Volkswagen va investi 86 de miliarde de euro în cinci ani pentru a surclasa Toyota la vânzări
Nemţii de la Volkswagen Group vor opera investiţii în valoare totală de 86 de miliarde de euro în următorii cinci ani pentru a-şi extinde gama şi mări vânzările pentru a detrona Toyota în clasamentul global al vânzărilor de automobile.
Volkswagen Group va investi aproape 86 de miliarde de euro până în 2019 pentru a dezvolta modele noi şi a moderniza metodele de producţie în vederea creşterii vânzărilor şi profiturilor. Concernul german a prezentat un plan de investiţii care totalizează 85.6 miliarde de euro până în 2015, ceea ce reprezintă o medie de 17.1 miliarde de euro investiţi pe an, pentru a-şi mări portofoliul de modele ecologice. În raport cu bugetul precedent pe ultimul cincinal, cei de la Volkswagen vor investi 0.4 miliarde de euro în plus pe an, în medie, potrivit celor de la Automotive News. Bugetul mărit pentru investiţii este justificat de presiunea mare din industrie privind lansarea de noi inovaţii şi de cererile în creştere ale clienţilor pentru produsele din industria auto, motivează şeful concernului Volkswagen.
Investiţiile mărite de la Volkswagen vor face conglomeratul german să fie compania publică ale căror investiţii din cercetare şi dezvoltare să fie cele mai ridicate din lume pentru a treia oară la rând, potrivit celor de la Strategy&. Studiul realizat de compania de consultanţă arată că Volkswagen Group a cheltuit mai mult decât Samsung Electronics şi Intel pentru cercetare şi dezvoltare şi în decursul anului 2014. Nemţii de la Volkswagen au avut cheltuieli ridicate deoarece au finanţat dezvoltarea şi lansarea a peste 100 de noutăţi, o bună parte dintre ele nefiind încă prezentate public.
În prezent, concernul Volkswagen are 107 fabrici la nivel global şi încearcă să devină cel mai mare producător de automobile din lume până în anul 2018. Anul 2014 se anunţă a fi un nou record pentru germani, Volkswagen Group depăşind şapte milioane de unităţi vândute în primele nouă luni ale anului pentru prima dată din istoria concernului. Expansiunea grupului german este datorată atât creşterii portofoliului de mărci, cât şi creşterii vânzărilor pentru fiecare marcă în parte. Responsabil de această expansiune este actualul CEO al concernului, Martin Winterkorn, care a dublat numărul de fabrici ale grupului de la preluarea conducerii şi a adus mărcile Porsche, Scania, MAN şi Ducati în portofoliul concernului.
Via AutomotiveNews (înreg.) | Volkswagen | Sursă foto
macar atat incearca si ei ca l fiabilitate sunt departe de toyota... pana in 2018 poate mai cumpara vreo 7-8 marci, si cu douazeci de marci luate toate impreuna poate poate... Toyota desfiinteaza vw unu la unu...