Volkswagen pregătește "mașina electrică a poporului": sub 20.000 de euro pe un crossover 100% electric
Dimensiunile actualului T-Roc, propulsie electrică și autonomie de peste 300 de kilometri. Acestea sunt detaliile unui crossover electric care va porni de la sub 20.000 de euro și va fi lansat de Volkswagen în 2023-2024.
Viitorul sună interesant pentru gama de modele electrice pregătită în următorii ani de Volkswagen. Dacă anul 2020 va aduce un prim model electric care va costa sub 20.000 de euro (versiune a viitoarei generații e-Up), lansarea gamei electrice I.D. va transforma Volkswagen în următorii 5 ani într-o marcă cu o ofertă bogată în zona vehiculelor cu emisii zero.
Primul model din seria I.D. va fi Neo, o electrică compactă de dimensiunile lui Golf, însă cea mai interesantă mașină a noii game tinde să devină al cincilea membru al seriei I.D. Acesta va avea un preț de pornire situat sub bariera psihologică de 20.000 de euro și dimensiuni asemănătoare cu actualul T-Roc.
Informația a fost confirmată pentru Autocar de Michael Jost, directorul de strategie al Grupului Volkswagen, care confirmă astfel declarațiile anterioare ale lui Herbert Diess, președintele Volkswagen.
Conform oficialilor germani, crossoverul electric va apărea pe piață în 2023-2024, după lansările lui Neo și ale versiunilor electrice ale conceptelor Crozz, Buzz și Vizzion. Conceptual, noul model va avea rolul de a deveni "o mașină a poporului" în versiune electrică. Nu știm încă cifrele de autonomie ale viitorului crossover electric, însă țintele mărcii sunt de a depăși serios actualii 250 de kilometri ai lui e-Golf. La nivel tehnic, modelul va oferi exclusiv roți motrice față.
via Autocar
-
PMC, duminică, 03.02.2019 12:53
Si lumea in general rade si de unii si de ceilalti cu porcariile lor electrice. :)
-
Kirotractor, duminică, 03.02.2019 14:16
Flașneta marketingului VAG cântă mai fals ca glumeții de se cred Freddy Mercury la nr.9, din moment ce acu doo săptămîni nea Poetsch ne spunea că nici cea mai cheală micro-urbană VW nu va mai costa sub 20.000 €. Sau: http://www.automarket.ro/stiri/un-nou-avertisment-de-la-volkswagen-masinile-electrice-de-clasa-mica-vor-89315.html Nasol e că nu doar AM marșează la schizofrenia pseudo-știrilor VW, ci absolut toată așa-zisa presă auto.
-
AndreiRN, duminică, 03.02.2019 15:04
Adica vor la o masina electrica deja produsa in China si vor lipi emblema VW si gata masina.
-
demin2609, duminică, 03.02.2019 17:14
le au la dospit acum... mai este timp pana se gatesc!
-
Edikkk, duminică, 03.02.2019 17:40
Bla bla bla... VW... 2033 ???? Peste 5000 de ani !! Germanii sunt patetici ! Am văzut o prezentare a Mercedes EQ în USA şi tipul de la Mercedes era JENAT că trebuia să prezinte - o maşină cu range mai mic ca Tesla, - nici măcar o maşină de producţie ci prototipul - mult mai puţin autonomă ca Tesla Trist. Realitatea este în timp ce în SUA se vând maşini semi autonome în Europa încă mai facem maşini NICI MĂCAR HIBRIDE şi facem cu schimbător MANUAL de viteze / pedală ambreiaj !!! Bleeahhh, trist şi ruşinos.
-
hahaha, duminică, 03.02.2019 17:59
cred ca nu au de ales, daca fac ei masina sub 20k baieinezi si fac sub 5k si s-au ars:) mai in gluma mai in serios se va intampla oarecum ce s-a intamplat cu monitaorele TFT foarte simple (masinile electrice) vs monitoarele CRT foarte complexe (masini cu explozie interna)
-
hahaha, duminică, 03.02.2019 18:01
daca nu fac ei sub 20K fac chinezii sub 5K
-
Eu, duminică, 03.02.2019 20:21
Parca tripleta electrica up-citigo-mii era anuntata pentru 2019. Acum deja o dau in nesimtire.. 2020?!
-
Marius-Alexander, duminică, 03.02.2019 20:27
Am citit acum 2 zile in revista Auto Bild in Germania aceasta stire. Nici nemtii nu cred intr.o masina asa ieftina plus ca majoritatea nemtilor nu vor sa auda de electrice. De exemplu in Frankfurt sunt masinile parcate ca in Bucuresti,care pe unde apuca si nu au unde le incarca. Nu exista infrastructura pentru incarcarea masinilor.
-
inexorabil, duminică, 03.02.2019 21:17
De ce sunteți răi, măi băieți? După ce vagoanele au “paradit” locomotiva Diesel(gate), pe urmă era firesc să cadă ȋn genunchi ȋn fața pasagerilor și să ȋncerce să le intre ȋn grații cu lacrimi eco și idealuri electro. Păi cum nu? De regulă, după ce realizezi că ai făcut-o de oaie, nu te străduiești ȋn fel și chip să dregi busuiocul? Pentru “edulcorarea” imaginii se agită gagiii, atât. Ȋn schimb, graficul vânzărilor este “beton” și arată măgulitor ȋn birourile șefilor, bașca nu vor trece mulți ani până când vor zice sic!, ȋn sensul că vor “recupera” giga-amenda dictată de americani. Iar această boltă a fericirii lumești (recte Himalaya comercială) n-au atins-o cu electrice/autonome. Bitte nicht vergessen! PS. AndreiRN, mișto tactică. Ar trebui s-o aplic și eu. Concret, repetând ȋntruna, obsesiv, China, China, China etc., poți “sfârși” prin a avea dreptate…
-
mircea badea, luni, 04.02.2019 03:26
masina taranului poate, daca e cross/suv/suspendata..
-
LLL, luni, 04.02.2019 09:48
Mai baieti, sunteti carcotasi! Spune destul de clar, va fi un model electric, nu specifica faptul ca ar fi pe baterie... Poate are un cablu lung de 400 km sa nu fii nevoit sa o scoti din priza ! Natz!
-
danielr1, luni, 04.02.2019 11:21
E destul de clar daca se pomeneste de 2024 si de autonomie declarata de peste 300 km, viitorul masinilor electrice e inca un vis Multi spera intr-o minune (tehnologica) si brusc sa explodeze vanzarile. Crize ale petroluui avem de 90 de ani si pare ca inca mai e destul :)
-
pipo, luni, 04.02.2019 12:30
O fi la ei doar o "bariera psihologica" suma de 20k , la noi deocamdata pt. marea majoritatea a "poporului" este o bariera "de neatins".
-
Nelu.Pantofaru, luni, 04.02.2019 12:44
O sa rupa la fel cum rupe si e-Golf-ul :)). Cu mai multa autonomie, adica nu 200 KM, ci 300 KM. Revolutie. Imi mentin parerea ca VW (si nu numai) sunt in epoca de piatra fata de Tesla la acest capitol.
-
andrei, luni, 04.02.2019 14:01
pai e-golf chiar se vinde excelent. mai ales ca e scump si nu are cine stie ce autonomie. plus portbagaj mai mic si vizibil mai grea. insa sa zici ca peste 4-5 ani ai o masina care ofera 300km autonomie e de ras. orice marca o sa ofere o astfel de autonomie. aia cu chinezii care vor oferi masini electrice de 20k cu 5k....sa vi le luati voi. dar nu uitati ca orice baterie e o mica bomba. riscati-va voi cu chinezii. succesuri! :)
-
PMC, luni, 04.02.2019 15:37
@Marius-Alexander: Bine-nteles ca nemtii fug de electrice. Motivul nu e lipsa infrastructurii. Ar rezolva-o urgent, daca asta ar fi, doar au rezolvat "probleme" mult mai dificile, cum ar fi sa transformi milioane de evrei in cenusa la cuptor, in mod sistematic, o "isprava" care demonstreaza patologicul lor ca natie. Nu cumpara masinile astea pentru ca, inainte de orice altceva, sunt extrem de pragmatici. Si, asa cum am mai spus de mai multe ori, la un calcul succint, aproape de gradi, oricine isi da seama ca nu merita afacerea. Cel putin cat timp ai alternative infinit mai bune si mai flexibile la mai putin de juma de pret. Si mai ales cand stii ca tara in care te-ai nascut e cea mai faimoasa fix pentru exportul alternativelor alora in toata lumea.
-
Rares, luni, 04.02.2019 21:41
Alo - Automarket - ieri am scris un comentariu despre ce face grupul VAG si acum vad ca a disparut. Este frumos asa ceva. Sincer - nu ma asteptam sa stergeti un mesaj atat de inocent.. Chiar nu inteleg de ce mai stau pe site-ul voastra daca cenzurati.
-
Rares, luni, 04.02.2019 22:59
@Marius-Alexander - pe bune - tu ai fost afara si spui ca nu exista infrastructura? Doamne dar voi ganditi? Toti astia care scriu asa de dragul de a scrie. De unde vrei sa incepem: - infrastructura - sunt zeci de aplicatii care iti spun unde pot sa incarci - orice oras din europa - fara ungaria, polona, romania - au o retea speciala pt masinile electrice - nemti nu vor masini - electrice. Ai pe bune - pe asta nu o mai cred nici daca sunt beat. - masini parcate ca in Bucuresti - parcheaza tu unde iti arde acolo in Germania - si la final de luna sa vedem noi cine isi vinde masina ca sa plateasca datoriile. Va rog eu frumos - hai sa gandim un pic inainte sa scriem. PS - alo automarket - poate nu stergeti postarea asta :) ca vad ca sunteti priceputi la asta.
-
AHa, marţi, 05.02.2019 11:23
O sa mai scoata VW o masina mai ieftina de 20 000 cand adera Roamania la euro :))) 2024. Un cacat de golf sare de pretul asta.
-
Rares, miercuri, 06.02.2019 20:09
Alo - Automarket - bravo - vad ca nu ati mai sters cele 2 postari ale mele - cu toate ca prima vad ca a disparut.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Nicio masa fara peste,nicio zi fara stiri cu ce o sa faca si-o sa dreaga Vw cu masinile electrice.Cred ca rad cei de la Tesla.