Volkswagen renunţă la Eos, dar plănuieşte o nouă generaţie Phaeton
Limuzina premium Phaeton va fi păstrată de Volkswagen în gamă şi după actuala generaţie, producţia acesteia fiind considerată eficientă economic de constructorul german. cabrioletul cu hard top Eos va fi însă executat din cauza vânzărilor slabe.
Oficialii mărcii Volkswagen au confirmat prin vocea unui purtător de cuvânt faptul că modelul Phaeton va continua să facă parte din gama pe care constructorul din Wolfsburg o prezintă în faţa publicului şi după actuala generaţie. Deşi Phaeton nu a convins la capitolul cifre de vânzări din cauza faptului că principalii concurenţi din zona premium au adoptat o politică agresivă de discount-uri mai ales în China, principala piaţă de desfacere a modelului Volkswagen, limuzina premium nu va fi eliminată din linia de modele ale mărcii pentru că, spune directorul mărcii, "Phaeton este eficient din punct de vedere financiar pentru Volkswagen".
Jurnaliştii germani se aşteaptă ca noua generaţie a lui Volkswagen Phaeton, care va apărea pe piaţă în 2016, să împrumute platforma viitorului Audi A8, diferenţele de design urmând să fie însă evidente. În aceste condiţii, constructorul din Saxonia Inferioară nu are rezerve să afirme că principalii concurenţi ai noului model vor fi Mercedes-Benz S-Klasse, BMW Seria 7 şi Audi A8. Conform oficialilor mărcii citaţi de publicaţia Freie Presse, designul noul Phaeton va rămâne un secret până în momentul lansării modelului, acesta urmând să nu fie anunţat de vreun concept sau prototip.
Eos, out
Veştile bune pentru Phaeton nu sunt însă împărtăşite şi de modelul coupe-cabrio Eos, la care Volkswagen a decis să renunţe complet după ce actuala generaţie îşi va termina cariera de piaţă. Conform planurilor Volkswagen, vânzările oricum şubrede ale lui Eos vor fi preluate de Golf Cabriolet.
via Freie Presse
Se vorbea pe aici de exclusivitate... luați-vă Phaeton. :-)