Volvo, despre vânzările de hibrizi plug-in: “Cererea este foarte mare în continuare. Clienții caută performanța, în dauna economiei de carburant”
Volvo înregistrează o cerere ridicată din partea clienților pentru modelele sale plug-in hybrid și susține că nu a fost afectat de introducerea WLTP. Șeful constructorului spune că, pentru majoritatea clienților, performanța motorului este mai importantă decât reducerea emisiilor și economia de carburant.
Volvo a vândut peste 600.000 de mașini în 2018, bornă ce a fost depășită pentru prima dată de la înființarea companiei în 1927. A fost al cincilea an consecutiv cu vânzări record pentru suedezi, performanță sprijinită consistent de modelele XC60 și XC90.
Suedezii spun că 10-15% din vânzări sunt reprezentate de hibrizii plug-in, care se bucură de o cerere ridicată din partea clienților.
“Nu am fost afectați de introducerea WLTP. Cererea este în continuare foarte mare pentru hibrizi plug-in. Clienții aleg performanța, în dauna reducerii emisiilor și a economiei de carburant,” a explicat Hakan Samuelsson, șeful Volvo.
Anul trecut, Volvo a vândut 26.800 de hibrizi plug-in în Europa, în comparație cu cele 16.000 de unități din 2017.
Volvo mizează pe avansul modelelor cu propulsie hibridă și speră ca acestea să ajungă la 25% din totalul vânzărilor până în 2025.
Via Automotive News
Sunt curios cate din acest numar s-au vandut in RO. Pe cat se lauda cu o crestere mare a numarului de vanzari, pe atat cred ca se îndeparteaza de RO. Ca exemplu, daca la vechea generatie S60, cu 40k puteai lua ceva destul de bun, ca motor si dotari, acum sare bine de 50k. In plus, vine doar cu un motor pe benzina de 250 cp, care nu prea se potriveste cu infrastructura noastra. Astfel, pentru romani, S60 devine un vis frumos ce se estompeaza usor, usor. La XC 40 nu simti nimic deosebit cand pasesti in interior, cel putin nu ceva care sa merite pretul cerut.