Volkswagen va reduce rețeaua de dealeri din Europa: germanii pregătesc lansarea vânzărilor online de mașini
Volkswagen va reduce rețeaua de dealeri din Europa și va începe să vândă mașini pe internet pentru a reduce costurile după scandalul Dieselgate.
Grupul Volkswagen caută noi soluții pentru reducerea costurilor, ca urmare a faptului că trebuie să plătească circa 30 de miliarde de euro pentru scandalul Dieselgate. Una dintre ultimele măsuri vizează rețeaua sa de 3.000 de dealeri din Europa.
Potrivit directorului de vânzări Juergen Stackmann, constructorul german intenționează să îmbunătățească eficiența rețelei de distribuție cu circa 10%.
Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, Volkswagen este pregătit să reducă rețeaua de dealeri, însă până în prezent oficialii nu au luat o decizie cu privire la numărul de unități închise sau la zonele geografice care vor fi afectate.
Totuși, Volkswagen va înlocui unitățile clasice prin lansarea vânzărilor online de mașini, mai ales că acest canal capătă o importanță din ce în ce mai mare în rândul clienților. Prin urmare, este posibil ca rețeaua de dealeri să fie micșorată în țările în care comerțul online este puternic dezvoltat, adică cele din Europa de Vest.
Via Reuters
-
anonim, marţi, 10.10.2017 17:10
Sa astepte un producator auto ca eu sa cumpar o masina doar din fata calculatorului fara sa o vad live si fara sa fac un test - drive . Stati jos WV nota 4 se vad efectele diselgate in curand le vom construi singuri doar plata o dam la fabrica .
-
someone, marţi, 10.10.2017 17:27
daca tata lui decide asta, lui porsche romania incepe sa ii tremure boxerii....si nu ma refer la arhitectura motoarelor porsche
-
LR, marţi, 10.10.2017 20:18
Dacă tot fac asta, ar trebui să ne lase să le configurăm noi, clienții, cap - coadă. Adică, dacă eu vreau anumite dotări, să nu aud că nu se poate decât cu un pachet sau cu un nivel anume de echipare. În plus, dacă eu vreau un rezervor sau un portbagaj mai mare, în detrimentul spațiului din habitaclu, apăi așa să fie! Și viceversa.
-
Kotegaeshi, marţi, 10.10.2017 20:59
Din cate stiu eu, poti sa vezi viitoarea masina din toate pozitiile. Poti sa vezi toate detaliile.Interior, exterior, dedesupt.Poti sa vezi totul. Mult mai multe fatza de ce ti-ar arata un vanzator inutil. Ti-ai pus ochelarii si vezi totul.Fiecare potential client isi face tema acasa, in sensul ca va sti ce vrea sa cumpere. Vanzatorii nu mai vand masini.Clientul vine si stie ce vrea. Stiu o gramada de vanzatori de masini.Toti sunt extraordinari de aroganti.Sa fim sinceri; oricine poate vinde masini, dar ei(vanzatorii) habar nu au sascoata o masina nou nouta de pe "ship mode" si sa o puna pe "custom mode". Sa nu mai vorbim de alte detalii. Tehnologia ne omoara, lasandu-ne fara locuri de munca, dar aici sunt de acord cu treaba asta. Meseria de vanzator de masini, este una dintre cele mai .... Toata lumea ii uraste! Am fost sa cumpar o masina.Am vrut masina aia (infiniti) pentru ca o stiu foarte bine.Vanzatorul a incercat sa-mi vand a altceva mai ieftin. Dupa 3 minute de ascultat, i-am spus simplu de tot ; go fuck yourself ! Si am plecat!
-
G, marţi, 10.10.2017 22:21
Ce ziceai că ai făcut? Te-ai dus să cumperi o mașină de lux (Infiniti), iar vânzătorul nu numai că s-a comportat dezagreabil, dar a și încercat să-ți vândă o mașină mai ieftină? În cazul ăsta există două variante: ori ești cea mai ghinionistă persoană din lume, ori trăiești într-o lume care nu are nicio legătură cu realitatea.
-
AndreiRN, marţi, 10.10.2017 23:09
Dealeri nu sunt decati HOTI la costum.
-
vw s-a apucat de făcut cârnați, marţi, 10.10.2017 23:59
Deja sună a sărăcie la VAG...
-
Kotegaeshi, miercuri, 11.10.2017 07:09
@G taticule, infiniti pe care l-am luat este un model din 2007. Motorul din gama VQ(daca asta inseamna ceva pentru tine) .Nu mai este masina de lux. Cauta sa vezi cum arata un Skyline GT250. Vanzatorul sulii a incercat sa-mi bage pe gat un Suzuky Swift din 2015. Cica este mai ieftin de intretinut.Mi-am facut temele cu mult timp in urma. Stiu ce vreau! Iar tu zici ca traiesti in realitate!
-
Octavian, miercuri, 11.10.2017 09:33
Din experienta proprie avuta acum 1-2 ani cand am tot facut "studii de piata" am constatat cat de nepregatiti sunt vanzatorii de la mai toti dealerii, indiferent de marca - stiam eu mai multe decat stiau ei. Pentru un client avizat si folosind un configurator bun cred ca e mai ok decat sa te duci sa vorbesti cu diversi "neica-nimeni". Bineinteles ca sa fii avizat trebuie sa si vezi obiectul inainte.
-
Irma, miercuri, 11.10.2017 12:01
Sistemul mi s-ar parea ok daca actualii dealeri (cati or mai ramane) se vor transforma in niste angajati cu care perfectezi test-drive-ul. Testezi masina dorita, in configuratia dorita sau cat mai aproape de ea posibil (caroserie, motor, cutie de viteze, combustibil, ca astia-s parametrii care conteaza) iar dupa ce ti-ai facut o idee si te-ai convins, o comanzi frumos din fotoliul de acasa. Te scuteste de discutii stanjenitoare cu agentul de vanzari, care de multe ori stie de fapt mai putine decat tine dar are tot felul de tunuri si rachete in cap. Mai ramane cred chestiunea negocierii pretului/reducerilor insa se pot gasi solutii elegante si pentru asta. Evident ca va exista rezistenta din partea dealerilor locali insa daca vine "buzduganul" de sus.... se rezolva.
-
demodatul, miercuri, 11.10.2017 14:00
Eu apreciez confortul la volan, si din acest motiv trebuie sa testez masina la un scurt drum (daca nu se poate un drive test real) inainte de a o cumpara. Pentru mine conteaza de asemena calitatea materialelor interioare, fermitatea suspensiei, zgomotul la rulare, etc. Toti acesti factori nu pot fi descrisi in nici o imagine (fie ea si 3D). Acest sistem ar putea avea suces la masinile de buget, dar eu sunt de parere ca un client care cumpara un autoturism scump este foart atent la multe detalii, si nu va fi de acord sa cumpere masina fara sa o probeze inainte.
-
Andy, joi, 12.10.2017 14:44
@demodatul Ai dreptate in ceea ce priveste masinile ieftine. La masinile scumpe e la fel ca la cele ieftine insa, diferentele intre marci gen BMW, Merc sau Audi fiind minuscule. Singurele care merita testate sunt cele cu preturi medii, unde intr-adevar e diferenta intre un Citroen si o Mazda sau intre un Renault si un VW.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
lansarea vânzărilor online de mașini abia asta e moartea AUTOMOBILISMULUI. E ca si cum mi-as cumpara componetele de calculator de pe ..garage. Nici pantofii nu mi'i cumpar stand in fata monitorului. Sa nu se inteleaga ca acuma eu critic strategia companiei, ideea e ca automobilul devine un produs de larg consum. Ca oricare altul. Iar unii dintre noi sunt blocati in anii '60 confundand automobilul cu varful creatiei umane.