Volkswagen ID.Buzz va primi și o versiune entry-level, cu o baterie mai mică
Potrivit celor mai recente informații, noul Volkswagen ID.Buzz va primi o versiune entry-level, cu baterie mai mică și, desigur, un preț mai accesibil. Mai mult, germanii pregătesc și o variantă cu ampatament lung și baterie de 111 kWh.
Volkswagen a lansat, după o lungă campanie de promovare, noul model electric ID.Buzz. La debut, însă, modelul german va fi disponibil numai alături de un motor electric de 204 CP, baterie de 77 kWh și roți motrice spate. Gama va fi completată ulterior.
Potrivit informațiilor disponibile la acest moment, ID.Buzz va primi și o versiune entry-level. Denumită ID.Buzz Pure, aceasta ar urma să fie echipată cu o baterie mai mică, de 58 kWh, și va avea un preț mai accesibil.
Volkswagen intenționează să lanseze și un ID.Buzz cu ampatament lung, două motoare electric și tracțiune integrală. Acesta ar urma să fie echipat cu o baterie de 111 kWh.
Modelul cu zero emisii ID.Buzz va intra pe linia de asamblare în prima jumătate a lui 2022. Lista de comenzi va fi deschisă, în Europa, în luna mai.
via Motor1
Am doar eu o problemă, sau Buzu-l asta parca-i așteptat de toată planeta? Nu trec doua zile și iarăși își mai aduc aminte ca mai pot spune ceva de el. La ce ar trebui sa facă, adică masina de pus la treaba, ar fi interesant preț, autonomie. Când o sa vedem la toate mașinile benzina, diesel, PHEV, Electrice calculat costul pe km in 2, 3 variante de rulaj (scăzut, mediu, crescut). Credeți ca nu se poate, sau nu se vrea? Câți ar fi influențați dacă ar vedea cifrele unele lângă altele, si nu doar ca masina are faruri led, si sistem multimedia… gata am înțeles toate au!!! Când vorbim de masini premium, de lux sau super sport lucrurile sunt total diferite, dar unde va trebui sa concureze chestia asta Lego… nu știu zău ca mare scofala va produce. Încă o luna si scăpăm de el… îl scot la vânzare si vom vedea…