Volvo menține ritmul de creștere a vânzărilor în 2019: peste 93.000 de unități în primele 2 luni: XC60, liderul vânzărilor
Volvo a vândut peste 93.000 de mașini în primele două luni ale anului, creșterea fiind de 11.3% față de aceeași perioadă din 2018. XC60 este cel mai bine vândut model în acest început de an, fiind urmat de XC40 și XC90.
Vânzările Volvo continuă să fie puternic susținute de gama de SUV-uri, care asigură ritmul de creștere.
În primele două luni din 2019, Volvo a vândut 93.863 de mașini, cu 11.3% mai mult în comparație cu perioada identică din 2018.
Mai mult de jumătate din vânzări au fost înregistrate în Europa (49.195), acolo unde creșterea a fost de 12.9%.
Constructorul suedez a avut creșteri de vânzări și în SUA (5.4%), respectiv China (2.2%). La nivelul lunii februarie, Volvo a comercializat un total de 43.184 de unități.
Per total, în februarie, cel mai bine vândut model Volvo a fost XC60 (12.630), pe locurile următoare fiind XC40 (8.176) și XC90 (5.752).
Via Volvo