Volvo: Un XC90, îmbunătățit substanțial, va debuta în 4 septembrie cu motor hibrid
Constructorul suedez de automobile a publicat o imagine teaser cu ceea ce pare a fi viitorul XC90 facelift. Debutul este programat pentru data de 4 septembrie.
Potrivit unei imagini publicate pe internet, Volvo pregătește o prezentare specială pentru data de 4 septembrie. Descrierea sugerează că ar fi vorba despre o versiune "îmbunătățită substanțial" a SUV-ului XC90.
Aceasta va fi echipată cu un sistem de propulsie hibrid. Astfel, noul XC90 facelift va fi comercializat alături de versiunea electrică EX90.
Reprezentanții companiei nu au oferit mai multe detalii, așadar vom fi nevoiți să așteptăm până în data de 4 septembrie pentru a vedea despre ce este vorba.
A doua generație Volvo XC90 a debutat în 2014, iar în urmă cu cinci ani a primit un facelift.
Acest facelift, programat pentru începutul lunii septembrie, ar urma să aducă un design exterior revizuit și un interior nou, cu foarte multe elemente preluate de la versiunea electrică EX90.
via Volvo
-
@Matei, miercuri, 21.08.2024 17:35
Boala datului cu parerea fara argumente nu se vindeca nici dupa mutarea in UK
-
Tavi, miercuri, 21.08.2024 17:36
Lasand la o parte faptul ca nu o numesc oficial model nou, cam de asta avea nevoie XC90-ul sa mai continuie cariera, nu cred ca e cineva care din punct de vedere a platformei se poate plange de el. Altceva ma surprinde, ei strigau tare ca devin full electrici si un nou facelift pentru XC90(si banuiesc ca vor urma acelasi tratament si alte modele din actuala gama) nu era anuntat. Pare o recunoastere (foarte) tacuta a faptului ca s-au grabit cu strategia. Intentia nu a fost rea dar nerealista pentru tehnologia de la vremea respectiva si chiar si actuala.
-
dan_grc, miercuri, 21.08.2024 20:46
După ce varianta electrică a fost amânată un an din cauza problemelor de soft, acum EX90 este oferit la un preț de pornire mai mare decât era promis, de aceea vechiul model XC90 cu mici modificări în variantă hibridă reprezinta o soluție mult mai logică. De când vrea Volvo sa fie full electric, înainte de 2030 ? Sigur, are totuși o șansă, poate vedea ce va face Jaguar chiar din 2025, doar cu electric.
-
@dan_grc, miercuri, 21.08.2024 21:49
Volvo e mic copil la electrificare pe langa BMW. BMW chiar a venit cu propunerea in Germania sa se faca o banda speciala pentru electrice ca sa vanda ei si mai multe :)) Eu mi-as dori sa mai tina Volvo o perioada lunga hibridele. Am un XC90 PHEV din 2016 si nu am motive sa ma plang de el deloc. Unii au schimbat jumatate din BMW X5 intre timp si au stat prin service luni bune. Daca vine cu ceva deosebit Volvo XC90, ar fi foarte interesanta optiunea sa il schimb. Full electric nu merita deocamdata ca nu exista infrastructura si nici civilizatie ca sa poti folosi o electrica. Inca mai sunt cocalari cu BMW-urile diesel care ocupa locul de parcare pentru electrice.
-
@dan_grc, miercuri, 21.08.2024 21:59
Tesla e full electrica si a reusit sa vanda mai bine ca orice alta marca anul trecut. Deci nu mi-as face probleme prea mari. Depinde de fiecare marca cum isi face reclama si cat de bine reuseste sa convinga clientii.
-
@@, joi, 22.08.2024 10:24
nu stiu de unde ai scos-o pe asta cu BMW, ca ar fi venit cu propunerea sa se faca o banda speciala ptr electrice. poate a fost o gluma. ce s-a testat in Germania a fost o banda speciala ptr camioanele electrice, care incarca masina in mers, care din pacate nu prea a avut prea mare succes.
-
@@@, joi, 22.08.2024 11:12
O gluma zisa de un mai mare al BMW: https://uk.motor1.com/news/730492/bmw-proposes-electric-car-motorway-lanes/ "In an interview with Munchner Merkur, Milan Nedeljkovic, BMW board member responsible for production, proposed the creation of dedicated electric vehicle lanes on motorways and free parking spaces for battery-powered models." https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0441021EN/bmw-group-continues-on-bev-growth-path:-milestone-of-one-million-fully-electric-vehicles-reached?language=en BMW a depasit deja borna de 1 milion masini electrice si continua cu cresterea numarului.
-
@dan_grc, joi, 22.08.2024 11:21
Toate marcile au probleme cu software in zilele noastre. BMW chiar au trimis masini catre dealeri sa fie livrate, dar blocate din cauza softurilor neterminate: "My new i4 has been delivered to the dealership in the UK. The dealership have informed me that BMW have put a stop on the i4 being supplied to the customer. The dealership couldn’t tell me what the holdup was for only that BMW had made the decision." Comentarii multe legate de probleme la BMW-uri. Le dau la clienti si apoi plang aia prin service. https://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1937174 "Hi everybody! Wondered if anyone has had issues with their iX 50 M Sport? I got mine at the end of march and since then i've had the following: Car wouldn't detect the keys to start(had to manually put key to steering wheel) so had to be taken in Collected the car and my GPS was telling me I was in the completely wrong location. Had to go back in. My Carplay will sometimes freeze when I get in the car so then I have to disconnect bluetooth. Then when I try to connect again it just says "bluetooth/wifi error" even though my phone+my bmw app says the car is connected and then no carplay works, and the radio doesn't work either! Latest one is got in my car last week and got a drivetrain warning message! Sales rep said they're aware of the GPS issue but not the others. Currently deciding whether to stick with the car or they've offered to refund me and have an X5M competition I can take Tuesday!" Prefer sa amane ei lansarea la ex90 decat sa le livreze si apoi sa faca recall pe spatele clientilor. Ce va avea EX90 pe el ca tehnologie, BMW inca nu stie. Cand lansau XC90 in 2015 PHEV cu 2.0 litri si 407 CP, BMW nici dupa 5 ani nu reusea. Deci germanii inca se iau dupa altii si mai fura si ei ceva tehnologie. EX90 vine cu LiDAR si o multime de senzori care trebuie calibrati si sa fie functionali. Dupa vreo 5 ani vor apare si la BMW :))
-
@@@@, joi, 22.08.2024 12:25
Corect!asa este: ""Etwa der privilegierte Zugang zu Innenstädten, kostenlose Parkmöglichkeiten oder eine eigene Spur auf der Autobahn", sagte er dem Münchner Merkur" nu stiu insa cum ar ajuta asa ceva. faptul ca electricele sunt rapide e o realitate, dar nu am vazut pe nimeni cu o electrica sa alerge cu 180-200 pe distante lungi. depasirile se fac scurt dupa care vezi cum reduc viteza la 110-120 ca sa reduca consumul.
-
Andrei, joi, 22.08.2024 16:10
De acum câțiva ani când s-a scumpit carburantului am observat ca multi merg cu 100km/h pe autostradă când e liber. Și nu cred ca vor sa salveze planeta.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Adică e aceeași masina de acum 10 ani, dar cu design revizuit. Noua realitate în lumea ICE: aceeași Mărie cu altă pălărie.