Volkswagen va deschide un Concept Store în România: nemții au ales un centru comercial din București

Publicat luni, 16.04.2018 10:48 de Cornel Șocariciu

Volkswagen va deschide un Concept Store în centrul comercial Plaza România din București. Prin intermediul noului showroom, Volkswagen își dorește să se apropie și mai mult de consumatorii din România.

În ultimii ani, automobilele amplasate pe holurile marilor centre comerciale au devenit lucruri obișnuite. Pentru a se apropia și mai mult de clienții din România, Volkswagen vrea să deschidă un Concept Store în București.

Conform publicației Profit.ro, Volkswagen a închiriat deja un spațiu în centrul comercial Plaza România, București. Viitorul Concept Store Volkswagen va fi un punct de vânzare decorat și pregătit după regulile de branding ale companiei.

Un astfel de Concept Store a fost deschis în Birmingham (foto). Centrul Volkswagen din Marea Britanie este amplasat tot într-un centru comercial și integrează o arhitectură bazată pe elementele de design ale modelelor mărcii. În cadrul acestui Concept Store, clienții pot urmări prezentări de produse și își pot configura modelele dorite. De asemenea, clienții pot interacționa și cu produsele expuse în acel Concept Store.

Volkswagen a optat pentru această soluție și în Varșovia. În Polonia, nemții au amplasat Concept Store-ul pe cea mai aglomerată stradă comercială. În Franța, Renault, Citroen și Peugeot au mers pe aceeași idee, iar showroom-urile au fost amplasate pe Champs Elysee.

Via | Profit.ro

  • Green_Alex, luni, 16.04.2018 15:10

    Poate sunt eu mai de la tara si nu inteleg, dar care e diferenta intre un "Concept store" si un magazin normal, si/sau o reprezentanta de vanzari (fara service)?

  • Scrooge, luni, 16.04.2018 16:56

    @green_alex In primul rand ti-ai dat singur raspunsul......99% din reprezentante implica si service, aicea nu e service. Un Concept Store un fel de magazin considerat mai "altfel". Din ce stiu eu sunt focalizate in primul rand pe interactiunea cu clientul, respectiv sa-l faca sa inteleaga produsele mai bine si sa-i prezinte modul optim de interactiune cu ele. Plus vanzarea de obiecte promotionale care probabil nu vor mai sta parfuite intr-un colt de showroom. La un showroom scopul principal e de a semna un contract si a vinde un produs. Daca oamenii sunt profestionisti diferanta dintre cele 2 ar trebui sa se vada. Plus ca showroomurile de cele mai multe ori (pentru ca au si service) sunt cladiri indepente undeva la margine de oras in care nu ajungi asa usor. Pe cand la mall, cand el si ea se plimba, el se plictiseste de obicei, iar acum poate sa dea un ochi in concept store in loc sa butoneze mobilul. Nu e VW pe sufletul meu, dar ideea e foarte ok, in afara e destul de des intalnita.

  • Bogdan, marţi, 17.04.2018 09:38

    Si porneste intr-o directie complet eronata. Dupa Dieselgate, vw a facut ce pentru piata din Romania? A plantat o padure noua? A cumparat inapoi masinile poluante? A avut vreo campanie de informare in masa pentru masurile luate? Nu? A venit cu magazine noi...