
Volkswagen vrea să devină cel mai mare producător de mașini electrice până în 2025
Constructorul german de automobile are planuri mari. Până în 2025, Volkswagen intenționează să devină cel mai mare producător de mașini electrice, întrecându-i astfel pe americanii de la Tesla.
Producătorul din Wolfsburg și-a prezentat strategia de produs pentru următorii zece ani. În cadrul acestui eveniment, mai marii companiei au vorbit și despre câteva dintre obiectivele pe care vor să le îndeplinească până în 2025.
Printre altele, Volkswagen vrea să-i depășească pe americanii de la Tesla în ceea ce privește vânzarea de mașini electrice, devenind astfel cel mai mare producător de mașini cu zero emisii din industria auto.
Anunțul a fost făcut chiar de Herbert Diess, șeful Grupului Volkswagen. "Ne-am stabilit obiectivul strategic de a deveni lider mondial pe piața vehiculelor electrice. Și suntem pe drumul cel bun. Acum stabilim parametrii," a declarat oficialul.
Ca o scurtă paranteză, în 2020, mașinile electrice au reprezentat doar 3% din vânzările globale ale producătorului din Wolfsburg.
Mergând mai departe de 2025, Volkswagen vrea ca majoritatea mașinilor comercializate pe marile piețe să fie cu zero emisii până în 2040. În 2050, germanii se vor a fi deja o companie neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2.
via Reuters
-
jiji, joi, 15.07.2021 12:48
Acum in afara de Tesla care mai este rival serios??!!....nu chinezesc
-
Kirotractor, joi, 15.07.2021 13:01
@jiji: Păi dacă-i scoți din listă pe chinezi îi dă cu virgulă și lu Baba Vanga. Cred oricum că cei mai serioși concurenți o să fie Fisker, Hercules, Rivian, Lordstown, Nikola și alte vreo 345 de start-ups cu care ne furajează cotidian așa-zisa presă. ...Ce mai contează că nu produce niciunul măcar prezoane ?!
-
Adrian, joi, 15.07.2021 13:25
Voiam sa las aici un raspuns pentru tatraurs si inexorabil dar vad ca le-au disparut comentariile din sectiune.Oare de ce?A inceput cenzura si aici?
-
Edikkk, joi, 15.07.2021 14:05
@Adrian inexo (tu scrii mereu din mai multe device-uri şi te prefaci că eşti altcineva) Nu cred că este nimeni cenzurat (pe nedrept). Hai, cântă la altă masă, suntem sătui de voturile dvs multiple.
-
Edikkk, joi, 15.07.2021 14:09
on topic Dar vai, cum? Triada germană, fief-ul diesel şi a vitezei fără limite s-au băgat ALL IN în FULL electrice ?? Cum? Aţi rămas perplecşi ? Bine, că mai sunt eu, care de luni de zile, vă zic (acestora gen "diesel deasupra tuturor") că vin electricele :))) şi v-am obişnuit ! că altfel făceaţi infarct poate :)))
-
@iedick, joi, 15.07.2021 15:00
vin electricele vin, dar de ce nu vin si la tine? Asta-i intrebarea. Ce masina ai? Sau ai masina? Toate datele indica ca nu ai, ca locuiesti impreuna cu parintii undeva la marginea Caracalului, maxim 8 clase la ff. Batut de soare in cap, idei putine, dar fixe. Posibilitati inexistente de a urca pe scara sociala si materiala. Si daca ar fi n-ai avea cu ce. In fine, cred ca sinuciderea e cea mai buna solutie, nu de alta, dar sa nu te omoare in chinuri Dieselul inainte sau combustia incalzirii globale. Ce groaza trebuie sa fie in creierasul ala al tau!
-
Catalin, joi, 15.07.2021 15:19
Și Dacia noastră ce face mai nene, ca la 10.000 bucata o cumpăra tot mapamondul. Nu 50-60 ca teutonul
-
inexorabil, joi, 15.07.2021 17:35
@Adrian, orice gest cu impact public ar trebui însoţit de motivarea lui (dacă este cazul: scrisă!). Din păcate, AM nu-ţi va spune niciodată de ce a luat decizia de a-ţi “rade” o postare sau alta. Iar dacă-i critici pe faţă, efectul va fi acelaşi. Dacă ai observat, pot fi localizaţi pe FB oameni care se declară maximum deschişi, transparenţi, comunicativi, dar…nu te acceptă pe contul lor în orice condiţii. Dacă au făcut-o şi constată că îi incomodează comentariile tale (dar fără a conţine invective), atunci te…blochează. Cu alte cuvinte: ador libertatea (altora), dar numai dacă îmi pică bine la stomac. Acum însă, Tatra şi-a anunţat dorinţa de a pune capăt pe acest site (din cauza tratamentului din partea redacţiei), iar eu l-am încurajat să evite dezarmarea. Textul meu original a fost: “Tatra! La loc comanda!! Nu este voie de Sus să dezertăm!!! Mi-e lehamite şi mie (căci n-am suflet de granit) de nu-ţi povestesc – cu toate acestea, trebuie să ne luptăm până la capăt! Mintea înaintea inimii – iată deviza menită să ne călăuzească. Aşadar, te rog, revino asupra deciziei. Ai toată susţinerea mea pe AM! – nici nu era nevoie să precizez”. PS. Electrikkk plescăie taman ce nu trebuie. Adrian nu “coincide” cu mine! Apropo, se confirmă încă o dată că nu adevărul sau efortul de a-l căuta contează în “mintea” e-hipnotizaţilor, ci fix ceea ce vor ei să perceapă lumea. “Pe lumea asta, adevărul şi dreptatea sunt privilegiul celor puternici” (Ion Antonescu). Iar cei puternici pot fi numiţi cei ce se străduiesc astăzi să răstoarne cu de-a sila, împotriva firii, rosturile Creaţiei, mai ales că şi dispun de mijloacele necesare în acest scop! Pentru că – magnum argumentum – preocuparea lor principală din ultimele secole s-a concentrat pe acumularea acestor “arme” : bani, averi, pârghii în instituţiile de stat şi, nu în ultimul rând…suflete care se pretează la operaţii comerciale (poate cel mai important aspect al reuşitei oculte).
-
GabiA, vineri, 16.07.2021 14:15
De ce credeti ca nu va deveni, in afara de ura pe care o aveti asupra VW? VW e cel mai mare producator auto, ID-urile sunt deja in top vanzari, masinile lor au tehnologie, sunt inovative, au interioare de calitate. Nu vad vreun motiv sa nu-si indeplineasca acest deziderat.
OviMaL, duminică, 18.07.2021 01:12Corect ! Subscriu total
-
GabiA, vineri, 16.07.2021 18:16
Toyota e cel mai mare, VAG a fost cat timp a mers minciuna cu Bluemotion.
Citeste si
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieToyota reia producția la două fabrici din Brazilia după întreruperile cauzate de condițiile meteoToyota urmează să reia producția de vehicule începând cu 3 noiembrie la două dintre uzinele sale din Brazilia, ambele situate în statul São Paulo, după ce activitatea a fost suspendată luna trecută din cauza ploilor torențiale și a vânturilor puternice. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieStellantis analizează vânzarea Free2move, programul său de ride-sharingStellantis ia în considerare o posibilă vânzare a diviziei sale de car-sharing, Free2move, în contextul în care directorul general Antonio Filosa încearcă să redreseze producătorul auto aflat în dificultate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLeapmotor: un milion de mașini produseCompania chineză Leapmotor a atins oficial borna de un milion de mașini produse de la înființarea mărcii. Producătorul chinez a atins această bornă la numai 343 de zile după ce a produs cea de-a 500.000-a mașină. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLamborghini pregătește noi versiuni de teren pentru modelele exoticeLamborghini are în plan să lanseze în anii următori mai multe versiuni de teren pentru modelele sale exotice. Noile versiuni vor apărea ca urmare a succesului lui Huracan Sterrato. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 2 octombrieVolvo: un milion de mașini comercializate cu motor hibrid PHEVVolvo a atins borna de un milion de mașini comercializate echipate cu propulsor hibrid cu încărcare la priză. Aproape un sfert din vânzările mărcii sunt reprezentate de modele dotate cu acest motor. Citeste tot
O vrea multe VW, dar poate? Că și eu vreau diverse, dar nu mă pomenesc vorbind neîntrebat de nimeni ca zombii ăștia.