Volkswagen lansează un brand auto electric în China: Kaili
Volkswagen şi partenerul său chinez FAW au ales un nume pentru viitorul lor brand electric, aşteptat să debuteze cu un model cu zero emisii.
Volkswagen acordă o mare importanţă publicului din China şi caută să îşi consolideze poziţia pe piaţa asiatică. Constructorul german face un nou pas important în evoluţia sa pe segmentul vehiculelor electrice din Ţara Marelui Zid, cu ajutorul partenerilor locali de la FAW.
Mai exact, VW şi chinezii au pus bazele unui nou brand auto, dedicat vehiculelor electrice, în cadrul căruia participaţia este de 60 cu 40%. Cele două companii fondatoare au dezvăluit astăzi că noul brand se va numi Kaili şi va fi responsabil doar cu oferirea unor produse electrice.
Potrivit unor informaţii oferite de Ministerul chinez al Industriei, Informaţiei şi Tehnologiei, Volkswagen şi FAW au înregistrat deja un vehicul electric sub tutela noului brand Kaili. Informaţia confirmă practic speculaţiile potrivit cărora cei doi parteneri au demarat deja proiectul unui model electric.
via | egm
Presedintele Isuzu, Susumu Hosoi, a declarat ieri ca Isuzu se afla in discutii avansate cu VW Group ( controleaza Scania si MAN ) privind colaborarea in domeniul tehnic, el sperand ca un acord in acest sens sa fie semnat pana in luna septembrie 2011 ( http://e.nikkei.com/e/fr/tnks/Nni20110511D11JFN05.htm ) . Momentan nu s-a discutat despre un eventual schimb de actiuni intre VW Group si Isuzu, dar acest lucru este posibil daca colaborarea pe plan tehnic va functiona bine . Tot in aceasta saptamana, VW Group si-a marit pachetul de actiuni in cadrul MAN SE la peste 30 %, declansand astfel prezentarea unei oferte de preluare obligatorii a restului de actiuni MAN SE . VW Group a oferit 95 Euro / actiune, aceasta fiind valoarea minima admisa, interesul fiind ca pachetul detinut in cadrul MAN SE sa creasca momentan la 40-45 %, ulterior cand pretul va fi convenabil VW Group, acestia putand sa cumpere liber de pe piata mai multe actiuni MAN SE .