Volvo renunță la serviciul pe bază de abonament Care by Volvo
Volvo a anunțat oficial că renunță la toate serviciile pe bază de abonament. Acest serviciu, numit Care by Volvo, urmează să fie transferat către proprietari noi în mai multe țări europene, în timp ce acesta va fi desființat în alte țări.
Luna septembrie a început cu schimbări majore pentru constructorul suedez. Mai întâi, Volvo a anunțat oficial că nu mai țintește să devină o marcă pur electrică din 2030, din cauza tranziției lente către mașinile electrice. Acum, același constructor scandinav a anunțat că renunță la serviciul său pe bază de abonament Care by Volvo.
Acest serviciu a fost lansat în 2017 și a fost ideea lui Hakan Samuelsson, fostul CEO Volvo. Prin acest serviciu, Volvo și-a dorit ca clienții săi să semneze un contract pe o durată de doi ani pentru o sumă de 699 de euro pe lună. În schimbul acestei sume, clienții beneficiau de service, asigurare, schimbare de anvelope și de servicii de tip „concierge”, care includeau alimentarea, curățarea și livrarea unor pachete pentru mașină.
Principala diferență dintre acest serviciu pe bază de abonament și cel de leasing este reprezentat de faptul că nu există posibilitatea de a plăti în avans sau o sumă mai mare în afara celei stabilite la finalul contractului.
Acum, după 7 ani de activitate, Volvo va desființa acest program în mai multe țări europene. Astfel, serviciul Care by Volvo va fi vândut unor proprietari noi în Germania, Țările de Jos, Suedia și Norvegia. Între timp, în Marea Britanie și în Statele Unite, acest serviciu va fi desființat.
„Decizia de a trece de la leasing-ul intern la o configurație bazată pe parteneri este de a ne asigura că furnizăm produse care se potrivesc nevoilor clienților, asigurându-ne în același timp că alocăm resurse pentru continuarea digitalizării a întregii noastre afaceri”, se arată un comunicat oficial.
De ce nu renunta si la masini!