VW, sponsor in fotbalul din SUA
Volkswagen va varsa 14 milioane de dolari in contul echipe DC United pentru ca logoul germanilor sa apara pe tricouri.
Volkswagen vrea sa profite la maximum de popularitatea in crestere pe care fotbalul o are in Statele Unite si anunta o colaborare importanta cu una dintre formatiile din Major Soccer League, DC United. Fotbalistii echipei din capitala Statelor Unite vor purta pe tricouri, timp de cinci ani de acum incolo, logo-ul Volkswagen, biroul american al companiei germane varsand in conturile echipei de peste Ocean 14 milioane de dolari pentru aceasta perioada.
"Volkswagen isi muta sediul din Statele Unite la Washington si cautam in continuare oportunitati de a spriji comunitatea locala", sustine Stefan Jacoby, presedintele VW SUA.
Alegerea DC United este insa un mister pentru multi in conditiile in care echipa din Washington se afla pe ultima pozitie in conferinta de est a ligii nord-americane de fotbal. "La cum se chinuie United, Yugo ar fi fost un sponsor ceva mai potrivit", au glumit jurnalistii americani pe aceasta tema.
via | Automotive News
Acest mod de sposorizare a unei echipe sportive este si un mod gratuit de publicitate in acelasi timp cu reducerea impozitului la stat deoarece suma este decontata 100% din profitul impozabil. In acest mod Honda are un stadion cu numele Honda si sposorizeaza si o intrunire mto anuala la centrul de cercetare Honda din Torrance, CA. Este un mod prin care industria se poate alinia cu necesitatile societati in care isi duce activitatea.