Volkswagen va lansa la Frankfurt Golf BlueMotion

Publicat marţi, 14.08.2007 12:33 de Bogdan Mirică

Volkswagen a anuntat ca va prezenta la Frankfurt versiunea economica BlueMotion a hatchback-ului Golf.

Asa cum era de asteptat si Volkswagen pregateste cateva noutati pentru Salonul Auto de la Frankfurt. printre acestea se va numara si o versiune BlueMotion a modelului deja consacrat Golf. Hatchback-ul "verde" se va alatura altor cinci modele BlueMotion pregatite sa-si faca debutul la Frankfurt.

Noua versiune economica a Golf-ului se lauda cu un consum de doar 4.5 litri/100 km, rivalizand chiar cu performantele unui vehicul hibrid. Astfel, cu un plin de rezervor modelul german este capabil sa strabata pana la 1200 de kilometri. Cu un asemenea consum, hatchback-ul german reuseste sa se supuna si noilor norme de poluare impuse de UE, emisiile sale fiind de doar 119 g/km. Pe langa un consum foarte mic, versiunea Golf BlueMotion ofera o putere de 105 cai generata de motorul TDI.

Pentru a atinge aceasta performanta de consum, Volkswagen nu foloseste numai un motor diesel foarte eficient ci si mai multe tehnologii economice, un pachet aerodinamic nou, un ECU imbunatatit si cauciucuri speciale. Prin introducerea noului Golf BlueMotion, Volkswagen isi imbogateste gama de noua vehicule cu consum mic, urmand ca in viitor grupul german sa se poata mandri si cu modele hibride.

Pe langa noua versiune Golf, Volkswagen va mai aduce la Frankfurt si crossover-ul Tiguan si un minicar cu motor posterior.

  • Marius, marţi, 14.08.2007 16:19
    Golf 5 BlueMotion

    Jos palaria pt aceasta marca auto. A plecat de jos si iata unde a ajuns. Nu produce modele premium, din simplul fapt ca AUDI este marca sora axata pe divizia premium. Ma minunez cum cei de la VW fac niste masini absolut ,,demential de bune''.....sunt simple, moderne, toaca putin la 100 de km, sunt performante, durabile, superfiabile. Masinile astea trebuie folosite pana la dezintegrare :)) Pe bune. Toata stima si respectul pt VW!

  • eu, marţi, 14.08.2007 16:40
    porcarii

    asta e o prostie .. renault cu clio dci are din anul 2000 consum de 4L/100

  • alt eu, marţi, 14.08.2007 16:56
    pentru eu

    clio e dintr-o clasa mai mica si are un motor mai mic. de ce nu ai zis de cat consuma bicicleta ta?

  • mircea, marţi, 14.08.2007 18:00
    despre bicicleta

    intradevar clio are motor de 1.5 dci cu 80CP MODEL 2000 !! VW e in urma cu 7 ani la tehnologia asta. mare diferenta de 7 ani si 25 cai putere

  • radu, marţi, 14.08.2007 18:02
    hehe

    pt un motor de 1.9L cam putini cai putere... rusine

  • micutzu_mvp, marţi, 14.08.2007 19:31

    nu vad de ce e asa de super firma vw are motorul asta de 1.9 tdi de 10 ani si alceva nu stiu. cam slabut.

  • Simpa, marţi, 14.08.2007 20:04

    Este motorul 1.9 TDi de 105 cai. Alea vechi pe care le stii tu aveau 55, 80, 90 sau 101 cai, in functie de anul la care te referi.

  • Bogdan, miercuri, 15.08.2007 08:49

    Cred ca este o stire irelevanta. Am un Peugeot 307 din 2005, 1.6L, 110 CP. Consuma dus intors Brasov-Bucuresti fara sa intru in bucuresti 3.9%. Daca intru si in bucuresti ajunge la 4.5%. Asa ca, din punctul meu de vedere, VW incearca sa faca vechiul TDI sa para nou, dar de fapt e aceeasi tehnologie veche.

  • Marius, miercuri, 15.08.2007 09:59
    Ma vad nevoit sa reformulez

    Voi omiteti o chestie....adica...VW si Audi sunt prin definitie marci conservatoare...si la design...dar si la tehnologie. Ca si Porsche de altfel. Poate ca motorul asta prezentat de 1.9 TDI este depasit...dar nu e asa. Din 2008 sau 2009 odata cu noul Golf si noul Polo vor trece la tehnica common-rail, deci la rampa comuna. De asta nu au facut schimbari majore intre timp. Oricum motoarele astea diesel sunt foarte reusite si durabile si functionale...si au ajuns la apogeu cu ele...au scos tot ce se putea scoate din ele. Nu uitati ca cel mai beton diesel din lume care are cea mai mare eficienta termodinamica...este modelul VW Polo 1.4 TDI, in 3 cilindri!!! Cand are loc arderea interna la un motor, marea majoritate a dieselurilor folosesc doar 45% din aceasta pt a genera lucrul mecanic. Restul se pierde. Dar VW cu modelul asta reuseste sa foloseasca 55% din arderea interna. E o chestie care tine de fizica. De asta sunt demential de buni VW. Toate bune!

  • Eugen, miercuri, 15.08.2007 11:44
    VW vs. Renault

    Bravo nemtilor de la VW. Fani Renault mai bine invatati sa fiti modesti si sa laudati pe cei mai buni ca voi. Numai cine nu a condus un VW si un Renault nu poate face diferenta...

  • Renault, miercuri, 15.08.2007 12:42
    VW-Renault

    Am avut Renault. Motor exceptional din toate punctele de vedere. In rest nu se ridica la nivelul nemtilor. Dar l-am iubit

  • Ionut, miercuri, 15.08.2007 17:14
    wv...renault...

    si cu toate astea, Golf v ramane cel mai neactractiv model din clasa lui

  • 8ogdan, sâmbătă, 08.09.2007 17:27

    vw 1,9 tdi numai 105 cp In urma cu citiva ani vw avea motoare de 1,9 tdi de 101, 110 si 130 cp. Ce s-a intimplat cu acele motoare? Nu erau fiabile ?

  • cartier, miercuri, 12.09.2007 16:04
    89' primul diesel

    asta e un anunt pt toti care se iau de mototrul 1.9 tdi...pai bai baieti asta e primul motor tdi de pe piata auto inca de prin 89'...asa ca daca acest motor se mai face si in ziua de azi inseamna ca este foarte fiabil..logic....asa nici n-are rost sa facem o comparatie intre renault si vw

  • cartier, miercuri, 12.09.2007 16:08
    despre peugeot

    in primul rand ala e un motor de 1.6 si e normal sa consume putin, dar motorul de fiat punto an de fabricatie 2000, 1.9 jtd 80 CP consuma 3.8% testat...asa ca peugeot-ul are si mototr mai mic si consuma si mai mult...dar sa compari peugeot-ul cu vw...e putin cam deplasat

  • cartier, miercuri, 12.09.2007 16:11
    masini made in france

    cum sta treaba cu masinile made in france....cand n-ai bani de masini nemtzesti, te multumesti cu masini frantzuzesti...k sa nu mai vb ca masinile frantzuzesti au piesele la fel de scumpe ca un mercedes sau audi....