Volkswagen si-a lansat propriul ketchup clasic
Dupa ce au vandut in 2009 peste 400.000 de sticle de ketchup picant, cei de la Volkswagen s-au aliniat la spiritul unui eveniment destinat masinilor clasice si au scos pe piata un ketchup - evident - clasic.
Fanii Volkswagen au avut parte de o surpriza pe care le-a pregatit-o producatorul german in cadrul celui mai mare eveniment dedicat masinilor clasice din lume, Techno Classica Essen. De aceasta data nu a fost vorba de un nou model lansat de producatorul din Wolfsburg, ci de un produs care nu are nicio legatura cu lumea auto: o sticla de ketchup. Pentru cunoscatorii activitatilor extra-auto ale celor de la Volkswagen, evenimentul nu este insa unul surprinzator, marca germana lansand pe piata din Germania o sticla proprie de ketchup picant inca din 1997. In 2009, Volkswagen a vandut 425.000 de sticle, in timp ce in primele zece saptamani ale acestui an au fost vandute alte 100.000 de sticle.
Spre deosebire de ketchup-ul picant existent deja pe piata, noul sortiment se aliniaza la spiritul expozitiei de la Essen, condimentul fiind unul... clasic. Conform comunicatului oficial al nemtilor, prima serie de sticle Volkswagen Classic Ketchup va fi produsa in doar 1000 de exemplare, fiecare sticla urmand sa coste 3 euro. Ca un element de culoare, pe eticheta fiecarei sticle se afla imaginea unui Volkswagen Beetle din anii '50, chiar daca ketchup-ul a fost inventat de abia in anii '70.
Volkswagen nu va vinde noul Classic Ketchup in magazine, acest produs urmand sa fie destinat exclusiv urmatoarelor evenimente destinate masinilor de epoca.
via | WCF
Eu zic sa deschida si un lant de fast-food VW. Hamburgher-ul Golf, Salata Passat cu topping de CC, Meniul complet Phaeton, Cafeaua Touareg si ceva sucuri energizante R si GTI