Volvo isi reduce cu 30% reteaua de dealeri din SUA
Volvo isi va reduce cu 30 de procente reteaua de dealeri din SUA, pe fondul vanzarilor foarte slabe.
Criza economica din Statele Unite in general si criza pietei auto in particular loveste din plin producatorii auto aflati in impas. Este si cazul Volvo, care sunt nevoiti sa-si reduca consistent operatiunile pe piata nord-americana.
Producatorul suedez a anuntat ca incepand de anul viitor isi va reduce cu 30% reteaua de dealeri din SUA. Vanzarile reduse inseamna propfit redus pentru dealerii de automobile, motiv pentru care profitabilitatea acestora este in serioasa scadere.
In acest context, suedezii de la Volvo vor inchide o treime dintre dealeri, in vederea eficientizarii intregii retele si cresterii profitabilitatii celor mentinute in circuitul economic. Operatiunile Volvo in SUA insumeaza 23% din cifra de afaceri a companiei.
In primul semestru al anului, Volvo a vandut cu 14% mai putin decat in 2007, iar trendul descendent va continua cu rezultate si mai slabe pentru a doua parte a anului. Spre exemplu, in luna iunie Volvo a vandut in SUA un numar de 7.000 de unitati, cu 27% mai putin decat in perioada similara a anului precedent.
Via | Automotive News