Volvo XC40 a primit deja 20.000 de comenzi: SUV-ul are priză la europeni înainte de lansarea în China

Publicat vineri, 26.01.2018 16:40 de Daniel Popescu

Peste 20.000 de clienți au comandat deja noul Volo XC40, iar constructorul suedez anticipează că noul său SUV va avea o creștere semnificativă a vânzărilor după lansarea pe piața din China.

Volvo XC40 a devenit în luna septembrie a anului trecut cel mai mic SUV al constructorului suedez, care s-a alăturat astfel gamei formată până atunci doar din XC60 și XC90. Producția modelului a început în noiembrie la uzina pe care Volvo o deține în Belgia, iar constructorul a anunțat acum că noul său model se bucură de o popularitate ridicată.

În ciuda timpului scurt scurs de la lansare, noul XC40 a primit deja peste 20.000 de comenzi la nivel global, în condițiile în care livrările au început abia în această lună. Pentru moment, XC40 poate fi comandat doar din Europa și Statele Unite, iar Volvo anticipează că numărul comenzilor va crește exponențial după ce noul SUV va fi lansat oficial și pe piața din China cu ocazia Salonului Auto de la Beijing dinluna aprilie.

XC40 este al treilea SUV din familia modernă Volvo, după lansările lui XC90 (2015) și XC60 (2017) și este primul model al constructorului construit pe platforma compactă CMA. Acesta se bazează pe două motoare de 2.0 litri cu patru cilindri, D4 (190 CP diesel) si T5 (254 CP benzină). Ulterior, Volvo va adăuga o familie complet nouă de motoare cu trei cilindri de 1.5 litri, o versiune hibridă și varianta full-electrică.

Pe piața din România, cel mai mic SUV suedez costă aproape 41.000 de euro în versiunea de bază.

Via Volvo

  • Arogantul, sâmbătă, 27.01.2018 15:46

    greieri

  • zic si eu, luni, 29.01.2018 12:37

    Nu mi se pare o cifra cu care sa te lauzi prea mult, avand in vedere ca se refera la SUA& Europe. Daca se pastreaza ritmul, asta inseamna ca vor vinde cca.80-90,000 pe an in aceste 2 piete. GLAul de la MBZ a vandut anul trecut aproape dublu pe cele 2 piete. Iar daca luam un model non-premium(plecand de la realitatea ca modelele Volvo entry level sunt la fel de "premium" ca Nissan,Vw,Honda, Mazda), diferentele sunt si mai mari.