VW Tiguan putin mai sportiv: R-Line

Publicat luni, 03.12.2007 12:14 de Mircea Meșter

Volkswagen a publicat primele fotografii ale versiunii R-Line pentru Tiguan. Liniile sunt ceva mai sportive.

Volkswagen a publicat astazi primele imagini oficiale cu versiunea R-Line a nou-lansatului Tiguan. Exemplarul din imaginile alaturate este numit de germani un "studiu de design", insa ne asteptam ca versiunea finala a kitului estetic R-Line sa fie identica cu cea din fotografiile oficiale.

Pachetul R-Line pentru Tiguan a fost creat de VW Individual, "departamentul special" al celor de la Volkswagen, fiind vorba de aceiasi designeri care au lucrat la estetica lui Golf R32 si a gamei BlueMotion. In cazul lui Tiguan, adaugirile sunt reprezentate de jantele de 19 inch, de spoilerele noi, de bosajele aripilor si de grila revizuita.

Interiorul nu a fost nici el trecut cu vederea, VW Individual introducand in habitaclu scaune sportive cu sprijin lateral suficient pentru ce are Tiguan sub capota, mai ales avand in vedere faptul ca propulsoarele sunt ideintice cu cele ale versiunii de baza.

  • Alex, luni, 03.12.2007 13:09
    Nimic

    Nimic , ca de obicei.O furaciune dupa japonezi......

  • Mano, luni, 03.12.2007 13:18
    @alex

    damm..arata bine :). si interiorul ala..cred ca m-ash simti in al 9-lea cer in ea :x ;) --japonezi auzi la el [pozte sunt coreeni si nu ai sesizat]..hotzii astia de la vw ai drq :))--

  • vlad, luni, 03.12.2007 13:33
    pt jim

    si care nu ar fii masinile de bulangii in conceptia ta??? Logan, Fiat albea..... huh ?

  • radu, luni, 03.12.2007 13:52
    ...

    ce porcarie...

  • Victor, luni, 03.12.2007 14:44

    Cam seamana cu mai multe masini. Inca un diesel consumator de ulei cu cu design "imprumutat" scos pe piata de VW....asteptam sa le vedem trase pe dreapta cu avariile puse si completand baietii uleiul.:)))

  • Eugen, luni, 03.12.2007 14:48
    Ce aveti fratilor cu masinile germane?

    Mie imi place foarte mult. Romanii care cumpara si iubesc masinile germane, nu cred ca sunt asa de prosti cum sugerati voi, in comentariile voastre rautacioase.

  • Victor, luni, 03.12.2007 14:52

    Lipsa de originalitate. Oricine daca se uita atent la VW in general o sa vada ca toate modelele lor sunt cam la fel. Daca ai o Jetta si ai spart un far...cumperi unu de Golf, nici o problema si tot asa.:)))Slab...mai su si preturi ridicate fata de restul pietii...

  • ufx, luni, 03.12.2007 16:05
    150 CP ?!?!?!?!?

    150 CP e max ? in caz k nu e greseala de tipar nu se poate numi masina de teren, k in rest arata ok

  • dan, luni, 03.12.2007 18:29
    vw tiguan

    modelul tiguan r-line poate fi considerat cel mai sportiv model vw!!!

  • maiak, luni, 03.12.2007 18:47
    hmmm !!!

    150 Cp la caroseria si pretentia de sportiv/tot teren este cam cum ar fi 65 cp la un Clio de 1,5 dci. Si cind te gindesti ca asta este cel mai puternic motor al lui Tiguan aproape ma umfla risul!!

  • Bla..., luni, 03.12.2007 20:11
    inginerilor....

    pick-upurile mitsubishi sau toyota cum au mah motoare de 115 cai si urca pe dealuri cu 2 tone in bena? vorbiti sa va aflati in treaba.... La greutatea lui e de ajuns , + ca off-road conteaza cuplul mai mult

  • Tzantzaru, luni, 03.12.2007 20:16
    Golfute Jetta

    Pai jetta e un golf, cu 4 usi si portbagaj fata de 5 usi si haion. Sigur ca mere faru bre! Hai pa!

  • Un inginer, marţi, 04.12.2007 17:53
    Bla - bla, nu bla!

    Domnule Bla, un tractor Universal 445 are 65 cp si urca dealuri cu remorca de 5 tone, o dacie model '75 are 54 cp DIN sau 60 cp SAE, daca te pricepi alege alternativa, si alearga cu 130 km/h. Este inutil sa-ti explic cum vine treaba cu curba de putere, raport kg/cp si alte chestii cu daN/m sau cuplul maxim in raport de turatie. Fara sa-ti mai spun ca vestitele ARO nu aveau nici pe departe 115 cp si puteau sa urce dealuri cu 2 t in bena. Si inca ceva... nu am vorbit sa ma aflu in treaba, eu chiar stiu ce inseamna, aproape, 150 de cp la o masina, mai mult ca sigur tu nu ai de unde sa stii. S'auzim de bine !