12.07.2010 01:58
    Eternal Ferrari Fan

    @dmd: Sa-ti spun un secret: in maxim 2 ore, ma rog daca esti atent la ce IP foloseste Automarket, nu conteaza ca sunt mai multe ca se rezolva si asta, poti sa vezi din ce zone se logheaza cam toti cei care se logheaza pe aici. Si daca te chinui o zi sa spunem, imparti acele IP-uri pe orase :) Si asa mai departe... pana ajungi chiar la strada, mai ales ca unele IP-uri fixe sunt pastrate in bazele de date ale ISP-urilor :) Singura problema este doar daca cineva foloseste un VPN dar si asta se rezolva :)

  • cristian123, luni, 12.07.2010 02:24
    parere

    Acum as putea sa fiu si eu malitios si sa spun - asa, intr-un fel de ironie ieftina cum mai folosesc unii p-aici - ca Alonso ar trebui sa se planga ca si dupa cursa de la Valencia de faptul ca directorul de cursa l-a favorizat pe Hamilton si a dat startul mai repede decat trebuia...Si acum revenind la unele subiecte ce s-au dezvoltat zilele astea, se pare ca: 1. Diesel08: drako chiar s-a rugat si a venit safety-carul P.S. Aveam unele pretentii de la tine, in ultimul timp ai inceput sa umbli pe aceeasi strada cu Neo...Pacat. 2. Fanii McLaren ar trebui sa renunte la acest razboi surd cu niste oameni care nu vor sau chiar nu pot sa vada realitatea. Si noi mai intrecem limitele si suntem subiectivi in unele situatii. 3. Draga user dmd, esti cam in urma cu studiul arhivei. Eu zic sa cauti un pic in trecut, nu foarte mult, si sa vezi acolo oameni care urmaresc F1 doar ca sa-l jigneasca pe Hamilton. 4. Mai Neo, nici nu stiu sa-ti mai zic, sa nu-ti mai zic. Hai totusi sa-ti spun, ca sa nu te las sa mori de curiozitate. Las-o p-asta cu lupu' moralist si cu fair-playul, ca nu e de tine. Ce naiba, ieri stergeai pe jos cu McLaren si cu fanii si azi vrei tratament preferential? Eu zic ca ai primit tot "fair-play". 5. Va fi dedicatie in alta zi daca AM imi sterge comentariul. Noapte Buna!

  • ctlnmihai, luni, 12.07.2010 06:16
    dmd

    muncesc cu ziua pe unde gasesc daca tot te intereseaza cum imi castig eu ,,pita muncii''.. vrei un cv complet??? si nu incerca cu google ca trebuie sa recunosc ca n-am ajuns asa faimos..

  • 321xiorel123, luni, 12.07.2010 08:07
    @DRAKo

    Fraza aia era a ta legata de calificari;)O intrebare: duminica au fost calificari? :)) "JENANT, COPILARESC, MIZERABIL, GUNOI! Ce caracter infect are!"-Ia fiecare caracter si argumenteaza-l! Dar dupa cum s-a vazut mai sus nu te duce capul :))

  • DRAKo, luni, 12.07.2010 08:47
    321xiorel123

    Te-ai trezit? Nu au trecut nici 24 ore de la cursa si iar ma contrazici? Citez din ceea ce spuneai tu dupa calificari :"e mult mai bine acel loc 14: mai economisiti carburant ;)" Ce scrie intre ghilimele sunt spusele tale in care te refereai la CURSA. Jenant e sinonim cu penibil - situatia in care s-a bagat alonso cum era? Copilaresc - oare nu seamana alonso cu un copil plangacios si paracios care merge acasa la mamica sa-si parasca partenerii de joaca? Mizerabil - oare nu e asa? Cum poti cataloga pe cineva care comite o neregula pentru a castiga ceva iar apoi minte pentru a se apara? Gunoi si infect acelasi lucru ca mai sus, sunt sinonime dar situatia impunea folosirea mai multor termeni cu acelasi sens. Am creat o hiperbola!

  • DRAKo, luni, 12.07.2010 08:59
    dmd

    Ma intreb oare cu ce va ocupati voi zi de zi ce job aveti.ce valoare aveti pe pita "muncii"(adica cat castigati lunar si cat de respectati sunteti). Oare daca scriu ctlnmihai pe google cate rezultate imi afisaza..vre 2 mil cred.. DMD- eu sunt pensionar, am o pensie de CAP de 120lei care nu-mi ajunge nici pentru mancare. Ma gandeam cum sa fac si am ales sa-mi iau un PC (pentium 1) si m-am conectat la net. Acum nu mie mai foame pentru ca ma satur scriind si citind comentariile de pe aici.

  • dmd, luni, 12.07.2010 09:15
    @DRAKo

    Pensie de CAP nu ai ca esti pre tinerel in schimb gandire de limbaj de lucrator de CAP da. Si stau sa ma gandesc de unde provii de fel ca in Transilvania nu au fost prea multe CAP-uri si nici nu stii ce au fost alea doar ai preluat si tu termenul asa din zbor ca nu prea ai ce replica sa dai.

  • daniel.popescu, luni, 12.07.2010 09:22
    @adrian

    Observatia este corecta, in momentele respective au fost numeroase evenimente pe pista si de aici si mica confuzie in privinta situatiei lui Button.

  • rpo07, luni, 12.07.2010 10:26
    @ctlnmihai

    tocmai tu spui ca e "doar un sport"??? Ai vreo 12 ore de postat mesaje non-stop... cat de Alonso, poti sa stai linistit si sa ma simpatizezi in continuare, tot fan 100% Alonso raman ;)

  • ctlnmihai, luni, 12.07.2010 11:08
    .

    Sunt intreyinut de parintii mei care sunt patroni

  • 321xiorel123, luni, 12.07.2010 11:26
    DRAKo

    Pensionar? Ai nume de...Si gandesti ca... ;) "Jenant e sinonim cu penibil - situatia in care s-a bagat alonso cum era?-situatia a fost cum considera sufletul din tine:jenant; "Copilaresc - oare nu seamana alonso cu un copil plangacios si paracios care merge acasa la mamica sa-si parasca partenerii de joaca?-il urmaresti si prin cheia usii de la WC? :))Sfatul meu e sa pui un copil la volanul acelui monopost si apoi ai sa vezi cum e un copil in F1 ;) ; "Mizerabil - oare nu e asa? Cum poti cataloga pe cineva care comite o neregula pentru a castiga ceva iar apoi minte pentru a se apara?-neregula?Intre pista si decorul pistei unde se mai putea duce, in aer? :)) ....Moshule...Bitte nehmen sie Platz neben deine GosMutter!

  • 321xiorel123, luni, 12.07.2010 11:28
    Corectare

    "GrosMutter"

  • baronu_albastru, luni, 12.07.2010 11:40
    Alonso

    Unii pe acest site au dezvoltat un sindrom anti Alonso. Nu poti citi un comentariu referitor la cursa ci numai injurii, jigniri, aduse unnui pilot sau altuia. @admin Poate ar trebui sa limitati in vreun fel numarul de comentarii. Sunt personaje care folosesc site-ul dumneavoastra pentru refularea inhibitiilor proprii neexprimate in viata de zi cu zi. Maine poimaine vor incepe sa-si povesteasca programul zilnic.

  • 321xiorel123, luni, 12.07.2010 11:48
    @DRAKo

    De ce excluz si restul frazei: ""Eu zic ca in calificari vom sta mai bine ca acum..." ? Batranetea iti creaza probleme cu tensiunea? :)) Un lucru mai spun si inchei discutia: esti foarte ingenios si pentru asta te felicit, demonstrandu-mi ca am fost un mare prost ca am intrat in discutia mult timp cu un alt...Ma bucur ca mi-ai aratat acest defect si voi lua masuri sa-mi indrept greseala ;) Iti transmit felicitari si multumiri! Auf Wiedersehen!

  • Schubler, luni, 12.07.2010 12:02
    baronu_albastru

    Nu-ti place, nu citi! E dreptul meu sa-mi exprim parerea despre un pilot care dupa parerea mea este un dezastru pe patru roti si sper din tot sufletul sa ajunga si mai rau si sa paraseasca Formula 1, pentru totdeauna. Personal nu-l vreau sa-l mai vad intr-o masina de Formula 1, si automat am tot dreptul sa-mi sustin convingerea, indiferent daca-ti convine tie sau nu, pentru ca oricum actionez indiferent de cate afirmatii uscate torni tu aici pentru Admin. Vreau ca timpul petrecut in fata televizorului sa-mi creeze relaxare intr-o mai mare masura decat acum cand vad printre monoposturi un infumurat ce-si mai spune inca pilot de Formula 1.Automarket e un site dedicat Formulei 1 nu lui Alonso, asa ca baiatule: 1. Asteapta la pareri atat pro cat si contra favoritului tau, si da dovada de bun simt si respecta dreptul fiecaruia de a exprima o parere. 2. Vrei sa citesti numai pro Alonso viziteaza te rog: www.fernandoalonso.com. Admin Automarket nu a dedicat site-ul acesta lui Alonsito ci industriei Auto in general si Formulei 1, in cazul rubricii de fata. Deasemenea, nu va inteleg cum puteti sa mai aveti cuvinte de lauda pentru Alonso dupa ce a trantit-o fanilor lui, inclusiv tie, ca nu da doi bani pe ei sau pe parerea lor, in conditiile in care Formula 1si Sponsorii, ii da sa pape atat lui cat si echipei Ferrari datorita audientelor pentru care fiecare fan cu sau fara bere in fata este responsabil cand da TV-ul pe canalul unde se difuzeaza Formula 1: de acolo vin banii si de aici pornesc sursele de faceri in jurul Formulei 1. Daca nu se uita nimeni, Bernie traia din pensie acum. Citez Alonsito: "There will be a lot of opinions from people watching on TV while having a beer, saying we should have let Kubica by ... " Multumesc pentru atentie! Sper sa dai dovada de respect pentru toti userii Fan Ferrari sau Mclaren, Hispania sau etc si sa termini cu copilariile legate de interzicerea comentariilor anti Alonso si permiterea comentariilor anti X, Y, Z.

  • rpo07, luni, 12.07.2010 12:23
    @schubler

    tu esti constient ca te contrazici singur, nu? In loc sa te bucuri ca a fost o cursa animata din toate punctele de vedere, scrii kilometri de nimic... de fapt nici nu stiu de ce scriu eu acum...

  • Schubler, luni, 12.07.2010 12:43
    @rpo07

    Nu era pentru tine, ci pentru altcineva. Daca esti in cautare de atentie, 2 comentarii pentru tine sunt mai mult decat suficiente. Vrei si mai multa atentie? Cauta in alta parte! Nu-i vina mea ca traiesti intr-o contradictie totala si nu intelegi. Nu sunt eu responsabil pentru problemele tale, asa ca te rog sa ti le rezolvi singur.

  • dmd, luni, 12.07.2010 17:45
    @Schubler

    Sublerul asta a ruginit si intepenit. Din aceasta cauza debiteaza numai idiotenii! Nu-si mai poate masura vorbele.

  • Schubler, marţi, 13.07.2010 10:50
    @dmd

    Schimbati medicamentatia. Numai e eficienta!

  • Schubler, marţi, 13.07.2010 10:51
    @rpo07

    pentru amandoi era