Volvo așteaptă o creștere a vânzărilor de hibrizi în 2018: suedezii mizează pe succesul noului XC40 și al cunoscutului XC90
Volvo a raportat o scădere a vânzărilor de motoare diesel în Europa, spunând că tot mai mulți clienți aleg modelele sale cu propulsie hibridă. Constructorul suedez se așteaptă la un 2018 de succes cu ajutorul modelelor XC40 și XC60.
Volvo a înregistrat o creștere de 28% a profitului operațional în 2017, cea mai bună performanță din istoria companiei, precum și patru ani la rând cu vânzări în creștere sub acționariatul chinezilor de la Geely.
Suedezii așteaptă ca 2018 să fie încă un an de succes, cu vânzări și profit în creștere. Cu toate că vânzările de motoare diesel au înregistrat o scădere în Europa, Volvo spune că tot mai mulți clienți au ales să treacă la modelele sale cu propulsie hibridă.
Potrivit companiei, 15% dintre clienții care au cumpărat modelul XC90 au ales varianta propulsiei hibride, în creștere de la 10% în 2015. O cotă similară de 15% este așteptată de Volvo și în cazul vânzărilor lui XC60 cu propulsie plug-in hibrid.
“Niciodată în istoria Volvo nu am avut produse atât de bune precum avem acum. De aceea spun că acum este momentul să facem performanță,” a declarat Hakan Samuelsson, CEO-ul Volvo.
Volvo estimează că vânzările din acest an vor fi sprijinite consistent de lansarea noului XC40. Pe piața din România, cel mai mic SUV suedez costă aproape 41.000 de euro în versiunea de bază.
Anul trecut, Volvo a vândut circa 571.000 de mașini, cu 7% mai multe din 2016, iar ținta constructorului este să ajungă la 800.000 de unități pânâ în anul 2020.
Via Autonews