Walter de Silva şi Luc Donckerwolke, doi designeri de top ai concernului Volkswagen, sugerează un roadster în gama Seat
Mărcii Seat i s-ar potrivi un roadster, declară Luc Donckerwolke într-un interviu acordat englezilor de la Top Gear. De aceeaşi opinie este şi Walter de Silva, designer şef al concernului Volkswagen.
Luc Donckerwolke, fostul designer şef al mărcii Lamborghini şi actualul designer şef al Bentley, consideră că un roadster ar fi modelul perfect pentru imaginea Seat. Într-un interviu acordat britanicilor de la Top Gear, Donckerwolke, omul care a desenat a patra generaţie a lui Ibiza, declară că un model decapotabil ar fi ideal pentru necesităţile mărcii din Martorell, care a avut mai multe concepte care urmăreau această idee, dar niciunul nu s-a materializat din motive legate de potenţialul de vânzări al respectivei versiuni de caroserie. În calitate de fost designer şef al Seat, Donckerwolke a subliniat faptul că fiecare şef de design al mărcii iberice a desenat, la un moment dat, un concept al unui model decapotabil Seat, lucru care nu face decât să sublinieze necesitatea unui asemenea model în gamă.
Seat Ibiza Cupster concept, surpriza spaniolilor pentru Worthersee
Walter de Silva, designerul şef al concernului Volkswagen, împărtăşeşte opinia lui Donckerwolke, având în spate un concept roadster numit Tango, prezentat în 2001. De Silva declară că un Spider de la Seat este o idee deschisă în discuţiile pe care le poartă conducerea mărcii, deoarece segmentul nu este suficient de mare încât să nu existe posibilităţi de creştere, cu toate că există anumite dificultăţi în ceea ce priveşte atingerea unor ţinte de costuri care să nu ducă modelul în zona premium în ceea ce priveşte preţul de achiziţie.
Viitorul Seat Ibiza, anunţat de o schiţă oficială
Până la dezvoltarea unui model decapotabil, spaniolii de la Seat se bucură de succesul înregistrat de modelul Leon, care a început să-şi revină în materie de vânzări. În curând, a cincea generaţie a lui Ibizia va fi lansată pe piaţă, aceasta urmând să beneficieze de platforma MQB. După aceea, Seat va lansa primul său SUV, lucru care ar trebui să crească vânzările la nivelul aşteptat de conducerea concernului Volkswagen. Odată realizate aceste ţinte, Seat ar putea să aibă suficient spaţiu de manevră din punct de vedere financiar încât să susţină dezvoltarea şi lansarea unui roadster, dar această categorie de model rămâne în viaţă doar în mintea designerilor în momentul de faţă.
Via TopGear
ar fi prea urata in realitate, bine ca-i doar un proiect. Zici ca plafonul a fost retezat de o toporisca uriasa :)))